bojler Vloženo 12. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2009 ve dvou lidech a neco nakladu se to asi da zvladnout. usek neni nijak extremne kopcovity ani pres rakousko, italie opravdu placka, dalnice vyuzivaji velmi mnoho mostu a jsou fakticky porad rovne. no a pokud se v klesanich vyuziva neutral, nejezdi se pres tech 110-120, dokazu si spotrebu predstavit. ja sem jel dneska prvich 80km se spotrebou 6,4 a to z velke casti kopcovitym terenem a prakticky porad nad 100km/h. tak to musi htp zvladnout taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikroflex Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Jizda byla krasne pohodlna, ze zacatku jsem se bal, ze to bude peklo jako v F1, ale sedacky v F2 jsou opravdu rozdilny oproti F1 neutral jsem na ceste pouzil jen na krizovatkach... kazdp. jak auo neni extra naplneny, tak se da dosahnout uro peknych spotreb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Tak jsem něco hledal v technických datech a Škoda v aktuálních katalozích uvádí u 1.2 a 1.6 o 0,1l nižší kombinovanou. Tak jestli si hrajou s číslama a nebo se něco změnilo, to je mně záhadou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 nemá cenu to dusit - mně přijde, že rozumné držení motoru v otáčkách na spotřebu moc nemá vliv, možná dokonce pozitivní Osobne som to skusal (radil som o rychlost nizsie), rozdiel bol takmer 1l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 nahoru, nebo dolu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 nema pohodlnejsie sedadla , v škoda rapid boli lepsie , ja som mal stale dlhodobu spotrebu 8.2 litra , ked som to prebehol po dialnici klesol som o 0.2L takze teraz som na 8litroch , .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 nahoru, nebo dolu? Vyssie otacky = vyssia spotreba. Normalne jazdim okolo 2000 rpm , pri skusani som jazdil cca o rychlost nizsie aby sa to splhalo k 3000 rpm. Trasa bola rozmanita chvilu rovinka trochu kopce a zakruty. Rozdiel vychadzal 0,7l. Trasu som isiel samozrejme v rovnake dni a cca rovnako nalozeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 (editace) Vyssie otacky = vyssia spotreba. to je asi tak jako kdybys rekl, ze cigan=hovado; casto je to pravda, ale urcite tam neni mozny dat rovna se. ja myslim, ze je ta spotreba spis zavisla na stylu, kterym se s autem jezdi. a drzet to vic v otackach prece neznamena jezdit na o stupen nizsi rychlost nejmensi spotreba by mela byt prej v otackach, pri kterych vrcholi tocivy moment. coz je u 1.6/77kW nekde kolem 3800ot a to tusim odpovida na petku cca 140km/h. jet ale na ctyrku stovkou nebo kolika a spolihat na nizsi spotrebu ale asi nepude.. kazdopadne spotrebu sleduju az s poslednim autem, driv nebyl duvod (TDI a nebo maly najezd s mnoha ruznymi auty) P.S. neni 200ot. tak akorat na ropaka? Editováno: 16. Červenec 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 To ze je spotreba zavysla od stylu je jasne. Ale rovnako je zavisla od otacok. Motor musi prekonavat vlastne mechanicke trenie/straty. Pri vyssich otackach potrebujes na prejdenie rovnake vzdialenosti viac otacok tym sa straca viac energie. Samozrejme ze to nie je linearne. To ze je najmensia spotreba pri 3800 rpm je urban legend a rychlo vyvratilena. Staci zapnut tempomat na rovine a zaradit spravnu rychlost. Mimochodom drzat auto v otackach znamena zaradit nizsiu rychlost. Ako inak zvysim otacky pri rovnakej rychlosti ? 2000 otacok nie je pre benzinak ziaden problem. Uz pri tychto otackach ma motor k dispozicii podstatnu cast krutiaceho momentu (nehovorim o trapeni pri rozbiehani a v kopci). Mimochodom sama Skodovka v navode odporuca radit pri 2000-2500 rpm. Pri eco jazdach ADAC by si bol prekvapeny ake sa dosahuju priemerne otacky . Mimochodom Tvoj poznatok, ze sa oplati prudsie pridat a potom rychlost ustalit mozem potvrdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Mimochodom drzat auto v otackach znamena zaradit nizsiu rychlost. Ako inak zvysim otacky pri rovnakej rychlosti ? To je jednoduchy - jet rychleji Ne ale vazne, co sem vypozoroval, tak nejhorsi na spotrebu je opravdu dlooouhe pozvolne zrychlovani. Dalsi