Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

hp sporting je super volba auto je sice troska tvrdsie ale je to zasadna zmena jazdnych vlastnosti k lepsiemu + stabilizator z 1.6 a ozaj to auto bude citelne ovladatelnejsie.je to cena za komplet kit 4x pruzina+ 4x tlmic pride ti to komplet zlozene iba vymenit + geometria a mas to.je to vyskovo nastavitelne su tam 3 drazky v rozsahu - 4cm max oproti serii ale mozes auto nechat aj v povodnej svetlej vyske zalezi iba na tebe ako to sce mat kazdopadne spravna volba

  • Autor

JO já mám HP... cena 7700 je za sadu ale pozor je to cena bez DPH... to znamená 19% k tomu... Jsou o hodně lepší... je to znatelně tvrdší a lépe to sedí... ale jak píše Karco... chtělo by to ten stabilizátor...

ja sem nad nima premyslim jelikoz mam zatim seriovy ale nechci stim jit niz jelikz uz ted kdyz vjizdim do garaze tak mam 1-2 cm od zeme a to sem uz zvedal a predlazdil vjezd do garaze to ja tak kdyz se vsechno snizi a pak je co delat aby se auto vubec schovalo do garaze ::' takze prave bych chtel sportovni vlastnosti tvrdsiho podvozku a zustat na stejny vysce... jde mi o to ze auto pouzivam pro bezny provoz a kdyz jedem nekam na zabavu a posedej se dozadu dalsi dva tak auto trochu sedne a to bych chtel tou tvrdosti vyrovnat??? takze se ptam jestli ty HPicka mi splnej to co od nich pozaduju... nevite kolik stoji ta geometrie ve skoda servisu???

Osobne se tedy nepovazuju za tunera :rolleyes:

Auto mi predevsim slouzi, ale o tom uz jsem psal jinde. Udelal jsem par uprav(iček), ale ty nez tvorbu image sledovaly bezpecnost na silnici. Te neni nikdy dost.

Tak jsem se po montazi tretiho brzdoveho svetla rozhodl pro dalsi krucek, a to pasivni ochranu reflexni folii. Jak jiste vite, soudruzi z Polske lidove republiky udelali nekde chybu a jejich polepy jaksi blednou na slunicku :D Navic mi nepripada, ze by odrazily svetlo, spis napodobuji strukturu povrchu odrazovych skel na zadnich svetlech.

Tak jsem si tuhle vecicku vyrobil sam z osdtrizku reflexni folie, kterou uz reklamni agentura nevyuzila (pro par pomackani uz to nestrci do rezaciho plotru). Po nakresleni sablony a jejim vyzkouseni na aute jsem toto vystrihl ze zminene folie a po ocisteni povrchu prilepil. Prikladam snimecek, vlevo je obyc.fotka, vpravo osvicena malickym bleskem z kompaktniho digitaku. Chtelo by to fotku za sera <_< , tohle je foceny v poledne.

Jinak si vsimnete, ze pod SPZ (po novem pod registr.znackou) je pas cerne reflex.folie. Na pravem snimku sviti. Prekryl jsem s nim nazev prodejce vozu. Ze pry si nekteri soumeni nechaj z tohoto rezat znaky na SPZ, aby pri fotografovani policii s pomoci blesku neslo nic precist. On bily zaklad SPZ je taky reflexni :p

post-14-1128682014_thumb.jpg

tie hp mozes mat kludne a vyska ostane nezmenena pisal som ze su tam 3 moznosti znizenia ak to nechas na zakladnej tak auto ostane akoby bolo seriove no podstatne lepsie jazdne vlastnosti.

lewis: ten stabilizator tam daj dost to pomoze + tvrde plnsie silentbloky do ramien a mas z toho "motokaru" + 14'' kolesa a nikdy sa neprevratis :)))

....jsem si chlapi neodpustil jeste jednu fotku za soumraku :ph34r:

post-14-1128705505_thumb.jpg

  • Autor

Karco: Já tam ten stabilizátor mám... mám 15" mám i HP... tvrdý to je ale líbilo by se mi to tvrdý víc...

