Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Je uspornejsi mit zarazeno,ale nemyslim si ze by to nejak extremne snizilo spotrebu:-)))

O te spotrebe vim,pocitam s ni kolem 9-10, to se neda,ale sam nevim ejstli jit radeji do nafty nebo benzin..:(

projel sem se benzinem a byl sem docela zvukem a vykonem spokojeny,ale zase spotreba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je uspornejsi mit zarazeno,ale nemyslim si ze by to nejak extremne snizilo spotrebu:-)))

O te spotrebe vim,pocitam s ni kolem 9-10, to se neda,ale sam nevim ejstli jit radeji do nafty nebo benzin..:(

projel sem se benzinem a byl sem docela zvukem a vykonem spokojeny,ale zase spotreba...

já jsem to řešil asi půl roku, spotřeba se mi nelíbila, jezdil jsem s oběma asi po měsíci (tedy 125kW CR a TFSI 147kW) a nakonec jsem šel raději do toho benzínu. Měl jsem strach ze spolehlivosti nafty a ten zvuk je nesrovnatelný. Myslím tím v kabině. Nic proti dieslum jako takovým nemám (viz předchozí Fabia RS) spotřeba byla fantazie a ten "odpich z místa do 40 km/hod" nemá tahle benzínová RS ani zdaleka. Přesto- z 50 na třeba 150 už ty disely nestíhaji a já nemusím ani přeřadit. To ale nebylo to hlavní-a můžeete se mi klidně smát jako za ten neutrál s kopce- když vidím ta kvanta řepkových polí, tak nevěřím, že čeští chytráci a vychcytralci tam dávají jen to povolené procento (a už i to je moc) a o vlivu příměsí na moderní CR motory si můžete najít na webu technické univerzity v Liberci , co a jak. Já to našel úplně náhodou, když jsem do Googlu zadal "vstřikovače a řepka"( po vyřazení sparťanského fotbalisty, jsem se propracoval až k tomu správnému). To byla má cesta k benzínu a protože jsem ereso chtěl, tak jiná volba nebyla. Pak jsem si tady přečetl ty spotřeby a byl jsem celkem zoufalý, ale teď už těm přečteným spotřebám nevěřím. Nebo mám možná výrazně blbý motor, ale to se mi nezdá. Myslím, že jezdit umím (opakuji myslím-jezdím skoro 30 let, tak snad trochu jo) ale snaha o dosžení spotřeb zde uvedených se nesetkala s úspěchem. Jinak jsem s eresem spokojen (až na ta zadní okýnka)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud potřebuji z kopce přibržďovat, pak s rychlostí - spotřeba nula.

Pokud je výhodnější, aby auto co nejdéle splývalo, pak bez rychlosti - spotřeba 0,5 l/h (nedoporučuji na kluzké silnici).

u TFSI 2.0 spotřeba se zapnutou klimatizací klidně 3l/ za hodinu. Alespoň to občas ukazuje MFD. To jen pro informaci....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem to řešil asi půl roku, spotřeba se mi nelíbila, jezdil jsem s oběma asi po měsíci (tedy 125kW CR a TFSI 147kW) a nakonec jsem šel raději do toho benzínu. Měl jsem strach ze spolehlivosti nafty a ten zvuk je nesrovnatelný. Myslím tím v kabině. Nic proti dieslum jako takovým nemám (viz předchozí Fabia RS) spotřeba byla fantazie a ten "odpich z místa do 40 km/hod" nemá tahle benzínová RS ani zdaleka. Přesto- z 50 na třeba 150 už ty disely nestíhaji a já nemusím ani přeřadit. To ale nebylo to hlavní-a můžeete se mi klidně smát jako za ten neutrál s kopce- když vidím ta kvanta řepkových polí, tak nevěřím, že čeští chytráci a vychcytralci tam dávají jen to povolené procento (a už i to je moc) a o vlivu příměsí na moderní CR motory si můžete najít na webu technické univerzity v Liberci , co a jak. Já to našel úplně náhodou, když jsem do Googlu zadal "vstřikovače a řepka"( po vyřazení sparťanského fotbalisty, jsem se propracoval až k tomu správnému). To byla má cesta k benzínu a protože jsem ereso chtěl, tak jiná volba nebyla. Pak jsem si tady přečetl ty spotřeby a byl jsem celkem zoufalý, ale teď už těm přečteným spotřebám nevěřím. Nebo mám možná výrazně blbý motor, ale to se mi nezdá. Myslím, že jezdit umím (opakuji myslím-jezdím skoro 30 let, tak snad trochu jo) ale snaha o dosžení spotřeb zde uvedených se nesetkala s úspěchem. Jinak jsem s eresem spokojen (až na ta zadní okýnka)

