Přejít na obsah

David118

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení David118

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj Mam octu 1.9tdi asv 2001 na jest 300000km na autě se dělalo repas hlavy po složení auto mám vysokou spotřebu 12l/100km + nemá výkon od 2200ot. co se všechno dělalo. Repas hlavy, srovnání hlavy, výměna Gufer vačky a ventilu ,zabroušení ventilu, vyžíhání podložek vstřiku kontrola vstřiku na stolici bylo mi řečeno že hlavní vstřik je nacati ale že by to mělo fungovat tak jsem to neřešil. nastavení rozvodu setrvaku na nulu , nastavení vačky ventily 1. válce musí být zavřené a 4.musí být ve střihu Nastavení čerpadla + aretace , napnout řemen dotáhnout čerpadlo, dotáhnout kolo vačky, test zahřátí nastavení předvstriku na TDI grafu . cca za 50 km jízdy začlo čerpadlo mít divný kovový zvuk. Tak jsem jsi řekl že je špatně čerpadlo tak jsem ho vyměnil a zvuk byl stejný tak jsem to dal neřešil . Rozvody dělaný ve 280000km. Nadále bylo výměna váha vzduchu, n75 zapojen na krátký okruh, výměna katalyzátoru, erg zaslepeny , výměna podtlakových hadiček, výměna přepadu vstřiku, výměna palivového filtru Servisu mi řekli že je turbo ok tlačí od 1800 ot až do 4000ot 1,2 bar už 4000 ot to prej spadne na 1bar .. Kontrola palivové soustavy průhledné hadice co vede k čerpadlu nejsou žádné bublinky. A diagnostika nehlásí nic. Prosím o radu jak dál postupovat Moc krát děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...