Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Jistě, že je, nedávno jsem ho, ač zbytečně (už tam byl) měnil za verzi z S3. Ten má svoji účinnost a tu nezvedneš. Takže dejme tomu, že umí ochladit vzduch ze 70 na 30 stupňů při nějaké venkovní teplotě a rychlosti vozu. Těch 70 je výstup z turba před chladičem. Jenže, když se vstupní teplota vzduchu před turbem zvedne, zvedne se i výstupní z turba a tak do chladiče jde vzduch větší teploty chladič neudělá z 90 zase těch 30, ale třeba 37. Jistě, rozdíl je jen trošku, ale čím větší teplota, tím se ho do motoru dostane míň. Proč se prodávají třeba doplňkové chladiče (Forge Twincooler), nebo proč se mění sériové za větší? Přesně pro toto. No a samozřejmě, když naopak zařídíš, aby byl vzduch chladnější na vstupu, dostaneho se ho tam více, což všichni chceme :-)

Jinak, u toho sání z obrázku a podobných jsou i další problémy, třeba jsem mél (a nejen já) problémy se sáním Fujita.Asi blbě navrženo, nebo co a vůz neudržel otáčky a cukal za jízdy. Na 2 GTI vozech to dělalo, pak jsem to prodal někomu na RSko s tím, že mu to taky může dělat a dle všeho nedělalo. Ale asi to není jednoduché. Stejně tak třeba odvod vzduchu, když se najednou sníží potřeba (zpomalení, zastavení). Není to asi tak jednoduché, udělat sání.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas takový "ladič" nejsem (teď mám tady jiné problémy ale taky s teplotou-hodinu jsem hledal co s tím je a oni mi ustřihli čidlo jedné teploty-prý jim tam vadilo:-) ale docela by mne zajímalo, jak se nárůst (pokles) teploty projeví na výkonu. Odhaduješ to alespoň na jednotky procent? Nebo takhle - je to měřitelné? Ale jestli nemáš čas, tak na mne kašli, já se jen ptám....tady mám problém s PT 3.1. doma s omítkou (volala soudružka, že zedníci na to serou) a tak potřebuju nějaké "normální" téma :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Ti neřeknu, né, že bych nechtěl, ale nevím :-) Ale viděl jsem někde na zahraničních fórech dokonce měření učinnosti chladičů (klasika GTI/RS, S3, Twincooler) a průběh chlazení. Ono to sice asi něco přidá (samo o sobě), ale nebude nic závratného, to je spíše, když chceš jít dál. Já se třeba chci dostat na cca 350k a to by prostě klasika neuchladila. Možná jednou, když bude čas a peníze, bych si udělal vlastní měření, protože všichni (včetně mně) jen něco předpokládáme a načteme a někdo nám řekne, ale reálné podklady nejsou žádné :-( Logika je samozřejmě často správná, ale nedokáže to, co exaktní měření. S Petrem Šímou z motorpower bych do toho šel, on je taky hračička a má dobrou brzdu, takže by to neměl být problém.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

350 k to musí být maso.... No mne stačí to, co mám, ale docela chápu, když někdo "chce a může" a baví ho to. Tak přeju, ať se vše povede a ať vám to kluci sviští. Já bych si asi koupil silnější káru, ale to je prostě věc názoru a chápu to. Někdy některé názory tady ne, ale to je zase už můj problém. Je to asi fakt jen pro "velké fandy" něco v tom smyslu jako chladit procesor kapalným dusíkem....a mít z toho radost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, koupit jiné auto není jednoduché :-) Já miluju to, co mám, je to již 3tí kousek, prostě vzhled se mi zamlouvá a tak do něj cpu, aby i jelo :-) Samozřejmě, v 95% jízdy to není potřeba, po Praze si to neužiješ :-) Ale tak co s načatým večerem, že jo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem dost stár, abych věděl, že všechny radosti jsou o pocitech. A pokud jsi šťastný , tak já Ti to moc přeju. Někomu stačí HTP a je taky šťasný :-) ale já tu eresu kupoval ženě proto, aby "ujela z nebezpečí"...Golf GTI by byl asi lepší, jenže ...máme dva (nebo měli jsme dva)kočárky a spooooustu "příslušenství" :-)...tak proto eresa v kombajnu.....až budeš mít "350" tak se přijdu svézt :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To samozřejmě chápu a nijak špatně jsem to nemyslel, taky mi není 20, ale prostě většinou mě to baví. Sice to řeším strašně dlouho, ale snad se to pvoede. Ono to auto mělo být "dokonalé" po koupení, mělo mít 400k a vše OK. Namístoto toho mělo 300k a kopu problémů. Ale to už je o něčem jiném, v GTI si sedím většinou sám a tak je to radost :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dneska jsem byl dávat na eresu zimní gumy. Při té příležitosti měli ve značkovém servisu odstranit závadu čidla teploty oleje, které přestalo ukazovat po poslední výměně oleje. V MFD bylo nakonfigurováno, přesto jen tři vodorovné čárky. Hleděli na to přes diagnostiku hodinu a furt, že s tím nic není. Po hodině se mne patali, zda nebyl měněn interval výměny oleje. Já myslím, že při poslední výměně jo, řekl jsem-ale to byste měli vědět vy, namítl jsem. Tak se "majster" šel podívat a odpověď byla naprosto škokující-no jo, vy jste si to nechal změnit z longlife na pevný interval šéfe, tak to si musíte vybrat-buďto budete mít longlife a uvidíte teplotu oleje nebo pevný interval a neuvidíte teplotu oleje. Odcházím k Dacii, mějte se tu všichni hezky. Za 805.000 CZK si koupím 5 Dacií a ještě se nebudu muset otravovat prvně týden po koupi s nějakou vyjebynou kontrolkou tlaku v pneumatikách a teď zase tohle. Dej si longlife, uvidíš teplotu, dej si pevný interval, uvidíš tři čárky na ležato. Ještě že ne na stojato a v kosočtverci. Jděte se bodnout v té Bolehlavi. Tohle snad ani není pravda, já jim to moc nevěřím v tom servisu, tak jsem napsal do Bolehlavi, jak to vlastně je. Ale takové problémy bych s Dacií neměl :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku-nelžu, mysli si, co chceš. Tuhle odpověď jsem dostal. Nechtěl jsem se dohadovat-nevěděl jsem jak to doopravdy je. Nebo spíše věděl, ale jsem zvědav co mi odpoví škodovka. Zas úplně blbej nejsem-starej to jo, zapomínám, ale tohle si pamatuju :-)