  • Autor

Martin z HK: Jsi šikulka no... Já bych to takhle dozajista nevystřihl... Ale mě osobně se to moc nelíbí... ale pravda je to s tou bezpečností...

Martin z HK: Jsi šikulka no... Já bych to takhle dozajista nevystřihl... Ale mě osobně se to moc nelíbí... ale pravda je to s tou bezpečností...

Vona ta tmave zelena kastle je snadno k prehlednuti.... Neni to frajerina, jen bezpecnostni prvek. Jsem uvazoval udelat to z ty cerny folie, ale to neni videt bez osviceni svetly a navic by to bylo pri odrazu bily, coz neni na zadek auta dobry.

  • Autor

Jo to je pravda... Ono každý auto je snadno přehlédnutelný... :( Proto bych byl pro zavedení svícení celoročně... Kvůli volům co si nedokážou rozvítit ani v šeru když prší... Minule jsem potkal někoho v mlze kdo nesvítil... To mi prostě hlava nebere... :076

lewis: ked este tvrdsie tak bud inu sadu od HP sporting alebo daj do raniem plnsie silentbloky z celej gumy.auto bude omnoho lepsie zatacat drzat stopu a aj pritvrdne sam som sa divil co sravi kus gumy na aute!!a nieje to ani tak drahe ide to do parset korun :))))

2Lewis: A proto svitim cely rok :specool: Ve Felde zarovky docela drzej :D

  • Autor

Karco:D9ky za radu... Mně to nenapadlo... a ani jsem o tom neslyšel... Zkusim se na to pozeptat a určitě to zkusim...

Martina z HK:Miťo: Odted ti asi budu řikat toudle přezdívkou... je o něco kratší a lépe se píše... Také svítim po celý rok... Bezpečnost především... Mám tam ted Osram Cool Blue s 50% svítivostí navíc... ale předtím sem tam měl 100W REspektive 100W na dálku a 80W na potkávací a to byl šajn... Ale ty nové světla jsem hned nechtěl ničit vysocesvítivými a výhřevnými žárovky... Nehledě na to co na to říká ta elektroinstalace že???

  • Autor

Takže jsem udělal další zlepšení... Ubral jsem tím na funkčnosti, ale za to přidal vzhledu... Měl jsem nalepenou černou ochranou lištu na dveřích... Origo od škody... DOkut jsem tam měl origo nárazníky(ale v laku) tak mi nevadila...navazovala na tu černou lištu... Ale jakmile jsem nasadil jiné nárazníky tak mě štvala... byla tam navíc... a dělila auto na dvě půlky... Včera jsem ji strhl... Bál jsem se toho!!! Myslel jsem že to půjde dolů i s lakem nebo že tom zůstane lepidlo co nepůjde dolů... Ale fakt pohoda... jediný co tomu vadí že je tam o něco světlejší proužek což dávám za vinu špíně a hlavně soli co se dostala mezi ty dvě oboustrané lepící pásky... (Ona ta lišta je vysoká asi 1cm a lepící páska na hoře 2mm a dole taktéž... mezitím je dutina, která po odtrhnutí byla plná bordelu... asi 2mm do šířky a asi 5mm vysoká... Tak tam je o něco světlejší lak, ale já se nobojim... není to vidět... člověk to musí zkoumat z blýzka a musí o tom vědět.... Navíc si myslim že to višisuje...

A hned mas karu o par deka lehci a tak to ted bude do kopce mazec :smich:

Jak rikas ze to delilo auto na dve pulky, tak jsem tuhle videl takhle rozdelenou Octavii, ale fest, spodek a narazniky stribrny a vrsek tmave modry :ble

  • Autor

To bylo strašně moderní... To je naprosto typickej rukopis pro Autocentrum Šídlo... Jsou z Horoměřic... Je to klasická škodovka ale mohl sis nechat udělat nějakou úpravu... třeba spoilery a tak... ale vše homologovaný... A spodek lakovali do tmavě stříbrný nebo šedivý a vršek byl většinou tmavej... černej nebo něco hodně tmavý... lahvově zelená... mě se to jeden čas líbilo... Asi před 5 lety... ale to je typickej rukopis... Spousta lidí je napodobovala ale už to nemělo ten šmrnc...