ještě ten odkaz-doufám, že to tam ještě je a jsou tam odkazy jinam, zkuste taky popátrat...http://www3.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2008/2008_029_01.pdf.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam OII RS TFSI necelých 5. měsíců a najel jsem 18tis.km (celkem najeto 27tis.km), průměrná spotreba necelých 8l/100km (skutečná vypočtená ... i když PP ukazuje taky přesně +-0,1l/100km - změřeno na prvních 5ti nádržích). Z kopce apod. NEVYŘAZUJI.

Delší trasy 6,5-7,5l/100km, dálnice 8,0-9,0l/100km při rychlosti 140-150km/h tachometrově. Často používám tempomat. Velké města moc nejezdím, ale Brno, Praha apod. bych věřil spotrebě kolem 10l/100km.

Rekord mám zatím na trase Hodonín - Chrudim (200km) spotřeba 6,1l/100km! a to se jede přes Vysočinu ... je pravda že jsem jel na spotřebu, ale určitě jsem nebyl brzda provozu, ve městě 60km/h a mimo 90-110km/h. Zpět jsem jel těžší o ca. 90kg a celková spotřeba 6,5l/100km.

Co jezdím na víkendové výlety po republice (ca. 300-500km) tak spotřeba kolem 7l/100km, prostě běžnou cestovní rychlosti s tím že při předjíždění plně využívám výkon motoru.

Letos 2x Chorvatsko pokaždé tak 1800km, rakouské a chorvatské dálnice 140-150km/h, po Chorvatsku hodně mimo dálníce ale zato časté a rychlé předjíždění ... spotřeba 7,8l/100km (2lidi + věci v kufru na týden)

Ted v pondělí jsem jel Hodonín-Příbram a zpět (2x 310km) tam 90% dálnice zpět tak 50%. Po dálnici 140-160km/h, mimo 100-110km/h a výsledná spotřeba 8,6l/100km a to jsem vezl známého, takže jsem mu občas ukazoval co ten motor umí :-)

Jinak jezdím často do Vídně ... tj. 110km tam, 110km zpět a 40-50km po městě, spotřeba 7-7,3l/100km.

Závěrem bych snad jen napsal že u tohoto motoru velice záleží na stylu jízdy ... prostě když se stojí na plynu tak to fakt žere jak blázen, ale když člověk trochu předvídá, nechává auto sem tam tzv. rolovat, tak je spotřeba ok s tím že je neustále k dispozici užasný výkon.

btw. stojící auto s klimou 1,2l/hod.

tankuji z 99% na OMV Carrera 100.

Nemam zjisteno jaky vliv ma ruzny benzin na spotrebu, ale co zjisteno mam je ze od 3,5tis.ot/min to na Carreru 100 jede nejlip :-)

Editováno: , autor: gosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam OII RS TFSI necelých 5. měsíců a najel jsem 18tis.km (celkem najeto 27tis.km), průměrná spotreba necelých 8l/100km (skutečná vypočtená ... i když PP ukazuje taky přesně +-0,1l/100km - změřeno na prvních 5ti nádržích). Z kopce apod. NEVYŘAZUJI.

Delší trasy 6,5-7,5l/100km, dálnice 8,0-9,0l/100km při rychlosti 140-150km/h tachometrově. Často používám tempomat. Velké města moc nejezdím, ale Brno, Praha apod. bych věřil spotrebě kolem 10l/100km.

Rekord mám zatím na trase Hodonín - Chrudim (200km) spotřeba 6,1l/100km! a to se jede přes Vysočinu ... je pravda že jsem jel na spotřebu, ale určitě jsem nebyl brzda provozu, ve městě 60km/h a mimo 90-110km/h. Zpět jsem jel těžší o ca. 90kg a celková spotřeba 6,5l/100km.

