Únor 7, 200718 r Nezabudajte na hardwerovu zmenu toho sania. makov: To je otazka, takovou zmenu prodelal HTP 6V tusim pro MR2004, kdy prisel o horni kryt motoru. Tehdy to s krivkami neudelalo nic, alespon podle ofiko udaju. no to neviem nevidel som.Ale mam MR 07 12V a ten ma sanie este ako mala aj stara z r.2003 a to v tom kryte motora.Mozno sa aj zmenil priemer skrtiacej klapky a tym priemer potrubia Ale upravou sania sa da ziskat nejaky ten konik naviac.A ked je aj softwerova zmena....hned je to 51 KW
Únor 7, 200718 r Nezapomínejte, že Hyundaie vymáčknou z 1.3 i 63 kW Upraveno Únor 7, 200718 r od marvin
Duben 15, 200718 r Vie už niekto skutočný rozdiel medzi motormi HTP 47 kW a HTP 51kW? Na 99% je to úprava softwaru např. cimbu nabízí chip z 1.2 47 na 1.2 51kW
Duben 16, 200718 r Nedávno jsem koukal nové fábce pod kapotu a zjistil jsem že má jinak řešený systém sání. Takže jednou z věcí bude lepší sání, které bude v téhle úpravě fungovat jako malý kompresor, samozřejmě při vyšší rychlosti, co tam je dál ještě nevím, ale jestli něco zjistím určitě to povím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.