Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

nazdar, a po kolika km ti prasknul po výmene?

Oba dva řemeny (nyní oba roztržené) jsem koupil na www.cc-autodily.cz, měli vždy dobrý přístup k zakazníkovi. V jejich dodacím listě se píše, montáž svěřte autorizovanému servisu .. nebo tak nějak!

No nic celá věc se má tak, samozřejmě autodíly tvrdí, něco o špatné montáži. Když se stala ta druhá nehoda motoru, zaslali mi nový řemen Dayco v pořadí už třetí kus (originální).. Jelikož jsem měl nervy těsně před výbuchem, tak jsem se rozhodl nechat v akreditované laboratoři na trhacím lisu tento řemen roztrhnout. Jako referenční jsem zainvestoval a koupil jsem originální v Seatu (Contitech) a druhovýrobu v Autokelly (Gates)...

Naměřené výsledky:

Gates - roztržen napínací silou 37,74kN

Contitech - roztržen napínací silou 20,56kN

Dayco - roztržen napínací silou 4,98kN

Všechny roztržené řemeny vypadali v místě přetržení podobně jako moje dva z poškozených motorů. V jednom vyjádření autodílů, bylo napsáno:

reklamace může být z naší strany uznána pouze v případě, že bude odborně prokázána špatná kvalita "originálních" řemenů....

Což si myslím, že z mojí strany byla jednoznačně prokázána špatná kvalita,protože řemen prasknul přitahu v řemenu cca 250kg! Tak jsem s tímto vydal do autodílů a začalo to, řemen z druhého motoru jsme poslali soudnímu znalci, musíme počkat na jeho posudek. Posudek bude do konce týdne. Další týden nic, tak píšu znovu do autodílu. Řemen jsme poslali do zkušebny TUV, bude do konce týdne! Po týdnu opět nic...

TAKŽE SUMA SUMÁRUM VYHNĚTE SE AUTODÍLŮM CC-AUTODÍLY Z KOSOŘIC VELKÝM OBLOUKEM.

Před zkouškou řemenů bylo autodíly několikrát řečeno, mi se chceme podílet na nějaké kompenzaci, teď hrajou mrtvýho brouka. Nic bych nenamítl, že vyjádření může trvat dlouho, ale co je moc to je moc..(už se to táhne cca 2 měsíce). Navíc tyto "originální" řemeny Dayco z předmětu reklamace nebyly ani poslány výrobci, pořád se to řeší jen na úrovni prodejce/zakazník. To mi totiž namítá prodejce autodílů, že oni jsou jen prodejce a né výrobce, ale když se zeptám proč to neřeší výrobce, MLČÍ!!!!

Takže není vždy originál jako originál, pokud někdo budete dělat rozvody kupte si řemen Gates v Autokelly stojí cca 1000Kč, v Seatu originál cca 2000Kč, a o těch v Kosořicích se zmiňovat ani nebudu, těm se vyhněte velkým obloukem!

Pokud bude zájem mám i nějaké fotky z měření a rotržené řemeny...

Editováno: , autor: revolic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chce to nejen pevné nervy.musí se Tě bát. Pokud se Tě nebude to CC bát, nenaděláš nic. Tím nechci říct, že tam máš jít něco vymlátit. Nevím jaká je to situace, ale já jsem dnes dosáhl svého přímo u výrobce auta. Ale je to o nervy a o platbách advokátovi. Ale držím Ti pěsti, protože mé problémy byly nesrovnatelně menší a jsem asi větší cholerik, takže už bych asi seděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Kluci, už jsem to tu před časem psal, ale zdá se, že to pokračuje, tak se chci zeptat. Měl jsem problém s tím, že mi po jízdě v nádrži žblunká, po delším stání je startování nejisté a trvá dle mně déle, při rozjezdu pak pár krát cuknutí. Při otevření nádrže asi lehký podtlak. Nedávno mi motor přestal tahat odspod, méření ukazuje, že tlak sice dosáhnu požadovaný, ale později, než předtím, což by mohlo znamenat, že někde něco propouští. Ve VAGu jsem našel pár chyb, ta podstatná byla asi jen (001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow, P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent). Byla sporadická (1), smazal jsem ji, nechal otestovat akční členy a vše se zdá být OK. Někde jsem četl, že by mohl být problém s podtlakem, tak jsem otevřel nádrž a ejhle, podtlak byl tak silný, že se mi tak 5 vteřin rovnala nádrž. Začal jsem jezdit na zkoušku bez víka nádrže, ranní startovaní je o kousíćek lepší, záškuby taky pryč (resp. jsou minimální), ale motor pořád nejede a netáhne od nízkých otáček, takže nedostatkem palivy díky podtlaku to nebude.