Co jezdím na víkendové výlety po republice (ca. 300-500km) tak spotřeba kolem 7l/100km, prostě běžnou cestovní rychlosti s tím že při předjíždění plně využívám výkon motoru.

Letos 2x Chorvatsko pokaždé tak 1800km, rakouské a chorvatské dálnice 140-150km/h, po Chorvatsku hodně mimo dálníce ale zato časté a rychlé předjíždění ... spotřeba 7,8l/100km (2lidi + věci v kufru na týden)

Ted v pondělí jsem jel Hodonín-Příbram a zpět (2x 310km) tam 90% dálnice zpět tak 50%. Po dálnici 140-160km/h, mimo 100-110km/h a výsledná spotřeba 8,6l/100km a to jsem vezl známého, takže jsem mu občas ukazoval co ten motor umí :-)

Jinak jezdím často do Vídně ... tj. 110km tam, 110km zpět a 40-50km po městě, spotřeba 7-7,3l/100km.

Závěrem bych snad jen napsal že u tohoto motoru velice záleží na stylu jízdy ... prostě když se stojí na plynu tak to fakt žere jak blázen, ale když člověk trochu předvídá, nechává auto sem tam tzv. rolovat, tak je spotřeba ok s tím že je neustále k dispozici užasný výkon.

btw. stojící auto s klimou 1,2l/hod.

no tak potom mám asi extrémně blbý motor, to je vše, co k tomu mohu říci, bohužel ve svém blízkém okolí nemám nikoho, s kým bych to mohl srovnat a tak to dál jaksi nebudu řešit. Měl jsem v práci 1,6 Roomstera a ten měl průměrnou papírovou spotřebu 7,7 l/100 km. Přičemž měl cca poloviční výkon. Mně ta moje spotřeba přijde normální, já jen odpovídal na dotaz zde někoho, jaké má zkušenosti a při té příležitosti jsem "okomentoval " spotřeby zde uvedené. nevím bohužel, jak se vypočítává teoretická spotřeba motoru, ale myslím si, že s údaji kolem 7-8l/100 km by se bála vyrukovat i škodovka. Nechci se tím nikoho dotknout, nechci se dohadovat, nechci prostě nic. Jen jsem napsal, co to žere mně. Svezení je to parádní, to jo ale spotřebu "kolem a okolo cca 7-8litrů" bych teda nedokázal. Jinak si to opravdu nemůžu vynachválit, jde jen o to, jestli je blbý motor nebo řidič, tedy já

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak potom mám asi extrémně blbý motor, to je vše, co k tomu mohu říci, bohužel ve svém blízkém okolí nemám nikoho, s kým bych to mohl srovnat a tak to dál jaksi nebudu řešit. Měl jsem v práci 1,6 Roomstera a ten měl průměrnou papírovou spotřebu 7,7 l/100 km. Přičemž měl cca poloviční výkon. Mně ta moje spotřeba přijde normální, já jen odpovídal na dotaz zde někoho, jaké má zkušenosti a při té příležitosti jsem "okomentoval " spotřeby zde uvedené. nevím bohužel, jak se vypočítává teoretická spotřeba motoru, ale myslím si, že s údaji kolem 7-8l/100 km by se bála vyrukovat i škodovka. Nechci se tím nikoho dotknout, nechci se dohadovat, nechci prostě nic. Jen jsem napsal, co to žere mně. Svezení je to parádní, to jo ale spotřebu "kolem a okolo cca 7-8litrů" bych teda nedokázal. Jinak si to opravdu nemůžu vynachválit, jde jen o to, jestli je blbý motor nebo řidič, tedy já

Nechtěl jsem svým příspěvkem nikomu dokazovat že umím s TFSI jezdit pod 8l/100km ani že někdo kdo podobné spotřeby nedostáhne je snad "blbý". Chtěl jsem jen přispět do diskuze svou zkušenosti se spotřebou. Je to jak jsem psal hlavne o tom jak a kde se s autem jezdí. Myslím že pokud se jezdí hodně město tak kombinovaná spotřeba kolem 10ti litru je naprosto normální. Na www.spritmonitor.de je průměrná spotreba u tohoto motoru v OII RS 9,27l/100km (126 uživatelů).

