Publikováno Duben 21, 20232 r Je v pořádku takovéto vypalování filtru pevných částic. Dochází k němu vždy po cca 400 km. Bohužel není žádná kontrolka která by to nějak signalizovala a tak se stává, že dojedu na parkoviště, vypnu motor a vylezu z auta a zjistím, že auto hučí a smrdí a tedy dochází k vypalování ( nevím jestli to stačí nebo ne ). Pokud by bylo nějaké upozornění dalo by se pokračovat v jízdě a filtr vypálit jízdou. Nevím jestli je i to pasivní vypalování dostatečné nebo ne. Denně jezdím cca 50 km ( 25+25 ), o víkendu někdy výlet. Ale i při jízdě po dálnici, pokud motor točí do 2000 otáček, což je na 7 běžné se filtr nevypálil a došlo k tomu opět až na parkovišti. Jak k tomuto přistupujete, řešíte to nebo to necháváte na systému a vypalování neřešíte? Stačí vypálení na parkovišti po jízdě?
Květen 1, 20232 r @xx30 tak poznáš to už před vystoupením z auta, po zastavení a vyřazení do parkovací polohy (DSG) jsou při vypalování vyšší otáčky motoru a vyšší spotřeba o cca 0,2-0,3l/h než standartně. Takže když mám čas, jedu to na chvíli někam protáhnout. Jinak regenerace proběhne příště až to bude možné. Ano máš pravdu, kdyby to signalizovalo dopředu bylo by to lepší. Nebo kdyby to bylo jak třeba u Toyoty Land Cruisers - tam je na to přímo tlačítko a jde to uživatelsky spustit, samozřejmě když jsou splněny dané podmínky pro vypálení..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.