Takže se ptám, jestli někdo nemáte zkušenost s problémem podtlaku (možná ventil N80 - ač test OK), nebo nádoba s aktivním uhlím? To, že motor netáhne budu řešit až o víkendu, zkontroluju vypínací ventil (mám jeden náhradní), kouknu na hadice do intercooleru (je fakt, že před cca 3 týdny při výměně oleje jsem opět našel na zámku vstupu do intercooleru lehce oleje a bordelu, ač jsem před časem kvůli tomu již měnil těsnění a na hadici zespod olejovou skvrnu, ale nic neteklo) a tak dále, ale s tou nádrźí nevím. Palivový filtr byl před časem taky vyměněn, ale to tehdy nepomohlo a to ten podtlak ještě nebyl takový. Koupil bych rovnou i hadici na vstupu do IC, ale stoji cca 2tis a tak si radši nejdříve kouknu, ač nevím, jestli poznám, že není OK, snad podle toho oleje.

Jak se obecně třeba hledá díra v hadicích a IC?

Díky moc za rady.

EDIT: Ještě jsem vyměnil dnes (5.8.2011) váhu vzduchu a je možné, že to pomohlo, ještě budu testovat. Kéž by to byla jen zanesená váha :-)

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam problemy že ked prejdem cez nerovnost, tak sa mi zadna cast stropu ozyva, asi tam je nejaka izolacia ktoru uz nedrzi tak ako by mala

Dalej mam problem že na 5 ke po 120km za hodinu mi niekedy auto ztrati vykon na 20 %, tlačim pedálplynu a nič, ako keby som stlačalvzduch, musim spomalit na 80 a potom ma tozas pusti vyššie

chyba P0087 - systemovy tlak priliš nizky

vyriešim to vyčistenim turba alebo vymenou vačkoveh ohriadela? snimaceho vysokeho a nizkeho tlaku boli menené, aj zdvihatko ventilu

Ak to nekomu pomoze, tak pri MR 2006 a 2007 boli instalované v motore vačkové hriadele typu A, ktoré viedli k tomuto prrblému , vymena za B čko vyriešil problem

typ A sa zodral po 100 tis km poriadne, B čka su už lepšie, taktiež treba vymenit zdvihatko ventilu vo vysokotlakovom čerpadle

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se díval na to zapojení (bohužel mám jen BWA ale myslím, že to bude stejné). Pokud je v nádrži opravdu podtlak, tak to svědčí spíše o tom, že minimálně to "podávací" čerpadlo pracuje naprosto perfektně, ale že je zanesené (ucpané) odvzdušňovací (spíše zavzdušňovací, že) potrubí nádrže nebo prostě to "podávací " čerpadlo nevypíná a saje furt (čerpadlo je regulováno řídící jednotkou J 538-signálem s modulovanou šířkou se řídí otáčky čerpadla). Nevidím jinou možnost vzniku podtlaku v nádrži-ale nejsem děd vševěd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já k tomu nic extra speciálního nemám (o motoru BWA). Mám jenom origo jakousi učební pomůcku ze škodovky a tam toho zas tak moc není, teď chystám odpověď jak to "rozebrat" v diagnostice ale to mi bude ještě alespoň dva dny trvat (v tom taky nejsem mistr, tak nechci poskytnout mylné info) a pokud chceš ty škodovácký papíry, tak Ti to můžu leda tak naskenovat, ale to se mi taky nechce, tak se musím přemluvit. Takže taky tak dva dny-ale nevím, jestli Ti to bude co k čemu, tak abys mi pak nenadával. Jaký je kod toho Tvého motoru v tom GTi? Jo už to vidím. Díval jsem se taky na ty hlášky z Tvé diagnostiky a začínám mít pocit, že fakt to "podávací" čerpadlo není regulované. Ale třeba to nějak rozštípnu. Nejhorší je, že už nemám ten BWA doma (eresa byla vyměněna za jinou a ta už má CCZ nebo co to je za kód a k tomu zatím nemám vůbec nic a napsat -jak to tady někdo napsal " to je převrtaná 1,8 Tsi" si netroufnu, páč já ty informace nemám a pracuje se na nich) Tak vydrž nebo to zkus jinde.

