Publikováno Prosinec 23, 200618 r Vyměnil sem palubku ve FA, protože odešel tachometr a na "nové" je místo hodin otáčkoměr. Vím, že musí být přiveden kabel od cívky. Netuším však odkud a hlavně kam přesně na palubce připojit. Poradí někdo, eventuelně přidá plánek či foto? PS: Hezké svátky a hodně dárků všem.
Prosinec 25, 200618 r Jakej máš rok výroby? Do rv 92 je to:drát se přivede z cívky vývod č 1 myslím žlutý jediný vodič (na druhém jsou dva vodíče) protáhneš ho po pravým podběhu se svazkem od světel a altíku přes průchodku pod oknem u spolujezdce kolem pojistkovýho panelu pod palubkou do přístrojů na desetipólovou svorkovnicu na pin č 9 a mělo by to makat. . Plánek najdeš v kdejaké knížce o fávu, tu si kup bude se ti hodit.
Prosinec 26, 200618 r Autor ...Plánek najdeš v kdejaké knížce o fávu, tu si kup bude se ti hodit.... Knizek mam kvanta (a to i koupenych), ale tohle sem tam nenasel. Dik o vikendu se na to vrhnu
Prosinec 26, 200618 r V knížce od Andrta a nebo Macha sou i schemata, jestli máš tyto tak to v nich vyčteš.
Březen 5, 200718 r NAzdar vsichni.Jsem uplny zacatecnik ohledne aut.Tohle je me prvni Fa. Knihu od Andrta mam.Je tam schema,ale z nej jsem pouze vycetl ze to mam privest na PIN c.9. To az tak tezke nebylo,vzhledem k tomu ze vzadu na budikach je jen jeden 10-ti pinovy konektor ale kam to pripojit na te civce,to uz je vetsi problem. Ono se sice rekne zluty drat,ale co kdyz tam mam cerny,hnedy,a zeleny ? Zkousel jsem to kazdopadne pripojit postupne na vsechny ale nejak to nechtelo jet ani na jednom Ale stejne bych potreboval vedet ktery to je najisto,abych mohl pak hledat chybu jinde.Treba vysvetlit to ktery drat od kraje to je? Je to ten prostredni ,nebo jeden z krajnich ?
Březen 5, 200718 r Cívka má pouze dva slaboproudý vývody (primární vinutí) Na jeden je přívod + 12V od spínadí skříňky a je to propojený s krabičkou elektronickýho zapalování, na druhým vývodu sou zapojený zapalovací impulzy - u tebe samostatný vodič zapojený jen do krabičky el. zapalování.Tak na ten to připojíš. Takže jestli tomu rozumím jak to popisuješ že máš tři dráty tak dva ze tří drátů sou zapojený na jeden vývod (+12V),otáčkoměr je na ten druhej.
Říjen 12, 200915 r Zdravím. Kluci mám takový problém. Koupil jsem favo všechno ok ... pak začal nějak blbě ukazovat otáčkoměr ... takže přirovnám to takhle ... když sešlápnu plyn a točím správně cca 6000 ot. tak na budíku mam pouze 3000 ot. kde je chyba? Dnes jsem měl sundaný celý ten systém kde to je i tachometr apod... a nic jsem tam nezjistil. Pak jsem hledal v chytré knížce a našel něco o čidle. Tak jsem ho vymontoval bylo špinavé... vyčistil jsem ho a otáčkoměr stále nic:(tak kde je chyba ? Už nemám ponětí. Ještě podotknu když to začlo blbnout tak pak asi 2 dny ukazoval zase normálně, ale teď už ne jinak kdyby to tady někde bylo řešeno mám v tom chaos jsem nově zaregistrovaný a moc tu s tím ještě neumím. Dík za informace
Říjen 12, 200915 r A ktore cidlo si kontroloval? Napis kde je umiestnene. Potom ti napisem na co to cidlo v skutocnosti je. Chyb moze byt viacero. Bud kabelaz k indukcke alebo otackomer v pristrojovke. Volil by som najskor moznost cislo 2, kedze sa mi zda ovela pravdepodobnejsia. Zohnat pristrojovku je myslim najmensi problem.
Říjen 13, 200915 r A ktore cidlo si kontroloval? Napis kde je umiestnene. Potom ti napisem na co to cidlo v skutocnosti je. Chyb moze byt viacero. Bud kabelaz k indukcke alebo otackomer v pristrojovke. Volil by som najskor moznost cislo 2, kedze sa mi zda ovela pravdepodobnejsia. Zohnat pristrojovku je myslim najmensi problem. Koukal jsem podle manuálu a našel jsem ho tam a je to na převodovce je tam uchycen jedním šroubkem. Je to na 10 (desítku) klíč.
Říjen 13, 200915 r Tak to asi nebolo cidlo otackomeru ale rychlomeru. Cidlo otacok favorit nema. Signal berie z indukcnej cievky.
