Přejít na obsah

1.6tdi 55kw nejede-cuká


Doporučené příspěvky

Ahoj, no stala se mě taková příhoda, u fabky 2 1.6tdi 55kw 2013, jedu dom s práce, a předjíždím auto v kopci pomalu jedoucí, na otáčkoměru jsem měl cca 3500ot. a z ničeho nic začalo auto cukat a škubat, začlo blikat žhavení a žlutá kontrolka motoru. Dom jsem dojel na první kvalt. Hodím to na diagnostiku a ukázalo to tyhle chyby.

Co se mohlo stát? Že to z ničeho nic..hodilo chyby na vstřiky..se to ucpalo? Nebo to může být něco jiného? Díky za rady.

IMG_1542.thumb.png.dc647e431ae79e37dc61a6ebe10bd435.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik máš najeto? Po vychladnutí už jede normálně, nebo pořád je v nouzáku?

Připomíná mi to můj nedávný problém, i když s jiným číslem poruchy. Byly to vstřiky. Všechny jsem je vyměnil a motor je ve 100% kondici. Jako když bylo auto nové, se spotřebou do 4,5l/100.

Edit: tutově je to u tebe taky vstřik.

Já tam mám chybu P0201, chyba byla u 1. vstřiku, ty máš P0204 = 4. vstřik. Ale na testu jsem měl vadné 3 vstřiky. Vyměnil jsem všechny.

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má najeto 54000..druhý den jsem to zkoušel multimetrem proměřit, na vstřikách na všech 4 stejná ohmická hodnota a napětí na konektoru od kabeláže taký stejná..auto před tím jelo krásně, žádné cukaní jako předvěst za jízdy nebyla. Další den jsem to zkoušel..a před tím než jsem nastartoval, tak jsem několikrát otočil klíček do polohy 1..aby to nacuclo naftu a pak nastartoval..prvních 5vteřin motor jel jako kdyby nic..a pak zas klepal, jak kdyby jel na 3valce..ale jak jsem to jel projet, tak rozdil byl v tom že už tam šlo dat dvojku kvalt..jelo to blbě ale jelo..ten den jak se to stalo..jsem sotva dojel dom na 1..auto cukalo škubalo….a nemůže tam jít málo nafty a nebo nemůže být vstřik lehce ucpaný..třeba jak jsem na to šlapnul, tak jestli tam nevletěl nějaký bordel??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

54t najetých, je opravdu málo.

Chtělo by to vyčíst chyby v diagnostice, ale solidním testétem. To co jsi uvedl na začátku, teda nicmoc. Porovnovej to s mým výpisem, jak tam uvádím.

Já jsem pak udělal 2 zkušební jízdy (s původními vstřiky), jelo to vcelku normálně, ale několikrát během jízdy, motor škubl. Do chybových ale nic nezapsal.

Na vstřikách se měří ještě kapacita, a ta se měří taky diagnostikou. Správně je kolem 6 µF, ale v chybových, v okamžiku pruchy jsem měl zapsané 32 µF.

Naftou by to možná taky mohlo být. Ale to snad až při větší zátěži. Kdy jsi měnil filtr? Diagnostikou bys měl změřit tlak v CR. Na volnoběhu by měl být asi 400Bar, s výkonem se zvyšuje tuším až na 1600Bar. Třeba máš vadný regulační ventil na CR.

Bez opravdového vyčtení chyb to těžko uhádneš, co mu chybí. Snad jsi chyby nesmazal, tí svým přístrojem.

A taky číst hodnoty při chodu motoru. Ten tlak CR a test vstřikovačů. Ten se snad má dělat za studena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...