Jsem se spotrebou u moji RS spokojeny, kdyz vezmu ze loni jsem najel 20tis.km s OII 1,9TDI (r.v.2005, 70tis.km) s průměrnou spotřebou 6,00l/100km ! A to pri více méně stejných trasách. Samozřejmně s nesrovnatelným pocitem z jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechtěl jsem svým příspěvkem nikomu dokazovat že umím s TFSI jezdit pod 8l/100km ani že někdo kdo podobné spotřeby nedostáhne je snad "blbý". Chtěl jsem jen přispět do diskuze svou zkušenosti se spotřebou. Je to jak jsem psal hlavne o tom jak a kde se s autem jezdí. Myslím že pokud se jezdí hodně město tak kombinovaná spotřeba kolem 10ti litru je naprosto normální. Na www.spritmonitor.de je průměrná spotreba u tohoto motoru v OII RS 9,27l/100km (126 uživatelů).

Jsem se spotrebou u moji RS spokojeny, kdyz vezmu ze loni jsem najel 20tis.km s OII 1,9TDI (r.v.2005, 70tis.km) s průměrnou spotřebou 6,00l/100km ! A to pri více méně stejných trasách. Samozřejmně s nesrovnatelným pocitem z jízdy.

Jasně, já se taky nechci dohadovat. jen jsem prostě sdělil svůj dojem. Uvidíme jak se to bude dál vyvíjet-myslím tím spotřeba. Všichni ve zdraví dojeďte všude, kam si přejete-ona nakonec ta spotřeba tak úplně nejdůležitější není. Zdraví je víc. hezké odpo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chce to všechno prohlídnout. Jestli ti ukazuje na volnoběh 3l musel bys mít vysoké otáčky. Leda někde po startu když se ti ohřejvá katalizátor.

Jak máš starý auto? Máš ještě starý motor nebo už TSi? Jen sonduju. U starych motoru se občas stalo, že se zbortila vložka sani v deklu co je na motoru. To by pak taky určitě dělalo neplechu.

Jinak jak je tady napsáno. To se týká všech turbobenzínů. Mají velkej rozptyl spotřeby kam se můžeš dostat od 7 a při optavdu sportovní jízdě klidně 17.

Sám se oto zajámám s bavím se s klukama i okolo. A ty spotřeby na dálnici při 160 - 180 a městském cukání letí nahoru.

Kvalitní benzín je pro starší motor určitě lepší. Jestli si pamatuju měl předepsano 98(95) novej je už dělanej na 95 se raručeným výkonem.

Jeden kolega co je ujety na spotreby vysledoval, že s mu vyplati lejt 98(100) do auta rozdil ve spotrebe mel az 0,5l na 100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chce to všechno prohlídnout. Jestli ti ukazuje na volnoběh 3l musel bys mít vysoké otáčky. Leda někde po startu když se ti ohřejvá katalizátor.

Jak máš starý auto? Máš ještě starý motor nebo už TSi? Jen sonduju. U starych motoru se občas stalo, že se zbortila vložka sani v deklu co je na motoru. To by pak taky určitě dělalo neplechu.

Jinak jak je tady napsáno. To se týká všech turbobenzínů. Mají velkej rozptyl spotřeby kam se můžeš dostat od 7 a při optavdu sportovní jízdě klidně 17.

Sám se oto zajámám s bavím se s klukama i okolo. A ty spotřeby na dálnici při 160 - 180 a městském cukání letí nahoru.

Kvalitní benzín je pro starší motor určitě lepší. Jestli si pamatuju měl předepsano 98(95) novej je už dělanej na 95 se raručeným výkonem.

Jeden kolega co je ujety na spotreby vysledoval, že s mu vyplati lejt 98(100) do auta rozdil ve spotrebe mel az 0,5l na 100km.

Já neříkám, že ty 3l/hod na volnoběh jsou tam furt. Včera jsem Ti to chtěl vyfotit a furt i s klimou bylo 1,2l/hod. Jak na potvoru...volnoběh to vysoký nemá. Jak poznám jestli mám starý motor nebo už TSI, když je to 05/2008 a je to 2.0 TFSI? Já nevím, jen se ptám...Liju tam 98,většinou Benzina, Agip občas nějaká jiná pumpa. Víš co, já ten rozptyl beru, však jsem říkal, že to klidně může být řidičem (i když jezdím 30 let), jen mi furt není jasné, že se (jak už jsem taky psal) nemůžu k té "standardní" spotřebě všech přiblížit ani když se snažím. :) Ještě snad bych měl napsat, že je to kombík na osmnáctkách, jestli to může mít tak velký vliv...Nic nechme toho, já jsem rád, že jsem se něco dověděl, zkusím popátrat. Akorát s tím označením motoru jsi mě dostal. Co poznám, když zvednu kryt motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky moc za prispevky,ktere se tu rozebehly.:-)