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera mi přestalo jezdit auto. Sice jede, ale výkonem odpovídá tak na 100koní. Navštívil jsem známeho na diag (viz obrázek). Nevíte někdo co přesně by to mohlo být? Může za takovou závadu i "obtokový ventil" ?? 06F145710B - G. Ten jsem vyndal a zjistil jsem že membrána/ prachovka co na něm je je prasklá(viz obrázek), zda to vadí a mám to raději vyměnit.

Děkuju za každou radu

post-10531-0-70290200-1313228576_thumb.j

post-10531-0-99561200-1313228612_thumb.j

post-10531-0-53712900-1313228640_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera mi přestalo jezdit auto. Sice jede, ale výkonem odpovídá tak na 100koní. Navštívil jsem známeho na diag (viz obrázek). Nevíte někdo co přesně by to mohlo být? Může za takovou závadu i "obtokový ventil" ?? 06F145710B - G. Ten jsem vyndal a zjistil jsem že membrána/ prachovka co na něm je je prasklá(viz obrázek), zda to vadí a mám to raději vyměnit.

Děkuju za každou radu

jistě, že to vadí, ale kup si 06H145710D, stojí více, ale má jinou konstrukci, která více vydrží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Duvodu muze byt vice, sel bych postupne, tady vis, ze to neni ok, vymenis a pak se uvidi. Muze to byt N75, PCV, odvetravaci trubka, klidne v haji turbo, wastegate. Chtelo by to treba zmerit tlak, kouknout vahu vzduchu. Ale to vse az kdyz vymenis tento regulacni ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslele sem zda by někdo podlé te diag dokázal říct čím to asi bude, ať to koupím a dm do servisu. Nechci tam nechávat auto aby na něm týden laborovali a stlo to ve výsledku X tísíc i když to bude třeba prkotina za 2tis kč

ten obtokový ventil tedy koupím, ale nechci jet na Jarov a koupit tam vše co jsi vypsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ala já Ti to přece napsal, ne? Těch možností je prostě více, dej si to hledat v googlu a uvidíš, že vše, co jsem napsal je možnost. Takže bych to prostě neřešil, 100% víš, že ventil je K.O. dle optické kontroly, je to častá závada, kup ho (stojí ve VW kolem 1400,-Kč myslím, nebo původní konstrukce kolem 1000,-Kč). Pokud to nepomůže, budeš řešit dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže něco málo k dořešení prasknutých rozvodových řemenů...

Začnu z opačné strany,kdybych nechal vyměnit rozvody někde na koleni, nebo mimo autorizovaný servis byl bych asi v riti...

Takže po dlouhých dohadech a oháněním se různými posudky, nechali si cc-autodíly ve škodovce rotrhnout jejich "originální" rozvody s výsledkem na chlup stejným jako z mé trhací zkoušky! Takže bylo přistoupeno k náhradě škody - na co byly doklady uhrazeno v plné výšši, na co nebyl papír tak vyřešeno poukazem na nákup náhradních dílů z cc-autodíly. Takže k mojí spokojenosti skoro stoprocentní vyřešení. Několikrát se mi omluvili s tím, že do poslední chvíle nemysleli, že zádrhel je na jejich straně. Nebo spíše na straně jejich dodavatele!!!

Takže závěrem, nechte si rozvody dělat v autorizovaném servisu i s nákupem dílů. V opačném případě Vás to bude stát hodně běhání a dohadování.. Tímto bych celý tento incident uzavřel, že to pro mně dopadlo ještě celkem v pohodě..

I když po další cca 1000km odešlo čidlo tlaku paliva, takže i když jezdím na VPowerRacing auto hlásilo chudou směs a rozsvěcovala se mi kontrolka výfuk. Ale na to, že bylo auto dvakrát rozkucháno na šroubek to docela ujde.. Jo ještě praskla trubka klimi, vše už OK.. Takže doufám, že auto bude nějakou dobu u mně a né v servisu :-)

Editováno: , autor: Bobik_a
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to gratuluju! Je dobré vědět, že je možné to řešit, ač to muselo být namáhavé a zdlouhavé. Taky je fajn, že zrovna CC se tak zachovalo, taky je někdy využívám a nakupuju tam. Já si rozbody nechával měnit tak před 30tis a to jsem pumpu bral na jednom místě, rozvody na druhém a práci mi dělal další, taky mi říkal rovnou, žo mi to udělá, ale tím pádem nejde využít záruku, ale "byl jsem si jist", že mám kvalitní díl, ač ve mně samo hrklo. Příště bych to ale už takhle taky neudělal, je to opravdu zásah, kde chybka může znamenat hodně a řešit to s jedním je lepší, než se 3 dodavateli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...