David118 Vloženo 10. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2023 Ahoj Mam octu 1.9tdi asv 2001 na jest 300000km na autě se dělalo repas hlavy po složení auto mám vysokou spotřebu 12l/100km + nemá výkon od 2200ot. co se všechno dělalo. Repas hlavy, srovnání hlavy, výměna Gufer vačky a ventilu ,zabroušení ventilu, vyžíhání podložek vstřiku kontrola vstřiku na stolici bylo mi řečeno že hlavní vstřik je nacati ale že by to mělo fungovat tak jsem to neřešil. nastavení rozvodu setrvaku na nulu , nastavení vačky ventily 1. válce musí být zavřené a 4.musí být ve střihu Nastavení čerpadla + aretace , napnout řemen dotáhnout čerpadlo, dotáhnout kolo vačky, test zahřátí nastavení předvstriku na TDI grafu . cca za 50 km jízdy začlo čerpadlo mít divný kovový zvuk. Tak jsem jsi řekl že je špatně čerpadlo tak jsem ho vyměnil a zvuk byl stejný tak jsem to dal neřešil . Rozvody dělaný ve 280000km. Nadále bylo výměna váha vzduchu, n75 zapojen na krátký okruh, výměna katalyzátoru, erg zaslepeny , výměna podtlakových hadiček, výměna přepadu vstřiku, výměna palivového filtru Servisu mi řekli že je turbo ok tlačí od 1800 ot až do 4000ot 1,2 bar už 4000 ot to prej spadne na 1bar .. Kontrola palivové soustavy průhledné hadice co vede k čerpadlu nejsou žádné bublinky. A diagnostika nehlásí nic. Prosím o radu jak dál postupovat Moc krát děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.