Přejít na obsah

kryt masky chladiče :help:


Majký

Doporučené příspěvky

první poznatky

motor se zahřeje o chvilku dřív

hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit

Tak to me zajima - co to je o chvilku driv?

Tohle prece nemuzes jen tak rict - s cim to srovnavas? Vzdy za stejne teploty okolniho vzduchu? Za jeho stejne vlhkosti? Atd, atd...

Efekt by se nechal zmerit v klimakomore, ale v beznem provozu za neustale se menicich povetrnostnich podminek???

No a ze hlavni rozdil je na delsich cestach - to je trosku zvlastni, ja bych hledal hlavne prinos v rychlejsim zahrati motoru po studenem startu, ale to je podle me znacne diskutabilni.

:blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karosy mají na zimu takovou obrovskou dečku na chladič, dvojdílnou, na přezku...

Termostat - netermostat, do motorového prostoru prodí míň studeného vzduchu. Ten motor není ochlazován tak zvenčí, takže u dieselů vidím vážně přínos - akorát to pak nechce moc blbnout, bo by se mohl náhodou ten motor i přehřát (vždyť říkám, že Karosy ji mají dvoudílnou, na přezku ...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...