vec - rychlost kolem 90ky je na petku docela nepohodlna, hlavne pri tempomatovem provozu (nebo) pri stoupani. Kdyz tam clovek picne 105-110, rychlost to drzi mnohem snaz a vypada ze i paradoxne s mensi namahou. Tady by pomohla sestistupnova prevodovka, ta chybi. Mate spotrebu nizsi s tempomatem a nebo pri manualnim provozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majko Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Nasiel som jeden priklad ADAC prezentacie: http://www.focus.de/wissen/wissenschaft/fo...aid_212670.html Zakladne pravidlo radit pri 2000 rpm (znamena jazdit pod 2000 rpm). A naozaj sa jedna o benzinak . Videl som kurzy kde "ucitel" ukazoval "ziakom" ako sa na ropaku jazdi pri 1000 rpm. Podotykam ze technici ADAC nebudu trdla co odporucaju ludom nicit motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 no, ja nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Praha - Wien - Ljubljana - Istrie Tam: 867km, prumerna rychlost 82km/h, cas jizdy 10h 38min, spotreba 6,1l/100km - dalnice tempomat 120km/h Zpet: 858km, prumerna rychlost 83km/h, cas jizdy 10h 18min, spotreba 6,2l/100km - dalnice tempomat 125km/h Celkem s courackama tam: 1753km, prumerna rychlost 79km/h, cas jizdy 22h 14min, spotreba 6,2l/100km 2 lidi + plnej kufr, klimatizace bezela ze 75% casu jizdy, udaje jsou z PP Jsem spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Tak to je parádní... 6.1 klobouk dolů ! HTP na takové ježdění super... jen se nesmí lítat 150 ale tech 120-130 jak říkaš pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Určitě super spotřeba. Přiznám se, že takovou dálku bych nechtěl jet s manželčinou Fabií, určitě bych si vzal svoji OCII. Já mám rekord se svou OCII za jedne den víc než 1500km se spotřebou 6,1 (2,0 TDI). Manželka dokáže se svou Fabií 1,2 HTP 51kW jezdit za 5,5, ale po městě i za víc než sedm litrů. Ještě taková zajímavost, dnes jsem četl na autoweb, že Mercedes i BMW plánují výrobu tříválcových motorů, holt to tolikrát citované HTP táhne k napodobování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 (editace) Rekl bych ze timhle smerem se to ta... Stejnou spotrebu jsem mel s 1,2 HTP combi 47kW - brz klimy.... Pote jsem to jel s 1,4TDI a spotreba byla 5,2 s klimou ale HTB. Ted mam 1,6 automat a v podpisu je videt spotreba za celou dobu uzivani auta. Na nadrze se to meni presne podle jizdniho stylu od 7,6 az po 8,9 l/100km... Editováno: 22. Červenec 2009, autor: Crake Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudko25 Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 (editace) MOja skúsenosť, nový Room 1.2 HTP 51 kw najazdených cca. 250km po meste, vzal som ho na cestu Bratislava - Stará Ľubovňa - Nowy sacz - Stará ľubovňa - Bratislava celkom cca 1200km. Priemerná spotreba 6,1 l, spustená klíma na 70%cesty. po dialnici som išiel v pohodičke okolo 120km/h stále a ostatné cesty ako sa dalo. úsek Bratislava - Trnava kvôli oprave asi 40km som išiel priemernou rychlosťou 20km/h. Boli sme v aute dvaja + batožina max 100kg. So spotrebou som bol spokojný a očakávam po miernom zabehnutí autíčka jej pokles o približne 0,5 l. Čo poviete? Editováno: 23. Červenec 2009, autor: rudko25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fus Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Tak sem svoji Fabku 1.2 12V predal pritelkyni a jezdi s ni nejvic ona ja malokdy a jeji spotreba je 4.9L za 1500 km ( mesto i mimo mesto). Nevim jak to dela a le nejezdi nak pomalu mimo mestlo i vic jak 100 km/h. Takze ridi porad ona a jezdime pekne levne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobouk2 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Moje druhá dovolená s tímto vozem Obsazenost vozu 2 osoby + plný kufr Prostějov - Wien - Ptuj - Zagreb - Šestanovac - Živogošče Cesta tam: 1022 km, průmerna rychlost 86km/h, čas jizdy 11h 57 min, spotřeba 6,1l/100km - dálnice okolo 120km/h (jízda přes noc) Cesta zpět: 1019 km, průmerna rychlost 91km/h, čas jizdy 11h 11 min, spotřeba 6,3l/100km - dálnice okolo 130km/h ( zapnutá klima celou cestu, ve Vídni ukazoval venkovní teploměr 41,5 C - 