Publikováno Prosinec 14, 200618 r Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit?
Prosinec 14, 200618 r Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit? Ja ti to nereknu, ale proc to vlastne menis? Jen by me to zajimalo,zda-li se vadny filr nejak projevuje...
Prosinec 14, 200618 r nevím jak to tam přesně je, podle jedné knížky tam jsou norm. spony-povolit a vytáhnout podle druhé plastové spojky-stisknout západku a rozpojit jestli tam jsou gumové hadice, tak je můžeš zamáčknout a pak nic nepoteče
Srpen 24, 201015 r Ja ti to nereknu, ale proc to vlastne menis? Jen by me to zajimalo,zda-li se vadny filr nejak projevuje... Po určitých kilometrech kolem 70-90tis. se mění palivový filtr. Je to z důvodu toho, že v každém benzínu jsou nečistoty a ten filtr je zachycuje (tím se ucpává). Projevovat se to může jakoli, špatné starty, auto netáhne, v nízkých otáčkách se dusí atd.
Srpen 24, 201015 r Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit? Již si to přesně napamatuji a mam dojem, že po uvolění spony jsem hadičky normálně vytáhl a co se týče vytečení benzínu tak mi vyteklo jen málo. Nejlepší je nejdříve odpojit hadičku co jde z filtru do motoru a na ni hned dát nový filtr a pak tu hadičku od nádrže.
Srpen 27, 201015 r Autor No tak ted uz bych ho zase mohl znovu vymenit po tech kilometrech, tak diky za pripomenutu
Červen 24, 201114 r šel poznat rozdíl po vyměně filtru ? a pokolik km to dělals me auto pri nizkych rychlostech cuka a v nizsich otackach nejede
Červen 25, 201114 r já osobně jsem filtr měnil po cca 130 000 km, nebylo to podle mě potřeba. Auto mi taky v nízkých otáčkách cukalo, dusilo se, myslel jsem, že pal. filtr ale byly to SVÍČKY ! vyměnil jsem je, dal jsem NGK BUR6ET a mají najeto nějakých 30 000 km a naprosto v pohodě ! Doporučuji
Březen 25, 201312 r No tak ted uz bych ho zase mohl znovu vymenit po tech kilometrech, tak diky za pripomenutu Zdravim, jak to teda dopadlo s tim filtrem? Mám tu samou motorizaci a potřeboval bych poradit jak to udělat a hlavně kde vubec ten filtr u tohohle motoru je? Díky
Březen 26, 201312 r Měl by být pod pravým zadním prahem zespodu, jsopu na to takový spešl kleště, ale dá se to i ségrovo kleštěma. Jak jsou ty červený šipky na obrázku, tak tímto směrem pouze stlačit ten pojistný krkoužek( polokroužek nebo pojistka ve tvaru U) a hadičku vytáhnou směrem od filtru. FIltr je na takový objímce připevněný k podlaze. Pak dát nový filtr a hadičky nacvaknout. filtr.bmp
Září 9, 201312 r SNIPER 2003: ODPOVEDAS NA 4 ROKY STARU TEMU. Môže to pomôcť iným, ktorí to budú čítať trebars po 10 rokoch, nie ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.