Přejít na obsah

Proaktivní plánování servisu


jenycek

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

chtěl bych se znalců zeptat, jaké podmínky je třeba splnit, aby fungovalo např. plánování návštěvy servisu?

 

Mám takový drobný pocit, že to u mě moc nefunguje. Většinou tu píšete, že na vás vyskočilo žluté varování a v zápětí vám volal servis, co se děje, a že je všechno OK. A já ujel se žlutým varováním přes 1.500 km (moc oleje - ředění naftou) a nikdo se mi neozval.

 

V aplikaci My Škoda mám servis normálně přiřazený.

 

Díky za radu a hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@lucky.jack Jak jsem psal ve vlastním vlákně, tak jsem to samozřejmě okamžitě řešil. Ale když něco takového vyskočí v 5 ráno u Vídně, tak bych předpokládal, že se mi třeba někdo během dopoledne ozve.

 

A obsah služby Proaktivní servis si představuji ve stylu jako je třeba v IT. Vyskytne se problém (někdy i před tím, než se vyskytne havárie) a servis bezodkladně volá, že je problém a zda je nutné jej okamžitě řešit (u IT dodání náhradního dílu / u auta objednání do servisu), nebo se s tím netrápit. Aktuálně mám informaci o 500 km do pravidelného servisu. A předpokládal bych, že se mi ozve někdo ze servisu na zaplánování návštěvy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlášky na olej/prohlídku se v servisu hlásí dříve než v autě, proto proaktiví servis 🙂 . U oleje když je cca 4000km do výměny. Do prohlídky kolem 45 dní. Ale není podmínkou. V případě, že se nikdo neozývá, tak je na vás si to zkontrolovat, zda o hlášce v servisu ví. Může být problém i na komunikaci auto/server apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když jsem měl problém s vadným olejovým čidlem, tak se mi také nikdo neozval. Druhý den jsem volal do servisu s tím, že na mě vyskočila chybová hláška a servisní technik: "Jo, já o všem vím.", takže podlě mě ne všechny servisy volají zákázníkům. Je pravda, že v případě O4 by každý servis musel mít své call centrum, protože minimálně jednou týdně na mě vyskočí hláška Front Assist nedostupný, která po nějaké době sama zmizne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, lucky.jack said:

Hlášky na olej/prohlídku se v servisu hlásí dříve než v autě, proto proaktiví servis 🙂 . U oleje když je cca 4000km do výměny.

To môže byť u niekoho ešte rok, u 80% aut minimálne kvartál. Tak robiť paniku u majiteľa auta a volať mu zo servisu že mu plánujú návštevu v servise by asi moc nefungovalo. Ja tam servis zadaný nemám. Rád si plánujem veci sám :)

 

@Horza Front Assist nedostupný vyskočí vždy, keď je v aute vlhko - na jeseň je to prakticky každý deň ráno prvých 10 minút jazdy. Rieši to ofuk predného okna.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dlouhém telefonátu se šéfem servisu a ověřením u ŠA je výsledek:

 

- zpětně se bohužel nedá dohledat, zda přišlo hlášení chyby nebo ne

- žlutými varováními se moc nezabývají, protože jak psal @Horza, museli by mít call centrum, které by obvolávalo každou chybu Front Assistu nebo Side Assistu

- zda odchází hlášení o stavu se dá pouze tím, že v okamžiku žlutého varování mu zavolám, jestli ho tam vidí, nebo ne.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, jenycek napsal:

- zpětně se bohužel nedá dohledat, zda přišlo hlášení chyby nebo ne

 

Blbost.

Každý Lead musí někdo přijmout, zpracovat a uzavřít. V každém servisu je pověřená osoba, která má přístup i do uzavřených leadů. Neuzavřené leady se neustále hlásí a škodovka hlídá za jak dlouho se něj reagovalo, kolik urgencí kontaktování zákazníka bylo atd. To jen nahlédnutí jak to funguje. PS: jinak je to pro servisy totální blbost a zbytečná administrativa a personální zatížení(ve velkých servisech) navíc. Ale asi nemá smysl to zbytečně pitvat 😄 

 

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chapu, že není v silách servisu volat kvůli každé chybové hlášky, která vyskočí, ale zavolat s tím, že se blíží servisní prohlídka/výměna oleje, navrhnout nějaký termín návštěvy a říct přibližnou cenu servisního zákroku v závislosti na tom, co je potřeba podle servisního plánu na autě udělat by mohli. Hlavně pro lidi, kteří auto berou jako starost navíc, by tohle bylo velice užitečné. Zkušenost mám ale takovou, že tady ta "vychytávka" je pouze marketing na Škoda Connect aplikaci. 

Na druhou stranu chápu servisy, protože na tohle je potřeba další člověk na administrativu jak píše @lucky.jack. No, ale teď jsem si vzpomněl, že litr oleje stojí 700 Kč, takže by tam toho člověka uživili....🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keby ta aplikácia sledovala ešte napríklad mesačný nájazd konkrétneho auta (toto asi nie je problém, pretože to v aplikácii všetci máme) tak by aspoň chudák servis vedel, či je to aktuálny zákazník ešte v tomto mesiaci alebo za rok, resp. ešte lepšie aby upozornenie servisu blinklo ešte v čase, kedy možno skutočne predpokladať servis.

Umelá inteligencia dnes píše beletriu a diplomové práce tak takú drobnosť určite zvládne.

 

Meranie času reakcie máme u nás tiež - nikoho nezaujíma, či sa problém vyriešil ale či na neho daná osoba reagovala načas - a má poděa štatistiky prémie. Výsledkom je, že namiesto odpovedí ktoré by riešili problém dostanem 10 protiotázok aby sa splnil čas reakcie a hlavne aby som už neotravoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...