  • Autor

No ted do kopce upaluje.... :w00t1: Hned jsem poznal rozdíl... :smich::smich::smich:

  • Autor

Když jsme u toho odlechčení... :D Tak si vzpomínám jak jsem jednou ve slovensky tuningu četl o zlepšení akcelerace odlechčením... Z vlastní zkušenosti ze sprintů vim že je poznat každý kilo, ale to je jinej příběh... Psali Tam jak odlehčit... Vyndat rezervu a vůbec všechnu povinou výbavu... Zadní sedačky??? K čemu??? Hudbu ani rádio nepotřebujete ven... vyndat všechny přebytečný plasty co nejdou vidět... Třeba v motoru nebo v kufru... Provozní náplně jako olej vodu a tak udržovat na minimu... Ostřikovače jsou taktéž zbytečný... Pro extrémisty... Na co mít v autě tapec... pryč... izolace motoru taky... Tak a když už jste bez tapece rádia a plastů, brzdovku vodu a olej na minimu a nestačí vám to. Tak vemte vrtačku a vrtejte... třeba do vzpěr co jsou ve dveřích... Mě běhal mráz po zádech když jsem to četl...(nutno dodat že je to řádka let) ale při představě jak někdo vrtá a tím odlechčuje nosníky a výstuhy... Síla no, ale nejhorší je že se i takový najdou... :disgust:

A taky odlehcit rotacni casti - kola, tam je to hodne znat. :D Zacni vrtat. -_- Bacha na pneumatiky!

no ja se snazim uz moc penez neinvestovat do feldy. protoze setrim na jiny auto kery si necham dovezt z JPN. moc bych chtel Corollu AE86 motor : 4A-GE nebo Supru MK3,Nissan Sylvia S14-S15, a pdoobny nejakou drift karu. pokud byshte nekdo vedel kde je na prodej ten typ coroly co sem psal tak pisnete na icq trebas 320829923 . Jinak sem si objdenal tedka radicku,pedaly,neony vse cerveny :D tak takovy maly Tuzing sem udelal :t

  • Autor

Tak jsem zlámal všechny vrtáky... musim zejtra koupit nějaký lepší.... :smich::smich::smich: Ale to mi fakt rozum nebere jak někdo může vymyslet navrtat výztuhy... :076

Tak jsem zlámal všechny vrtáky... musim zejtra koupit nějaký lepší.... :smich::smich::smich: Ale to mi fakt rozum nebere jak někdo může vymyslet navrtat výztuhy... :076

:smich::smich:

ma smysl delat chip tuning na motor 1.3 50 kw? ridici jednotka je Boschka

a psal sem email na cimbu a maji pouze vackovy hridel 274st - má volnoběh

a posledni peknou hlavu 12 000 kč. k cemu mi ta hlava pomuze ?

  • Autor
ma smysl delat chip tuning na motor 1.3 50 kw? ridici jednotka je Boschka

a psal sem email na cimbu a maji pouze vackovy hridel 274st - má volnoběh

a posledni peknou hlavu 12 000 kč. k cemu mi ta hlava pomuze ?

No tak nejdřív k chipu... J8 myslim, že to cenu má... rozhodně to bude lepší... Já ho tam mám...Ovšem mám MPi... I tak si myslim že jo... Za 3213,- 2kW a 7Nm... To zase až tak špatná cena není... Motor se zlepší poběží o něco lépe a údajně má méně papat...

Zbytek dotazu moc dobře nechápu... U Cimbu prodávaj vačky... to ano ale já myslel že jen na 1,6... A o hlavě taky nic nevim... Jestli je nějak upravená tak záleží jak... jestli je snížená tak budeš mít větší kompresi... =větší výkon, ale za cenu nižší životnosti... ODepiš ještě a upřesni dotaz prosím...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.