rzac Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Zdravim, mam Fabii 1,4 MPi, 50kW, stari 5 1/2 roku, najeto 37000 km. V lete se mi objevila nasledujici zavada. Pri jizde motor obcas zaskubal az se po nejake dobe rozsvitila kontrolka EPC, plynovy pedal nereagoval (jako kdyby se propadnul) a otacky byly velice nepravidelne - kolisaly v rozmezi cca 800 az 1600. Zastavil jsem, vypnul motor a nastartoval. Motor naskocil, kontrolka EPC zhasla a vse bylo nekolik stovek metru O.K. Pak se zavada objevila znovu, ale dalo se uvedenym zpusobem dojet. Ve znackovem Skoda servisu nacetli data z ridici jednotky a prohlasili, ze zavada je sporadicka a vymazali pamet. Vse pak fungovalo normalne. Nedavno se zacala zavada projevovat znovu. Pak zase ne. Nyni bezpecne vim, ze vyse uvedeny problem se projevuje pouze za deste. Vlhkost na silnici nevadi. Kdyz jsem byl znovu ve znackovem servisu, nacetli data z ridici jednotky - zavada sporadicka s konstatovanim, ze se jedna pravdepodobne o oxidaci nektereho kabelu a pripravili me na to, ze zavada se bude zjistovat dlouho a obtizne a oprava se muze vysplhat az na cca 70.000 Kc. Nesetkal se nekdo s podobnym problemem, pripadne nedokaze nekdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Klasická otázka, která se tu mele pořád dokola. Máš obnaženou kabeláž pod čističem vzduchu? Předpokládám, že to je asi MR2002 nebo 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan46 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Mal som niečo podobné stalo sa mi to už pri novom vozidle, v prvom daždi asi po 30 min. jazdy. Nerozsvietila sa mi EPC, ale taký symbol motora. Fabka 1,2 47 kW nevykazovala nejaké anomálie v jazdných vlastnostiach. Lialo ako z krhle, tak som išiel opatrne. Samozrejme som netušil o čo ide, čo to znamená, tak na druhý deň - šup do servisu. Však je v záruke. Pri kontrole v servise nezistili nič, diagnostika zaznamenala nejakú náhodnú chybu, ale údajne to nieje problém. Kontrolku zhasli. Uveril som. Potom dlho sucho. Pri ďaľšom daždi, zas asi po pol hod. jazdy sa rozsvietila znovu. Opäť servis, trval som na odstránení závady, evidentne vznikala len pri daždi. Kukali na mňa ako puci (nový servis ŠKODA). Ale sa rozhýbali. Stav tacho bol 5900 km, čítam to zo servisnej knižky-záznamy servisu. Je tam napísané: závada: svieti kontrolka "check" na prístroj. doske. oprava: výmena ventilu SP. vedenia výfukových plynov. Čo to je, netuším. Odvtedy 2,5 roka pokoj, a bolo už aj dosť dažďa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 hlavne to nedavaj tym chytrakom do servisu lebo za opravu budu chcet tych 70t co ti spominali. ak nemas rozmotany ten kabel tak ho daj rozmotat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Mal som niečo podobnéstalo sa mi to už pri novom vozidle, v prvom daždi asi po 30 min. jazdy. Nerozsvietila sa mi EPC, ale taký symbol motora. Fabka 1,2 47 kW nevykazovala nejaké anomálie v jazdných vlastnostiach. Lialo ako z krhle, tak som išiel opatrne. Samozrejme som netušil o čo ide, čo to znamená, tak na druhý deň - šup do servisu. Však je v záruke. Pri kontrole v servise nezistili nič, diagnostika zaznamenala nejakú náhodnú chybu, ale údajne to nieje problém. Kontrolku zhasli. Uveril som. Potom dlho sucho. Pri ďaľšom daždi, zas asi po pol hod. jazdy sa rozsvietila znovu. Opäť servis, trval som na odstránení závady, evidentne vznikala len pri daždi. Kukali na mňa ako puci (nový servis ŠKODA). Ale sa rozhýbali. Stav tacho bol 5900 km, čítam to zo servisnej knižky-záznamy servisu. Je tam napísané: závada: svieti kontrolka "check" na prístroj. doske. oprava: výmena ventilu SP. vedenia výfukových plynov. Čo to je, netuším. Odvtedy 2,5 roka pokoj, a bolo už aj dosť dažďa. ventil spatneho vedenia je (recyrkulacny) ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. to znamena ze cast vyfukovych plynov naspat vracia do motora ( aby bola plnena emisna norma euro ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan46 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Mal som niečo podobnéstalo sa mi