MrPedro Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 Vyměnil sem palubku ve FA, protože odešel tachometr a na "nové" je místo hodin otáčkoměr. Vím, že musí být přiveden kabel od cívky. Netuším však odkud a hlavně kam přesně na palubce připojit. Poradí někdo, eventuelně přidá plánek či foto? PS: Hezké svátky a hodně dárků všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 25. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2006 Jakej máš rok výroby? Do rv 92 je to:drát se přivede z cívky vývod č 1 myslím žlutý jediný vodič (na druhém jsou dva vodíče) protáhneš ho po pravým podběhu se svazkem od světel a altíku přes průchodku pod oknem u spolujezdce kolem pojistkovýho panelu pod palubkou do přístrojů na desetipólovou svorkovnicu na pin č 9 a mělo by to makat. . Plánek najdeš v kdejaké knížce o fávu, tu si kup bude se ti hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrPedro Vloženo 26. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 ...Plánek najdeš v kdejaké knížce o fávu, tu si kup bude se ti hodit.... Knizek mam kvanta (a to i koupenych), ale tohle sem tam nenasel. Dik o vikendu se na to vrhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 26. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 V knížce od Andrta a nebo Macha sou i schemata, jestli máš tyto tak to v nich vyčteš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boyjmn Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 NAzdar vsichni.Jsem uplny zacatecnik ohledne aut.Tohle je me prvni Fa. Knihu od Andrta mam.Je tam schema,ale z nej jsem pouze vycetl ze to mam privest na PIN c.9. To az tak tezke nebylo,vzhledem k tomu ze vzadu na budikach je jen jeden 10-ti pinovy konektor ale kam to pripojit na te civce,to uz je vetsi problem. Ono se sice rekne zluty drat,ale co kdyz tam mam cerny,hnedy,a zeleny ? Zkousel jsem to kazdopadne pripojit postupne na vsechny ale nejak to nechtelo jet ani na jednom Ale stejne bych potreboval vedet ktery to je najisto,abych mohl pak hledat chybu jinde.Treba vysvetlit to ktery drat od kraje to je? Je to ten prostredni ,nebo jeden z krajnich ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 Cívka má pouze dva slaboproudý vývody (primární vinutí) Na jeden je přívod + 12V od spínadí skříňky a je to propojený s krabičkou elektronickýho zapalování, na druhým vývodu sou zapojený zapalovací impulzy - u tebe samostatný vodič zapojený jen do krabičky el. zapalování.Tak na ten to připojíš. Takže jestli tomu rozumím jak to popisuješ že máš tři dráty tak dva ze tří drátů sou zapojený na jeden vývod (+12V),otáčkoměr je na ten druhej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Zdravím. Kluci mám takový problém. Koupil jsem favo všechno ok ... pak začal nějak blbě ukazovat otáčkoměr ... takže přirovnám to takhle ... když sešlápnu plyn a točím správně cca 6000 ot. tak na budíku mam pouze 3000 ot. kde je chyba? Dnes jsem měl sundaný celý ten systém kde to je i tachometr apod... a nic jsem tam nezjistil. Pak jsem hledal v chytré knížce a našel něco o čidle. Tak jsem ho vymontoval bylo špinavé... vyčistil jsem ho a otáčkoměr stále nic:(tak kde je chyba ? Už nemám ponětí. Ještě podotknu když to začlo blbnout tak pak asi 2 dny ukazoval zase normálně, ale teď už ne jinak kdyby to tady někde bylo řešeno mám v tom chaos jsem nově zaregistrovaný a moc tu s tím ještě neumím. Dík za informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 A ktore cidlo si kontroloval? Napis kde je umiestnene. Potom ti napisem na co to cidlo v skutocnosti je. Chyb moze byt viacero. Bud kabelaz k indukcke alebo otackomer v pristrojovke. Volil by som najskor moznost cislo 2, kedze sa mi zda ovela pravdepodobnejsia. Zohnat pristrojovku je myslim najmensi problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 A ktore cidlo si kontroloval? Napis kde je umiestnene. Potom ti napisem na co to cidlo v skutocnosti je. Chyb moze byt viacero. Bud kabelaz k indukcke alebo otackomer v pristrojovke. Volil by som najskor moznost cislo 2, kedze sa mi zda ovela pravdepodobnejsia. Zohnat pristrojovku je myslim najmensi problem. Koukal jsem podle manuálu a našel jsem ho tam a je to na převodovce je tam uchycen jedním šroubkem. Je to na 10 (desítku) klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Tak to asi nebolo cidlo otackomeru ale rychlomeru. Cidlo otacok favorit nema. Signal berie z indukcnej cievky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 13. