haf Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 Kdyz pretocim volant, tak padla muzou byt obrazene, a uz se mi stalo, ze jsem misto manualniho prerazeni nahodu podradil dolu. Celt jsem ze nejaka BMW s automaty maji na stredovem panelu moznost radit nahoru i dolu, a tudiz clovek neni zavisly na padlech ktere muzou byt obracene pri pretocenem volantu. Takze dotaz: lze v superb 3 na automaticke prevodovce radit v manualnim rezimu i jinak nez padlama? Ja myslim ze ne, ale radsi jsem se zeptal 🙂 Citovat
roubic Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 (editace) Zkousel si prehodit paku volice v D rezimu doprava ? Prepne se do manualu a muzes jet sekvenci Editováno: 10. Duben 2024, autor: roubic Citovat
haf Vloženo 10. Duben 2024 Autor Vloženo 10. Duben 2024 Jo to vim ze doprava to nahodi manualni rezim, ale jak pak radis krome padel? Citovat
haf Vloženo 10. Duben 2024 Autor Vloženo 10. Duben 2024 12 minutes ago, Martab said: Viz manuál k autu Aha, to jsem nezkousel radit posunem paky kdyz je v manualnim rezimu. Citovat
r_e_n_e Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 Před hodinou, haf napsal: Jo to vim ze doprava to nahodi manualni rezim, ale jak pak radis krome padel? Zatlačíš páku dopredu, alebo dozadu... Myslíš, že načo je tam to + a -... Citovat
haf Vloženo 10. Duben 2024 Autor Vloženo 10. Duben 2024 Tak razeni v manualni rezimu volici pakou funguje, diky moc. Ted si jenom na to zvyknout 🙂 Citovat
hamoun Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 (editace) @haf pokud si jezdil s bmw, tak si nezvyknes na to, ze je to opacne ... Editováno: 10. Duben 2024, autor: hamoun 1 Citovat
haf Vloženo 10. Duben 2024 Autor Vloženo 10. Duben 2024 (editace) nejezdil, jezdim i s manualem, takze zvykacka "z manualu". Editováno: 10. Duben 2024, autor: haf Citovat
roubic Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 A proc sis kupoval automat kdyz chces radit ? Citovat
hamoun Vloženo 10. Duben 2024 Vloženo 10. Duben 2024 (editace) @roubic kdyz chces jet nejake serpentiny nebo klikate okresky, musíš. jinak to nejede tak, jak potrebujes. @haf tak to pujde ale myslim, ze v situaci, kdy mas volant otoceny "na ruckovani", nemas co řadit zjistis, ze ty padla jsou nakonec lepsi. nemusis poustet volant. obecne je tema zobdpovezeno. techniku jizdy apod resit dale neni potřeba. s tim se pobije kazdy sam Editováno: 10. Duben 2024, autor: hamoun Citovat
haf Vloženo 10. Duben 2024 Autor Vloženo 10. Duben 2024 (editace) @roubic 206kw se s manualem nedela a ja chtel 206kw, auto je tak tiche ze manualni razeni v nizkych otackach se stejne neda radit pocitove podle zvuku - takze jsem rad ze mam automat. Ted jsem vyzkousel radit volici pakou, a jak rika @hamoun , padla jsou lepsi. Radit dvojku smerem od sebe je divne 😀 . Je fakt ze kdyz jsem jel jizdu do vrchu se serpentynama, tak jsem podrazoval padlama, a pred zatackou uz mel prerazeno na stupen co chci na vyjezdu, takte pri otaceni volantu/ruckovani radit nebylo treba. No budu zkouset oboje, a uvidim co mi vyjde lepe - tusim ze padla. Editováno: 10. Duben 2024, autor: haf 1 Citovat
haf Vloženo 19. Duben 2024 Autor Vloženo 19. Duben 2024 (editace) Tak jsem zjistil ze Ferrari 296 ma velka padla co se neotaci s volantem, a rikal jsem si sakra proc to neni default, a pak jsem zjistil ze Porsche 911 992 ma male padla co se otaci s volantem, a to me uklidnilo 😀 Editováno: 19. Duben 2024, autor: haf Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.