johnxx Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit? Citovat
Shaarky Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit? Ja ti to nereknu, ale proc to vlastne menis? Jen by me to zajimalo,zda-li se vadny filr nejak projevuje... Citovat
Milda.J Vloženo 14. Prosinec 2006 Vloženo 14. Prosinec 2006 nevím jak to tam přesně je, podle jedné knížky tam jsou norm. spony-povolit a vytáhnout podle druhé plastové spojky-stisknout západku a rozpojit jestli tam jsou gumové hadice, tak je můžeš zamáčknout a pak nic nepoteče Citovat
Sniper_2003 Vloženo 24. Srpen 2010 Vloženo 24. Srpen 2010 Ja ti to nereknu, ale proc to vlastne menis? Jen by me to zajimalo,zda-li se vadny filr nejak projevuje... Po určitých kilometrech kolem 70-90tis. se mění palivový filtr. Je to z důvodu toho, že v každém benzínu jsou nečistoty a ten filtr je zachycuje (tím se ucpává). Projevovat se to může jakoli, špatné starty, auto netáhne, v nízkých otáčkách se dusí atd. Citovat
Sniper_2003 Vloženo 24. Srpen 2010 Vloženo 24. Srpen 2010 Potřebuji vyměnit na O1 1,6 55kw paliv. filtr, díval jsem se do manuálu, ale potřebuji poradit, jak zamezit vytečení paliva z odpojených hadiček a jak se vábec ty hadičky odpojují-vytáhnout nebo vytočit? Již si to přesně napamatuji a mam dojem, že po uvolění spony jsem hadičky normálně vytáhl a co se týče vytečení benzínu tak mi vyteklo jen málo. Nejlepší je nejdříve odpojit hadičku co jde z filtru do motoru a na ni hned dát nový filtr a pak tu hadičku od nádrže. Citovat
PROCHY603 Vloženo 24. Srpen 2010 Vloženo 24. Srpen 2010 SNIPER 2003: ODPOVEDAS NA 4 ROKY STARU TEMU. Citovat
johnxx Vloženo 27. Srpen 2010 Autor Vloženo 27. Srpen 2010 No tak ted uz bych ho zase mohl znovu vymenit po tech kilometrech, tak diky za pripomenutu Citovat
Hunterkyjov Vloženo 24. Červen 2011 Vloženo 24. Červen 2011 šel poznat rozdíl po vyměně filtru ? a pokolik km to dělals me auto pri nizkych rychlostech cuka a v nizsich otackach nejede Citovat
HanyZ Vloženo 25. Červen 2011 Vloženo 25. Červen 2011 já osobně jsem filtr měnil po cca 130 000 km, nebylo to podle mě potřeba. Auto mi taky v nízkých otáčkách cukalo, dusilo se, myslel jsem, že pal. filtr ale byly to SVÍČKY ! vyměnil jsem je, dal jsem NGK BUR6ET a mají najeto nějakých 30 000 km a naprosto v pohodě ! Doporučuji Citovat
Tetrosy Vloženo 25. Březen 2013 Vloženo 25. Březen 2013 No tak ted uz bych ho zase mohl znovu vymenit po tech kilometrech, tak diky za pripomenutu Zdravim, jak to teda dopadlo s tim filtrem? Mám tu samou motorizaci a potřeboval bych poradit jak to udělat a hlavně kde vubec ten filtr u tohohle motoru je? Díky Citovat
Casy Vloženo 26. Březen 2013 Vloženo 26. Březen 2013 Měl by být pod pravým zadním prahem zespodu, jsopu na to takový spešl kleště, ale dá se to i ségrovo kleštěma. Jak jsou ty červený šipky na obrázku, tak tímto směrem pouze stlačit ten pojistný krkoužek( polokroužek nebo pojistka ve tvaru U) a hadičku vytáhnou směrem od filtru. FIltr je na takový objímce připevněný k podlaze. Pak dát nový filtr a hadičky nacvaknout. filtr.bmp Citovat
matomoto Vloženo 9. Září 2013 Vloženo 9. Září 2013 SNIPER 2003: ODPOVEDAS NA 4 ROKY STARU TEMU. Môže to pomôcť iným, ktorí to budú čítať trebars po 10 rokoch, nie ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.