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2009 Tak to asi nebolo cidlo otackomeru ale rychlomeru. Cidlo otacok favorit nema. Signal berie z indukcnej cievky. Nene je to z otáčkoměru. Díval jsem se i do knihy pro favority. Otáčkoměr je na lanko a je o kousek vedle tím jsem si jist Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Podle cidla na prevodovce predpokladam ze mas motor se vstrikovanim BMM. Cidlo bude OK, jinak by nesel motor, pulzy pro otackomer jdou z ridici jednotky, takze bud spatna kabelaz nebo otackomer. Pro karburatorove verze si bral otackomer signal z inducky, pro oba systemy jsou otackomery rozdilne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Pokial by tu pritomny ktory ziada o radu napisal aspon o aky typ motorizacie sa jedna... Otackomer na lanko mi u favorita nejde dokopy... Cize neviem aku knizku si pozeral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Holt nejsou jen karburatorove verze favoritu, kde jde z prevodovky jen lanko a cidlo zpatecky, podle manualu sel spravne, akorat to cidlo jde do ridici jednotky motoru, a dal je preposilano k otackomeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Holt, ked niekto nevie napisat o aku motorizaciu a rok sa jedna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Omlouvám se moje chyba. Je to 11/93 a je to vstřikování. Ne jen někdo tady psal něco že to byl tahometr, tak jsem napsal že o kousek vedle je připojeno lanko na tahometr a kousek od něj je na převodovce to čidlo na otáčkoměr. Když jsem to čídlo vytahl motor nešel nastartovat....tudiž asi soudím že čidlo bude ok. Ted zbývá buď ta kabeláž nebo budík otáčkoměru :-(a co takhle ukostření to najdu kde přesně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 V pohode, ja len ze sa potom blbo radi co a ako, kedze niektore veci sa lisia podla motorizacie a rocnikov. Ukostrenie mas na viacej miestach. Ale aj tak by som vyskusal najjednoduhsiu metodu. Skusit druhy otackomer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Vyvedl bych si draty od otackomeru na nejake misto kde pujde pripojit merak a merit, pokud je napajeni a signal z cidla OK( nevim jestli z toho lezou pulzy, nebo uz analog), tak to bude otackomerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Vyvedl bych si draty od otackomeru na nejake misto kde pujde pripojit merak a merit, pokud je napajeni a signal z cidla OK( nevim jestli z toho lezou pulzy, nebo uz analog), tak to bude otackomerem. Které dráty myslíš? Přímo ty 3 z otáčkoměru? nebo takový ten svazek s tím několika pinovým konektorem? Jinak nemám možnost právě zkusit druhý otáčkoměr:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Pripojil bych se na ty 3 z otackomeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 Pripojil bych se na ty 3 z otackomeru No jsou tam modrý, červený a už newím takové barvy tuším ... prosím tě a mohl bys popsat co dal s těma dratkama? Moc jsem tě nepochopil:( Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 idealni by byl nejaky znamy co rozumi elektrice, aby ti promeril napajeni a signal pro otackomer, kdyz je vse OK a kdyz to ukazuje spatne a tim zjistis jestli to je otackomerem nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
branov Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 ahojte, tak mam dalsi problem... mam odpojeny tachometer z prevodovky, lebo potrebujem zohnat vlozku, kde sa pripoji. otackomer vsak fungoval bez problemov. v poslednom case vsak zacal protestovat aj otackomer. skratka vobec nereaguje, neukazuje otacky. zaujimave vsak je, ze ked vypnem motor, otackomer vyskoci hore a padne dolu. len pri vypnuti motoru. nestretli ste s tym? neviete mi poradit v com to moze byt? ide o Favo 136L Vdaka za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Belan Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 Ahoj, otackomer je napajany z indukcnej cievky kablikom, ktory ide do budikov. Skontroluj svorku na inducke, tam su 3 kable.. Jeden ide do zvecovacu iskry, a dalsie dva do interieru. Jeden z nich je otackomer. Potom vyber budiky a ked povolis vzadu na budikoch dva sroby, tak das von otackomer, ktory je pripojeny 3 kablami na plosak. Jeden je +12, druhe je zem a treti je impuls od inducky. Vyskusaj nastartovat a zmerat ten kablik, ci ti tam ide stava. Farby su hneda, biela a zelena. Mam tusaka ze zelena je imlupz.. Ale vyskusaj si to pozriet na plosaku z druhej strany. Tam mas vyznacene co je co. Ked na tom kabliku bude 0 tak pozri koncovku do budikov, s tvojho miesta to je vpravo dole, ta vescia. Inducka je pripojena do pinu uplne na boku ak sa nemylim tak v lavo hore ked sa na koncovku pozeras spredu podla zapojenia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobča Vloženo 19. Červen 2013 Sdílet Vloženo 19. Červen 2013 Mám škodu favorit, jednobodový vstřik-koupil jsem ho nedávno a když jsem v nízkých otáčkách sešlápl prudce plyn, začal cukat, tak jsem vyměnil palec rozdělovače spolu s kabely (z favorita, který mi stojí za barákem na náhradní díly) a teď zase blbne otáčkoměr-ukazuje míň otáček než ukazovat má a když vypnu motor, tak ručička zůstane na 1500 ot./min. V čem může být problém? Podotýkám, že otáčkoměr stávkoval už v tom favoritu, který mám teď na díly a ze kterého jsem palec s kabely vzal. Díky za vaše rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.