Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to je uplnej nesmysl tam tohle davat!!!!

termostat stejne nepusti vodu do chladice nez se auto zahreje tak co tohle vyresi???

Tak to asi bude na trhu další novej tůning na zimu.

amogh: presne s nim suhlasim, termostat to nepusti. uz sa to tu riesilo

Konina jak sfiňa

No ackoliv bych si takovy hnus nikdy na auto nedal, tak absolutne nemate pravdu. Opravdu to pomaha, zejmene treba u dieselu, ktere se pak opravdu zahrejou o neco rychleji. Zapominate totiz, ze vzduch pri jizde jaksi profukuje pres chladic na motor.

  • Autor

tak ho mám - otestuji to a napíšu

  • Autor

první poznatky

motor se zahřeje o chvilku dřív

hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit

první poznatky

motor se zahřeje o chvilku dřív

hlavní rozdíl je na delších cestách - není potřeba tak topit

Tak to me zajima - co to je o chvilku driv?

Tohle prece nemuzes jen tak rict - s cim to srovnavas? Vzdy za stejne teploty okolniho vzduchu? Za jeho stejne vlhkosti? Atd, atd...

Efekt by se nechal zmerit v klimakomore, ale v beznem provozu za neustale se menicich povetrnostnich podminek???

No a ze hlavni rozdil je na delsich cestach - to je trosku zvlastni, ja bych hledal hlavne prinos v rychlejsim zahrati motoru po studenem startu, ale to je podle me znacne diskutabilni.

:blink:

  • Autor

no na chladič neproudí tolik studeného vzduchu ručička se začne hýbat ve stejném úseku ale jak otevře termostat tak se ručička dostane rychleji do stand. polohy.

Karosy mají na zimu takovou obrovskou dečku na chladič, dvojdílnou, na přezku...

Termostat - netermostat, do motorového prostoru prodí míň studeného vzduchu. Ten motor není ochlazován tak zvenčí, takže u dieselů vidím vážně přínos - akorát to pak nechce moc blbnout, bo by se mohl náhodou ten motor i přehřát (vždyť říkám, že Karosy ji mají dvoudílnou, na přezku ...)

nevim, nikdy sem o tom neslyšel a v zimě startuju dobře................autíčko mi topí po pár stech metrech, ikdyž ted je jen kolem 5 - 6 stupnů pod nulou, ale jelikož se v nejbližší době do ruska nebo na aliašku nechystam tak si to asi pořizovat nebudu

  • Autor

dotaz proč nové modely se zahřívají dřív? brácha má 1.4 16V 55kw r.v. 2005 a zahřeje se mnohem dříve (mám 1.4 16V 74kw r.v. 2000)

No pokud to má Karosa tak to by jsme měli koupit taky :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.