to už pri novom vozidle, v prvom daždi asi po 30 min. jazdy. Nerozsvietila sa mi EPC, ale taký symbol motora. Fabka 1,2 47 kW nevykazovala nejaké anomálie v jazdných vlastnostiach. Lialo ako z krhle, tak som išiel opatrne. Samozrejme som netušil o čo ide, čo to znamená, tak na druhý deň - šup do servisu. Však je v záruke. Pri kontrole v servise nezistili nič, diagnostika zaznamenala nejakú náhodnú chybu, ale údajne to nieje problém. Kontrolku zhasli. Uveril som. Potom dlho sucho. Pri ďaľšom daždi, zas asi po pol hod. jazdy sa rozsvietila znovu. Opäť servis, trval som na odstránení závady, evidentne vznikala len pri daždi. Kukali na mňa ako puci (nový servis ŠKODA). Ale sa rozhýbali. Stav tacho bol 5900 km, čítam to zo servisnej knižky-záznamy servisu. Je tam napísané: závada: svieti kontrolka "check" na prístroj. doske. oprava: výmena ventilu SP. vedenia výfukových plynov. Čo to je, netuším. Odvtedy 2,5 roka pokoj, a bolo už aj dosť dažďa. ventil spatneho vedenia je (recyrkulacny) ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. to znamena ze cast vyfukovych plynov naspat vracia do motora ( aby bola plnena emisna norma euro ) ďakujem za vysvetlenie, ale prečo to robilo po dlhšej jazde v daždi? Za sucha nič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Mal som niečo podobnéstalo sa mi to už pri novom vozidle, v prvom daždi asi po 30 min. jazdy. Nerozsvietila sa mi EPC, ale taký symbol motora. Fabka 1,2 47 kW nevykazovala nejaké anomálie v jazdných vlastnostiach. Lialo ako z krhle, tak som išiel opatrne. Samozrejme som netušil o čo ide, čo to znamená, tak na druhý deň - šup do servisu. Však je v záruke. Pri kontrole v servise nezistili nič, diagnostika zaznamenala nejakú náhodnú chybu, ale údajne to nieje problém. Kontrolku zhasli. Uveril som. Potom dlho sucho. Pri ďaľšom daždi, zas asi po pol hod. jazdy sa rozsvietila znovu. Opäť servis, trval som na odstránení závady, evidentne vznikala len pri daždi. Kukali na mňa ako puci (nový servis ŠKODA). Ale sa rozhýbali. Stav tacho bol 5900 km, čítam to zo servisnej knižky-záznamy servisu. Je tam napísané: závada: svieti kontrolka "check" na prístroj. doske. oprava: výmena ventilu SP. vedenia výfukových plynov. Čo to je, netuším. Odvtedy 2,5 roka pokoj, a bolo už aj dosť dažďa. ventil spatneho vedenia je (recyrkulacny) ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. to znamena ze cast vyfukovych plynov naspat vracia do motora ( aby bola plnena emisna norma euro ) ďakujem za vysvetlenie, ale prečo to robilo po dlhšej jazde v daždi? Za sucha nič. neviem jedine co ma momentalne napada je zeby sa tam voda ( vlhkost ) dostavala do toho konektoru. ale to je asi blbost. inak moze tam byt taka zaludnost nech si skontroluje hadicky co idu k tomu ventilu. staci ak tam je prasknuta tak to bere falosny ( z vonku ) vzduch a hned je chyba . lebo spaliny su vyhodnotene ako prilis vela kyslika a hned je inak pripravovana (zle) zmes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 3. leden 2007 Sdílet Vloženo 3. leden 2007 Zdravim, mam Fabii 1,4 MPi, 50kW, stari 5 1/2 roku, najeto 37000 km. V lete se mi objevila nasledujici zavada. Pri jizde motor obcas zaskubal az se po nejake dobe rozsvitila kontrolka EPC, plynovy pedal nereagoval (jako kdyby se propadnul) a otacky byly velice nepravidelne - kolisaly v rozmezi cca 800 az 1600. Zastavil jsem, vypnul motor a nastartoval. Motor naskocil, kontrolka EPC zhasla a vse bylo nekolik stovek metru O.K. Pak se zavada objevila znovu, ale dalo se uvedenym zpusobem dojet. Ve znackovem Skoda servisu nacetli data z ridici jednotky a prohlasili, ze zavada je sporadicka a vymazali pamet. Vse pak fungovalo normalne. Nedavno se zacala zavada projevovat znovu. Pak zase ne. Nyni bezpecne vim, ze vyse uvedeny problem se projevuje pouze za deste. Vlhkost na silnici nevadi.Kdyz jsem byl znovu ve znackovem servisu, nacetli data z ridici jednotky - zavada sporadicka s konstatovanim, ze se jedna pravdepodobne o oxidaci nektereho kabelu a pripravili me na to, ze zavada se bude zjistovat dlouho a obtizne a oprava se muze vysplhat az na cca 70.000 Kc. Nesetkal se nekdo s podobnym problemem, pripadne nedokaze nekdo poradit? Přesně ! Tohle se mi stalo pře dvěma lety, když jsem nechal auto stát 3 dny na dešti. Známý vymazal paměť závad, prošel kabeláž ! a nikde nic. Od té doby v poho. Já jenom, že mám 1.4 MPi takže ventil zp. plynů asi těžko. Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mimo Vloženo 2. Květen 2007 Sdílet Vloženo 2. Květen 2007 Mal som niečo podobnéstalo sa mi to už pri novom vozidle, v prvom daždi asi po 30 min. jazdy. Nerozsvietila sa mi EPC, ale taký symbol motora. Fabka 1,2 47 kW nevykazovala nejaké anomálie v jazdných vlastnostiach. Lialo ako z krhle, tak som išiel opatrne. Samozrejme som netušil o čo ide, čo to znamená, tak na druhý deň - šup do servisu. Však je v záruke. Pri kontrole v servise nezistili nič, diagnostika zaznamenala nejakú náhodnú chybu, ale údajne to nieje problém. Kontrolku zhasli. Uveril som. Potom dlho sucho. Pri ďaľšom daždi, zas asi po pol hod. jazdy sa rozsvietila znovu. Opäť servis, trval som na odstránení závady, evidentne vznikala len pri daždi. Kukali na mňa ako puci (nový servis ŠKODA). Ale sa rozhýbali. Stav tacho bol 5900 km, čítam to zo servisnej knižky-záznamy servisu. Je tam napísané: závada: svieti kontrolka "check" na prístroj. doske. oprava: výmena ventilu SP. vedenia výfukových plynov. Čo to je, netuším. Odvtedy 2,5 roka pokoj, a bolo už aj dosť dažďa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 hosi jen pro uklidneni ye v tom nejste sami, ja mam 1.2 mr 05, takye svazek odmotany a uz asi 13tkm resim jednu zavadu, je to asi 10 mesicu co pravidelne jezdim do servisu , protoze EPC se rozsvíti a nekdy jde jet, nekdy je to v nouzovem rezimu atd. otacky jsou rozhozene atd...pokazde to vyhodi zavadu na klapce plus neco, jako treba spatny tlak v sani nebo tlak oleje nebo neco...proste pakarna, po mnoha navstevach v servise, nastesti ydarma, jsem se ted dopracoval k tomu, ze i kdyz uz auto neni v zaruce, tak servis zajisti odeslani vozidla do kosmonos na opravu, doufam ze mi tam pomuzou...snad nebudou brblat, ze je tam dodelana klima...i kdyz potize byli uz pred klimou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Páni, čítajte Zelenú Naturu a dojdete čo to asi je. Také isté príznaky ako má Bubi http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=566933 inak radím rýchlo to vyriešiť, pokazila tam RJ AIRBAGU..... hosi jen pro uklidneni ye v tom nejste sami, ja mam 1.2 mr 05, takye svazek odmotany a uz asi 13tkm resim jednu zavadu, je to asi 10 mesicu co pravidelne jezdim do servisu , protoze EPC se rozsvíti a nekdy jde jet, nekdy je to v nouzovem rezimu atd. otacky jsou rozhozene atd...pokazde to vyhodi zavadu na klapce plus neco, jako treba spatny tlak v sani nebo tlak oleje nebo neco...proste pakarna, po mnoha navstevach v servise, nastesti ydarma, jsem se ted dopracoval k tomu, ze i kdyz uz auto neni v zaruce, tak servis zajisti odeslani vozidla do kosmonos na opravu, doufam ze mi tam pomuzou...snad nebudou brblat, ze je tam dodelana klima...i kdyz potize byli uz pred klimou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojoba71 Vloženo 12. Květen 2008 Sdílet Vloženo 12. Květen 2008 hlavne to nedavaj tym chytrakom do servisu lebo za opravu budu chcet tych 70t co ti spominali. ak nemas rozmotany ten kabel tak ho daj rozmotat. Ani rozmotat by som ho tam nedal. Kupil som 3 rocnu fabku, kde uz bol kabel rozmotany a zaveseny, ale bol asi kazdych 5 cm olepeny paskou, aby sa nerotisli kable. A cuduj sa svete, aj na tom malom mieste mokro... a pritom bolo cca 3-4 dni sucho a teplo. vybral som vzduchovy filter, baterku nebolo treba a odmotal som ten zvazok az na dopraz hore, az kym to slo. Kable som zavesil este na jednom mieste, aby sa nevalali v tom kanaliku a na konci kanalika som nemohol najst odvodnovaciu dierku, tak som vystrihol kus izolacie tej odhlucnovacej a ukazala sa dierka na odvodnenie... vycistil som to a som spokojny.CCa 2 hod roboty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.