Publikováno Únor 29, 20241 r Zdravím a jdu si pro radu, prosím, mám 3.6tku od října 2023 a auto má najeto 180 000. Po koupi (v německu) jsem ujel cca 300 km a motor začal občas hlavně za studena trošku pocukávat (žádnou chybu ale nepsal) a cca po dalším týdnu začal jít na 5 válců - chyba zapalování na prvním válci. Při kontrole svíček bylo vidět, že už to mají za sebou a hlavně na tom prvním válci vypadala nejhůře. Dal jsem nové + nové cívky...motor šel už zase na 6 válců, ale občasné pocuknutí za studena nepřestalo...někdy to dělalo více a nějaký den třeba vůbec. Nicméně po 800 km mi opět odešla svíčka na prvním válci. Dal jsem tedy druhou novou a opět krom občasného pocuknutí (diagnostika zase nic nepsala) to bylo ok...po 500 km svíčka opět odešla, dal jsem tedy třetí....a nyní mi odešla svíčka na pátém válci (ta tam vydržela 1700 km). Změřil jsem tlaky a všude je 12, pouze na třetím válci je 10. Takže tlaky asi ok. Nenapadá vás někoho, čím by to mohlo být? Předem vám všem děkuji za reakce. M.
Únor 29, 20241 r Odešla znamená co? Prasklý porcelán, utavena elektroda, spečená... Svíčky originál, značkové, noname... Trošku to upresni. Benzín dáváš jakej?
Březen 1, 20241 r Autor Omlouvám se, že jsem to neuvedl. Svíčky NGK Iridium, cívky také od NGK, benzin jen 100 ze Shellky. No a ta svíčka nemá žádné vizuální poškození. Je vždy pouze taková "mokrá" Oproti ostatním. Když mi odešly ty celkem už tři (včetně té původní ještě z Německa) na prvním válci, tak jsem si myslel, že bude asi vstřik špatný, když je tak mokrá. No ale včera mi odešla na tom pátém válci a taky byla najednou mokrá. Do té doby vždy suchá, když jsem je kontroloval.
Březen 1, 20241 r Nech udělat test vstřikovacích ventilů. Jestli jsou mokrý tak to vypadá, že uchcávají. A na 100 bych jezdil občas. Ono to taky nedělá dobrotu jezdit pořád na tohle. Upraveno Březen 1, 20241 r od lucky.jack
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.