23.7.2009) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Tak to jsme byli kousek od sebe. Já jsem zvolil jinou a teď zjišťuju, že delší trasu. Jel jsem přes Dolní Dvořiště - Linz - Graz - Maribor - Záhřeb - Šestanovac - Podgora. Za obě cesty prům. spotřeba 5,9 l, prům. rychlost 80 km, celkem 2175 km. Jel jsem s přítelkyní a měli jsme plný kufr harampádí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piskot Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Dnes spotreba MB-Praha Ruzyne 5,5l se zapnutou klimou. Jel jsem ve 4 hodiny z MB a prijel jsem po pul seste. Cesta byla po dalnici (120) a pak po Jizni spojce, pres Barandak (80). O vikendu cesta MB-Liberec a jezdeni po Liberci bez klimatizace za 5,9l po dalnici 120. Cesta zpet Liberec-MB za 15minut a spotreba 9,9l. To vse bylo na 165kach zimnich gumach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navigator Vloženo 2. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2009 Tak se opět přidám se svou troškou do mlýna, můj Roomstřík už překročil 47000 km (mám ho od 9.5.2008) . Jezdím s ním v podstatě denně od Příbrami na letiště Ruzyně do práce a za svoje :-) Spotřeba jeví stále klesající tendenci, teď už jsem pokles nečekal, dlouhodobou spotřebu za posledních cca 5500m km jsem ustálil na 6.2 dle computeru. Podle měření při Economy runu mi computer proměřuje o cca 0.2 l takže reál bude někde kolem 6.4l což zhruba potvrzuje i počítání při tankování. Teď po výměně oleje při 45000 km , tedy nevím jestli to s tím souvisí :-), ale opět klesla spotřeba na stále stejné trati, ježděné za stále stejných časů, stejnými průměry o 0.3 l. takže za poslední 1500 km mám computerovou spotřebu 5.9 l a stále klesá. Fakt zvláštní. Jo a ještě jedna perlička při posledním tankování se mi povedlo natankovat do Roomstří nádrže 60.4 litru a to ještě počítač ukazoval dojezd 50 km , s průměrem 5.8l :-)Pravda plnil jsme to skoro jako u Economy Runu co to šlo, ale za klapku jsem se ještě nedostal :-) Prostě asi se budu opakovat z minulého mého příspěvku, ale 1.2 HTP je motorizace do města a okolí a pro lidi , kteří jezdí hlavou a trošičku za volantem přemýšlí. Dálnice max tak kolem 120. Pak se dá spotřeba udržet, aniž by člověk byl brzda provozu. Ano slyšel jsem , že s tím někdo jel za 12 l atd, ale upřímně nevím co s tím dělal, moje nejvyšší spotřeba , když jsem jel po dálnici 140-160, přes města systém brzda plyn, velmi ostré zrychlování prostě co to šlo tak ta spotřeba byla kolem 9 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 3. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2009 hmm tak to je slusny. Ze ta spotreba klesa. mnoo nemenil si treba gumy? to by nejakou desetinku mohlo udelat. nebo je tam treba novej asfalt? BTW: 12l se da, staci jezdit po meste, kde sou kopce a to stylem, start, 1,5 km do prace a vecer to same zpet. To pak clovek rad jeden nekam po okresce aspon 100 kilaku BTW: na ty dalsini pri 150km/h sem mel spotrebu taky kolem 9l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navigator Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 právě že nic, jak říkám najedu ročně kolem 40 tisíc a střídám dvě varianty tras a projevilo se to na obou. Je fakt, že u Fábky co jsme měl před tím se taky kolem 50-60 tisíc spotřeba snížila, ale ne tak výrazně. S tím městem je to jasný, ale když si člověk přečte diskuse na téma spotřeba a 1.2 htp tak historky jak jel někdo z Plzně do Jindřichova Hradce a žralo mu to 12 , no nevím ...... Je fakt , že u těch samejch lidí se objeví hlášky typu a co tam dávaj za brzdový destičky a kotouče, po 15 tisících jsem musel měnit. Já prodával Fábku se 120 000 a původníma destičkama a stále se nea nich jezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudko25 Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Včera som sa snažil jazdiť na spotrebu....Trasa približne 114km, kopce a klesania, cesta 2 triedy....motor 1.2HTP 51 kw, najazdených 2200km....priemerná rýchlosť 61km/h...spotreba 4.4 l/100km.... Konečne začínam pozorovať klesanie spotreby po dlhšom jazdení od novoty. 90km/h som neprekročil a pozrime sa aká pekná spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.