Přejít na obsah

Ventilátor chladenia motora


LubosJ7

Doporučené příspěvky

Zdravím páni ,vedeli by ste mi niekto poradiť kde sa nachádza riadiaca jednotka ventilatora chladenia motora ? Moc som si neni istý kde ju hľadať ,prípadne neviete čo by mohlo byť zle ,nespina mi prvú polohu na ventilátory na chladici,po diagnostike mi vyhodili chyby

 

P1944- Riadiaca jednotka vetraku chlsdica -prehriatie 

-prerušovany

 

P0691-Ridici obvod vetraku 1-nizky signál

-prerušovany 

 

P1948-Riadiaca jednotka vetraku chlsadica 2,výstup prerušený obvod 

-prerušovany

 

P1950-Vetrak chladiče , zadreny 

-prerušovany 

 

 

Ďakujem vopred za každé info .

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Je to dlouho, ale i tak zkusím oživit téma.

Mám problém na autě. Vyčetl jsem chybu:

1 Fault Found:
4523 - Control Module 1 for Coolant Fan
          P1946 00 [032] - Defective

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 39
                    Mileage: 306733 km
                    Date: 2081.01.24
                    Time: 15:44:46

 

Předpokládám, že to je ten modul na velkém větráku a že vzhledem k frekvenci výskytu je to problém s potenciálním vařením.

 

Dá se ve VCDS otestovat spuštění větráku?

Příladně, zkoušel někdo ten modul opravovat?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proměřit piny - tomu rozumím. Našel jsem i pěkné video. Proměření kabelu k jednotce: jakože ho mám propípak u jednotky a u větrákovýho konektoru?

Větrák origo je drahý. Borsehung by asi stačil ne? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0959455fr-vetrak-elektricky-300w-360mm-borsehung-28644.html

 

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, jasně, to by bylo asi nejsnazší. Dá se vrtule nějak spustit na studeném motoru a stojícím autě?

Jde mi o to, že bych tu novou vrtuly chtěl ozkoušet nenamontovanou, ale jen píchlou do konektoru.

 

Edit.

Co znamená ta poznámka: "Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C" Viz výpis chyby. Ta hláška je v pořádku?

Jo a ještě mě napadlo. Nemůže mít probém vrtule spojistost s chybami, které mám na AC (13701888 - Function Restriction due to Faults in Other Modules , 9480465 - Control Circuit for A/C Compressor       B10A9 11 [008] - Short to Ground, 9480469 - Control Circuit for A/C Compressor      B10A9 15 [009] - Open or Short to Plus)?

 

4523 - Control Module 1 for Coolant Fan
          P1946 00 [032] - Defective
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 308033 km
                    Date: 2081.01.26
                    Time: 17:27:35

                    Engine speed: 1920.00 /min
                    Normed load value: 53.3 %
                    Vehicle speed: 97 km/h
                    Coolant temperature: 92 °C
                    Intake air temperature: 16 °C
                    Ambient air pressure: 930 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.360 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: specified value: 618.4 mg/stroke
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 45.1 °C
                    Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C
                    Outside air temperature: 9.5 °C
                    Coolant fan 2: activation: 0.00 %
                    Coolant fan 1: activation: 10.00 %
                    Fuel temperature: 18.5 °C

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem konektor proměřil. Zdá se, na všech pinech je to, co tam má být >> čili vrtule špatná. Objednávám novou.

 

Bohužel se mi při demontáři vrtulí, urval jeden ze čtyř torx šroubů. No to bylo nadávek. Naštěstí je to levý dolní, kde je relativně dost místa. Tak zkusím dremlem udělat zářez na šroubovák. Snad půjde ven. Jinak nevím co s tím. Na odvrtávání to moc nevidím. Je to vrut v plastovým obložení chladiče.

20250402_175131.thumb.jpg.bf5085610705634ba283d8f00442a9bb.jpg

 

Jo a chyby na ACC jsou problémem konektoru na solenoidu. Ale to už v jiném tématu.

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...