Přejít na obsah

Vypalování filtru pevných částic


xx30

Doporučené příspěvky

Je v pořádku takovéto vypalování filtru pevných částic. Dochází k němu vždy po cca 400 km. Bohužel není žádná kontrolka která by to nějak signalizovala a tak se stává, že dojedu na parkoviště, vypnu motor a vylezu z auta a zjistím, že auto hučí a smrdí a tedy dochází k vypalování ( nevím jestli to stačí nebo ne ). Pokud by bylo nějaké upozornění dalo by se pokračovat v jízdě a filtr vypálit jízdou. Nevím jestli je i to pasivní vypalování dostatečné nebo ne. Denně jezdím cca 50 km ( 25+25 ), o víkendu někdy výlet. Ale i při jízdě po dálnici, pokud motor točí do 2000 otáček, což je na 7 běžné se filtr nevypálil a došlo k tomu opět až na parkovišti. Jak k tomuto přistupujete, řešíte to nebo to necháváte na systému a vypalování neřešíte? Stačí vypálení na parkovišti po jízdě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xx30 tak poznáš to už před vystoupením z auta, po zastavení a vyřazení do parkovací polohy (DSG) jsou při vypalování vyšší otáčky motoru a vyšší spotřeba o cca 0,2-0,3l/h než standartně. Takže když mám čas, jedu to na chvíli někam protáhnout. Jinak regenerace proběhne příště až to bude možné. Ano máš pravdu, kdyby to signalizovalo dopředu bylo by to lepší. Nebo kdyby to bylo jak třeba u Toyoty Land Cruisers - tam je na to přímo tlačítko a jde to uživatelsky spustit, samozřejmě když jsou splněny dané podmínky pro vypálení.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...