Piwell84 Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 (editace) A prozradíte mi někdo jak se na ten senzor natočení dostanu abych ho vyčistil/vysušil? Mám kombíka 1.4 16V 74kW r.v. 10/2002, m.r. 2003 (motor BBZ). A je potřeba ho nějak přetěsnit nebo se jedná o vysráženou vlhkost? Mě světla někdy poblikávají, někdy ne. Kontrolka serva nesvítí, servo nevynechává. Editováno: 3. Listopad 2011, autor: Piwell84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imroo Vloženo 3. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2011 (editace) A prozradíte mi někdo jak se na ten senzor natočení dostanu abych ho vyčistil/vysušil? Mám kombíka 1.4 16V 74kW r.v. 10/2002, m.r. 2003 (motor BBZ). A je potřeba ho nějak přetěsnit nebo se jedná o vysráženou vlhkost? Mě světla někdy poblikávají, někdy ne. Kontrolka serva nesvítí, servo nevynechává. ten snimac urcite nevycistis a vysusit pomoze mozno na chvylku.moja osobna skusenost bola jednoduchsia zla baterka po vymene vsetko O.K.tak zacni tam.ale najprv ked chces mat istotu hod na vag vypise.inak hladaj je tu toho tolko ze si myslim ze fabule snad trpia iba na tuto chybu.niekde tu bol presny postup ako sa tam dostat ja to robim na zdvihaku po zhodeni LP kola je to pruserove ale da sa. Editováno: 3. Listopad 2011, autor: imroo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 15. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2014 tak jsem rovněž v klubu navlhlého snímače. Zkusil jsem to natočit. Bohužel moc zřetelné to není, ale jde trochu vidět jak displej problikává. V reálu to je zřetelnější. https://www.youtube.com/watch?v=Gj02Uj8QIoI&feature=youtu.be Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Zdravim. Tak dnes mi po druhé odešlo řízení (vytekl olej skrz prachovky). Ale chtěl bych se zeptat. Předtím než se rozbilo se mě volant nechtěl vracet do základní polohy a šlo sním točit velmi lehce (geometrie včetně odklonů i vyvážení kol ok) za druhé mě při stání ( možná i při jízdě) při točením volanten pohasínala světla- nejspíš senzor natočení. Není možné že ten senzor mohl být příčinou toho, že příliš tlakoval řízení a tím mohl ovlivnit to vracení volantu a třeba i to, že to řízení nemuselo ten tlak vydržet a vyteklo? Nevím na jakou hodnotu bylo řízení nakodováno. Budu rád za každou odpověď. (servořízení KOYO) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Ten senzor dělal asi to,že servo neustále spínalo a neustále hledalo správnou polohu.To je i to pohasínání světel.Ten zvýšený odběr proudu servem.Servo neustále zkoušelo tlačit sem a tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.