Leden 5, 200718 r Na dieselpoweru jsem toho vyčetl o EGRu dost. Je tam i hafo perfektnich fotek. Takže si ho tam určitě nechám, ale teď mám 100 tkm, tak se chystám na jeho vyčištění. Už teď se děsím jaký tam bude humus.
Leden 5, 200718 r Autor Na dieselpoweru jsem toho vyčetl o EGRu dost. Je tam i hafo perfektnich fotek. Takže si ho tam určitě nechám, ale teď mám 100 tkm, tak se chystám na jeho vyčištění. Už teď se děsím jaký tam bude humus. To ja taky=))Prave, ze me to uz pomalu vytika ven i kolem nej Tak to vycistim a popripade zaslepim, hod sem potom fotky, kdo mel vice zasrano Upraveno Leden 5, 200718 r od Grygy
Leden 5, 200718 r možná budu mít trošku blbý dotaz, ale co je EGR? To je ventil, kterej v určitých režimech pouští do sacího potrubí vyfukové plyny, snižuje se tím obsah škodlivých látek ve výfukových plynech. Může ho mít jak benzin tak diesel, mimoto tvoje 47kw ho má také. U benzinu bych nikdy nezaslepoval jednotka to pozná a skáče do nouzového režimu.
Leden 5, 200718 r Autor možná budu mít trošku blbý dotaz, ale co je EGR? To je ventil, kterej v určitých režimech pouští do sacího potrubí vyfukové plyny, snižuje se tím obsah škodlivých látek ve výfukových plynech. Může ho mít jak benzin tak diesel, mimoto tvoje 47kw ho má také. U benzinu bych nikdy nezaslepoval jednotka to pozná a skáče do nouzového režimu. To u ropaka take , jde to snizit Vagem. Upraveno Leden 5, 200718 r od Grygy
Leden 5, 200718 r hodte nekdo odkaz jak to cisti na dieselpoweru, at vim co a jak .... moje zavada byla hlasena i na tento ventil, tak at to vycistim, dokud je auto nepojizdne
Leden 6, 200718 r Ak mas diesel a mas ho rad tak zniz ucinnost EGR VAGom, pripadne uplne zaslep, urcite sa ti to vrati ked s nim chces jazdit par rokov. Upraveno Leden 6, 200718 r od fabka
Leden 6, 200718 r Znovu jsem si oživil EGR na dieselpoweru a jak jsem viděl tu hrůzu co tam chlapi nafotili tak asi dnes v noci neusnu. Bojím se to rozebrat, že na mě vyskočí nějaký bubák
Leden 6, 200718 r já potřebuji komplet ventil objednat ve škodovce a poprvé co si nevím s etkou rady : mám motor AHF a na ventilu shora mam : 038 131 501E tohle jde najít v etce ale jen bez toho písmenka na konci,a jeto u motoru AGP a ten je uplně jiny,,,,u mojeho motoru je tam označení toho ventilu 045 131 501C,,,tak nevím jestli to bude on,,,nerad bych objednal jiný,,, jinak mám ještě číslo na těle toho ventilu co potřebuji 038 129 631 ale takové číslo mě etka vůbec nenajde,,,,, potřebuju to komplet,cena asi kolem 5tis. dik za info
Leden 6, 200718 r to číslo na konci je index - prostě, během doby se index postupně zvyšuje (nové konstrukční úpravy, nové levnější díly, vychytávaní much, technologické zásahy do výroby, etc.) Takže index E může, ale taky nemusí být záměnný s C .. to u VW není jisté nikdy (ale všeobecně - čísla sestav(zákaznická) u VW zůstavají stejná, mění se jen čísla dílů) - takže, jestli existuje něco jako těleso EGR ventilu a má stejné číslo, jaké najdeš v ETCE, tak bych se toho nebál. Pro jistotu to konzultuj se servisem. Jinak se přikládám k názorům, že EGR ventil je jen pro zlost. Bohužel v dnešních autech musí být... a teď, jak začnou platit ty nové emisní limity pro CO2 to bude ještě horší ... (bohužel, nebo bohudík ?)
Leden 6, 200718 r Autor Znovu jsem si oživil EGR na dieselpoweru a jak jsem viděl tu hrůzu co tam chlapi nafotili tak asi dnes v noci neusnu. Bojím se to rozebrat, že na mě vyskočí nějaký bubák Tak jsem to dnes cistil cele odpoledne a vyskocil na me fakticky cerny bubak, fuuuuj
Leden 6, 200718 r To toncek. Ty asi nejsi fabiatik. My tam máme motor ATD a číslo egru 038 129 637. Informace Tobě na asi prd. Drž se čísla to tam máš. Čus
Leden 6, 200718 r To Grygy. Já též dnes čistil EGR + sání. Ještě teď mám strach že zašpiním klávesnici. Protože mi došla vývojka a ustalovač a v drogerce je zavřeno, tak fotky až vyvolám dám v pondělí. Čus
Leden 6, 200718 r Ono turba vždycky trochu oleje do sání nafoukaj+ odfuk z klikovky když se ktomu ještě přidaj saze od EGR tak vzniká pěkná hmota (:
Leden 7, 200718 r Na jednom fóru psal někdo cituji " jestli máš rád svého diesela tak EGR odpoj" můžete mi to prosím vysvětlit proč ho vyřadit z provozu ?
Leden 7, 200718 r Na jednu stranu se nebude zasírat sací potrubí od bordelu z výfuku na stranu druhou se sníží teplota spalování a jsou menší emise NOx. Tom
Leden 7, 200718 r No, EGR ventil ovládá recirkulaci spalin. No a ty spaliny u diesela obsahují saze a podobnej sajrajt, který ti zanáší sání. No, a co ty částečky budou dělat s ventilevejma sedlama apod., raději ani nebudu popisovat. Jinak, po odpojení EGR ventilu pravděpodobně neprojdete emisema.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.