Říjen 13, 200915 r Tak to asi nebolo cidlo otackomeru ale rychlomeru. Cidlo otacok favorit nema. Signal berie z indukcnej cievky. Nene je to z otáčkoměru. Díval jsem se i do knihy pro favority. Otáčkoměr je na lanko a je o kousek vedle tím jsem si jist
Říjen 14, 200915 r Podle cidla na prevodovce predpokladam ze mas motor se vstrikovanim BMM. Cidlo bude OK, jinak by nesel motor, pulzy pro otackomer jdou z ridici jednotky, takze bud spatna kabelaz nebo otackomer. Pro karburatorove verze si bral otackomer signal z inducky, pro oba systemy jsou otackomery rozdilne.
Říjen 14, 200915 r Pokial by tu pritomny ktory ziada o radu napisal aspon o aky typ motorizacie sa jedna... Otackomer na lanko mi u favorita nejde dokopy... Cize neviem aku knizku si pozeral.
Říjen 14, 200915 r Holt nejsou jen karburatorove verze favoritu, kde jde z prevodovky jen lanko a cidlo zpatecky, podle manualu sel spravne, akorat to cidlo jde do ridici jednotky motoru, a dal je preposilano k otackomeru
Říjen 14, 200915 r Omlouvám se moje chyba. Je to 11/93 a je to vstřikování. Ne jen někdo tady psal něco že to byl tahometr, tak jsem napsal že o kousek vedle je připojeno lanko na tahometr a kousek od něj je na převodovce to čidlo na otáčkoměr. Když jsem to čídlo vytahl motor nešel nastartovat....tudiž asi soudím že čidlo bude ok. Ted zbývá buď ta kabeláž nebo budík otáčkoměru :-(a co takhle ukostření to najdu kde přesně?
Říjen 14, 200915 r V pohode, ja len ze sa potom blbo radi co a ako, kedze niektore veci sa lisia podla motorizacie a rocnikov. Ukostrenie mas na viacej miestach. Ale aj tak by som vyskusal najjednoduhsiu metodu. Skusit druhy otackomer.
Říjen 14, 200915 r Vyvedl bych si draty od otackomeru na nejake misto kde pujde pripojit merak a merit, pokud je napajeni a signal z cidla OK( nevim jestli z toho lezou pulzy, nebo uz analog), tak to bude otackomerem.
Říjen 17, 200915 r Vyvedl bych si draty od otackomeru na nejake misto kde pujde pripojit merak a merit, pokud je napajeni a signal z cidla OK( nevim jestli z toho lezou pulzy, nebo uz analog), tak to bude otackomerem. Které dráty myslíš? Přímo ty 3 z otáčkoměru? nebo takový ten svazek s tím několika pinovým konektorem? Jinak nemám možnost právě zkusit druhý otáčkoměr:(
Říjen 19, 200915 r Pripojil bych se na ty 3 z otackomeru No jsou tam modrý, červený a už newím takové barvy tuším ... prosím tě a mohl bys popsat co dal s těma dratkama? Moc jsem tě nepochopil:( Dík
Říjen 19, 200915 r idealni by byl nejaky znamy co rozumi elektrice, aby ti promeril napajeni a signal pro otackomer, kdyz je vse OK a kdyz to ukazuje spatne a tim zjistis jestli to je otackomerem nebo ne
Prosinec 13, 200915 r ahojte, tak mam dalsi problem... mam odpojeny tachometer z prevodovky, lebo potrebujem zohnat vlozku, kde sa pripoji. otackomer vsak fungoval bez problemov. v poslednom case vsak zacal protestovat aj otackomer. skratka vobec nereaguje, neukazuje otacky. zaujimave vsak je, ze ked vypnem motor, otackomer vyskoci hore a padne dolu. len pri vypnuti motoru. nestretli ste s tym? neviete mi poradit v com to moze byt? ide o Favo 136L Vdaka za pomoc.
Prosinec 13, 200915 r Ahoj, otackomer je napajany z indukcnej cievky kablikom, ktory ide do budikov. Skontroluj svorku na inducke, tam su 3 kable.. Jeden ide do zvecovacu iskry, a dalsie dva do interieru. Jeden z nich je otackomer. Potom vyber budiky a ked povolis vzadu na budikoch dva sroby, tak das von otackomer, ktory je pripojeny 3 kablami na plosak. Jeden je +12, druhe je zem a treti je impuls od inducky. Vyskusaj nastartovat a zmerat ten kablik, ci ti tam ide stava. Farby su hneda, biela a zelena. Mam tusaka ze zelena je imlupz.. Ale vyskusaj si to pozriet na plosaku z druhej strany. Tam mas vyznacene co je co. Ked na tom kabliku bude 0 tak pozri koncovku do budikov, s tvojho miesta to je vpravo dole, ta vescia. Inducka je pripojena do pinu uplne na boku ak sa nemylim tak v lavo hore ked sa na koncovku pozeras spredu podla zapojenia.
Červen 19, 201312 r Mám škodu favorit, jednobodový vstřik-koupil jsem ho nedávno a když jsem v nízkých otáčkách sešlápl prudce plyn, začal cukat, tak jsem vyměnil palec rozdělovače spolu s kabely (z favorita, který mi stojí za barákem na náhradní díly) a teď zase blbne otáčkoměr-ukazuje míň otáček než ukazovat má a když vypnu motor, tak ručička zůstane na 1500 ot./min. V čem může být problém? Podotýkám, že otáčkoměr stávkoval už v tom favoritu, který mám teď na díly a ze kterého jsem palec s kabely vzal. Díky za vaše rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.