Porad to zvazuji zda TDi/TFSi, mam ted benzina O1 1,6 kw a spokojenost, kdyz trochu jedu,auto zere tak 8,5... nemyslim si ze by to byl vylozene snek,ale ani zadny divoch:-) proto by se mi vice libil i ten benzin u O2 RS. Ted s tim autem ani tolik kilometru nenajedu,protoze mam sluzebni auto a druhe auto vyuziji opravdu malo,ale i tak si chci koupit RSo. Byl jsem se projet v tom benzinu a zvuk to melo moc hezky...takovy dunivy, zatah paradni,plynuly az vysoko do otacek, ne jak i O2 tdi 2,0. Je pravda ze co usetrim neco pri koupi oproti TDi tak to nez bych projezdil,tak uz auto budu myslim i prodavat:-) navic ty RSky sli pomerne hodne dolu s tim 2,0TFSi. spis me pak zajima ta zivotnost. Kolik najeto kilometru bez problemu atd. nevim jestli auto treba z 90000km neni hodne atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starej motor má centrální filtr sání na motoru. Kod motoru BWA

Novej motor má box na sání před baterkou. Kod motoru CCZ

Kody jsou napsany zestrany na krytu rozvodu.

Ja jsem fanousek benzinu a nechapu pak cloveka co si koupi RS TDi a najezdi 5000 ročně.

Motory vydrží hodně když se k nim chováš správně. A 90 000 je pěkně zajetej motor ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starej motor má centrální filtr sání na motoru. Kod motoru BWA

Novej motor má box na sání před baterkou. Kod motoru CCZ

Kody jsou napsany zestrany na krytu rozvodu.

Ja jsem fanousek benzinu a nechapu pak cloveka co si koupi RS TDi a najezdi 5000 ročně.

Motory vydrží hodně když se k nim chováš správně. A 90 000 je pěkně zajetej motor ;)

Tak je tam BWA, takže mám asi nějaký starý motor...přestárlý...úplnýho dědka....ale vyrobeno je 05/2008. Tož nevím, co s tím. Já jsem spokojen, ale asi se půjdu raději někam oběsit :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo, jsem hned klidnější. Asi to uzavřu tím, že poděkuji velmi pěkně těm dvěma, co se mi tak hezky věnovali v mé neznalosti (gosh a mates XIV) a všem ostatním nakonec taky. Po zkušenostech z počítačových diskuzí jsem příjemně překvapen, neboť tam je vžitou praxí (s vyjímkami, ovšem nečastými), že kdo jednou viděl procesor na vlastní oči stává se automaticky moderátorem (po 1000 nesmyslných příspěvků bez vypovídací hodnoty) a potažmo ředitelem zeměkoule. Tady je to takové "volnější", nikdo mi nenadal, když jsem se zeptal, prostě fajn.Mně ten motor sedí, nikdy asi nedosáhnu spotřeb zde popsaných, nicméně svezu se stejně dobře. Tak vám všem přeju krásný pátek, víkend i vše ostatní a jezděte opatrně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci... spotřeba, kterou udává výrobce v ofiko papírech je přeci hodně orientační... každý jezdí jiným stylem, v jiném prostředí atd.... mě se například liší skutečná spotřeba od výrobcem udávané o 0,5 l na sto (samozřejmě víc) ...

... ale co vám tady do toho kecám, já nemám TURBÍNU! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím ,jsem čerstvým majitelem tohoto auta ročník 2006. Může mi někdo napsat, co jsou zde předepsány za pneu ? Na víčku nádrže je to nečitelné a v návodu k obsluze ani v servisce jsem to nenašel. Velký TP zatím ještě nemá,pův. majitel to odhlašuje. Ted tam jsou ještě originál Dunlopy 225/45/ZR17.Zajímají mě další varianty rozměrů, rychl. limitů, indexů nosnosti.Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...