Radime,to bylo myšleno jako takové zaúpění nad škodovkou - servisem,v žádném případě ne na tebe a už vůbec ne,že si to vymýšlíš. Autorizáky znám,tam je to samej Andersen - pohádkář. :kol-32: Jsem zvědav,co ti napíší z fabriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím....odpověděl mi servis a ne Boleslav-asi jim to přeposlali. Odpověď je tato.....Nevím, jak to je, ale prosím nějakého znalce. Osobně si myslím, že ze mne dělají vola. Tady je odpověď....

Přeposílám odpověď s Ml. Boleslavi /technické oddělení/

Dobrý den, teplota se přestala zobrazovat, protože je překódovaný servisní interval. Je nutné zachovat, to co tam bylo ze serie. S pozdravem

Myslím že má odpověď Vám byla správná.

S pozdravem

Takže tak......jsem tam, kde jsem byl :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem

Podle mě se tzv. překódováním z proměnlivého na pevný interval změní to,že ti PP bude ukazovat,že máš zajet do servisu na výměnu oleje po ujetí 15 000 km a nebude vypočítavat "proměnlivý" servisní interval podle různých parametrů. Já nejsem příznivec LL olejů a tak jsem jel do servisu na první výměnu oleje při 15 000 km a řekl jim,že to chci změnit na pevný interval a tím to skončilo. Ukazatel teploty oleje funguje a víc o tom nevím. Auto bylo z výroby s QG1 = proměnlivý servisní interval. Sice jiný motor,vyrobeno 04/2010. Možná jen zajet jinam,nebo oslovit někoho tady z fora,co se vyzná v těchto elektronických a sw serepetičkách. Co třeba například člen Vaša z Prostějova? Zkus mu napsat SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

kdyz tady ctu tu erudovanost autorizonejch servisu, pripomenu jednu moji historku. Rok 2006, zastavka v nejmenovanem znackovem autoservisu v Plzni na Borskych polich, ktery se jmenuje podle vyrobce modelu "911".... S dotazem, ze mi pri nacitani pisnicek z originalniho USB portu (ktery je soucasti originalniho radia) mi to obcas po vypnuti naskoci s nejakou chybou.... Prisel specialista na elektroniku a po popisu problemu se dotazal, jestli si tam nahodou nedavam ty emPeTrojky z internetu. Rikam, no taky je to mozny, ze jich tam par je. .... On se vitezne usmal a rika, tak je to jednoduchy, mate to (originalni radio) zavirovany :D :D ..... Od ty doby vnimam uroven znackovejch servisu v technickejch znalostech hodne v uvozovkach, kolikrat tam nevi ani zakladni veci :)) A nebudu to omlouvat, ze originalni USB port byl v roce 2006 trochu sci-fi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No jo, ale jak to teda je? Přece když změním původní servisní interval z "proměnlivého" na pevný , tak to NENÍ důvod k tomu, aby to přestalo ukazovat teplotu oleje. Mně už teď jde o princip - no a jim o další auta.....Pokud se najde někdo, kdo řekne, že to doopravdy jde , tak bude něco následovat. Tedy-jje tam nutné něco překodovat nebo co? Ty jsi, Pawouku, taky psal že jsi měnil interval. Má o tom teda někdo nějakou povědomost? Ferdo, to sice mohu, ale přece mně nechcete všichni tvrdit, že změnou intervalu se změní něco na čidlu tak, že přestane ukazovat resp. používá Škodovka jiná čidla pro auta s pevným intervalem a jiná pro "longlife" ? To je přece hovadina. Já už chci jen vědět kde je zakopaný pes.Protože podle mne je to maximálně "jeden úder do klávesnice". Už mě fakt ten přístup sere a to jsem neměl zásadní problém, ale zaplatil jsem za to hromadu peněz. Ta nabídka na ukazatel teploty oleje v MFD je a nikde není napsáno, že změnou na pevný interval to přestane ukazovat. Otázka zní pouze "jde to nebo ne"???? Děkuji všem

Zrovna řeším stejný problém ale až tohle vlákno mi potvrdilo moji teorii. Nový Yeti 1,8 s Maxidotem, který je nastavený na 15000 interval. No a teplota oleje se taky nezobrazuje :kol-44: zkusím zatlačit na servis, ale když vidím Vaší úspěšnost, nedělám si iluze. Ale taky by mě zatraceně zajímalo, proč to není možné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...