Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajimalo by me kolik lidi tady ma tento typ motoru (AGU).

Ja ho mam ve sve octavii. Delal jsem prestavbu s 2.0 na 1.8T.

Motor byl puvodem s octavie. Pak byl namontovan v Golfu II. Takze prosel mensi ocesavaci kurou. Musim rict, ze v Golfu byl kompletni svazek kabelu s octavie.

Jezdilo to paradne. Pak dotycny koupil 225PS z TT, a ten motor sem vzal ja.

Jinak motor je po chipu a byl pouzivany jako zavodni motor (pouze 2x jel 12hodinovku).

Ted k dotazu...

Odbornici tehda odstranili kompletne nadobku s aktivnim uhlim. Zaslepili vyvod od turba i na skrtici klapce... (viz. obr)

Dle nich to je pouze kvuli ekologii. Ale jak sem prochazel DP tak jsem zjistil trochu jine skutecnosti.

Mate nekdo prakticke zkusenosti s odpojovanim a zaslepovanim okruhu s nadobkou?

AGU_1.jpg

takze:

1) skrtici klapka ma zaslepeny vyvod pro ventil (14)

2) na vstupu turba je zaslepeny vyvod pro ventil (4)

3) takze cela ta vetev tam neni...

Ja jsem nadobku mel pripojenou (ventil N80) a pri kontrole akcnich clenu cvakal a jevil se ok.., ale vstup ma nepripojeny, protoze ho neni kam napojit kdyz tam neni cela vetev. Na vstupu je vlastne vzduch z motoroveho prostoru.

V tom golfu ta nadobka nebyla vubec, takze na VAGu hlasilo ze N80 zadny signal nebo neco v tom smyslu.. uz si nepamatuju presne...

Kazdopadne N80 nebyl napojen...

A proc to vubec pisu. Vcera jsem si zase prochazel DP a nasel jsem informace o tom, ze prece jen to nejak ovlivnuje regulaci lambdy.

Neco ve smyslu, ze hlasi RJ, smes prilis chuda...

Takze davkuje palivo vic nez je nutno...

Vcera jsem na zkousku odpojil v mem aute kabel od nadobky a udelal testovaci jizdu... Rozdil s pripojenym a odpojenym N80 ve spotrebe cca 2L/100km...

s pripojenym N80 10,1/100

s odpojenym N80 8,2/100

(stejna trasa, stejny styl jizdy, stejna teplota...)

Co si o tom mistri experti mysli?

Diky za vase postrehy a nazory!!!

Zajimalo by me kolik lidi tady ma tento typ motoru (AGU).

Ja ho mam ve sve octavii. Delal jsem prestavbu s 2.0 na 1.8T.

Motor byl puvodem s octavie. Pak byl namontovan v Golfu II. Takze prosel mensi ocesavaci kurou. Musim rict, ze v Golfu byl kompletni svazek kabelu s octavie.

Jezdilo to paradne. Pak dotycny koupil 225PS z TT, a ten motor sem vzal ja.

Jinak motor je po chipu a byl pouzivany jako zavodni motor (pouze 2x jel 12hodinovku).

Ted k dotazu...

Odbornici tehda odstranili kompletne nadobku s aktivnim uhlim. Zaslepili vyvod od turba i na skrtici klapce... (viz. obr)

Dle nich to je pouze kvuli ekologii. Ale jak sem prochazel DP tak jsem zjistil trochu jine skutecnosti.

Mate nekdo prakticke zkusenosti s odpojovanim a zaslepovanim okruhu s nadobkou?

AGU_1.jpg

takze:

1) skrtici klapka ma zaslepeny vyvod pro ventil (14)

2) na vstupu turba je zaslepeny vyvod pro ventil (4)

3) takze cela ta vetev tam neni...

Ja jsem nadobku mel pripojenou (ventil N80) a pri kontrole akcnich clenu cvakal a jevil se ok.., ale vstup ma nepripojeny, protoze ho neni kam napojit kdyz tam neni cela vetev. Na vstupu je vlastne vzduch z motoroveho prostoru.

V tom golfu ta nadobka nebyla vubec, takze na VAGu hlasilo ze N80 zadny signal nebo neco v tom smyslu.. uz si nepamatuju presne...

Kazdopadne N80 nebyl napojen...

A proc to vubec pisu. Vcera jsem si zase prochazel DP a nasel jsem informace o tom, ze prece jen to nejak ovlivnuje regulaci lambdy.

Neco ve smyslu, ze hlasi RJ, smes prilis chuda...

Takze davkuje palivo vic nez je nutno...

Vcera jsem na zkousku odpojil v mem aute kabel od nadobky a udelal testovaci jizdu... Rozdil s pripojenym a odpojenym N80 ve spotrebe cca 2L/100km...

s pripojenym N80 10,1/100

s odpojenym N80 8,2/100

(stejna trasa, stejny styl jizdy, stejna teplota...)

Co si o tom mistri experti mysli?

Diky za vase postrehy a nazory!!!

Tenhle motor mam taky,ale s timhle sem fakt neexperimentoval.

No tak to chce nějakou hlavu pomazanou, já taky AGU, ale co a proč ma fugovat....španělská vesnice a to jsem automechanik, takhle do detailů nás to neučily!!

  • 1 rok později...

A co vyfukove plyny na vonobeh pro nefunkcnim N80?Neblya zvysena kourivost z vyfuku?

hold..tato tema si vyzaduje niekoho mudrejsieho. :kol-97: ...ja mam tiez agu,ale nepomozem...

Idem to skusit najprv jazdu so zapojenym setkym jak ma byt a potom odpojim connector a zas tu istu trasu. Ked sa mi zapise chyba tak to pojde vymazat hej?

Idem to skusit najprv jazdu so zapojenym setkym jak ma byt a potom odpojim connector a zas tu istu trasu. Ked sa mi zapise chyba tak to pojde vymazat hej?

nho hotovo. Mne sa spotreba absolutne nezmenila. ci uz je ten connector zapojeny alebo nie. Ale ked je odpojeny tak mi aspon necvaka akt. uhlie vadilo by keby som ho nehal odpojene??? Mne cvaka motor aj sam o sebe (asi hydrostely) a ked do toho cvaka este aj akt. uhlie neznie to moc pekne. pokial by to nevadilo by som ho nehal odpojene.

nho hotovo. Mne sa spotreba absolutne nezmenila. ci uz je ten connector zapojeny alebo nie. Ale ked je odpojeny tak mi aspon necvaka akt. uhlie vadilo by keby som ho nehal odpojene??? Mne cvaka motor aj sam o sebe (asi hydrostely) a ked do toho cvaka este aj akt. uhlie neznie to moc pekne. pokial by to nevadilo by som ho nehal odpojene.

Tak pri ji zde to vadit nemuze,jelikoz ten ventil pri jizde neni aktivni..Ten sepne az na volnobeh,aby odvetral palivovou soustavu,ktera se za jizdy odvetrava proudicim vzduchem..Zkus ho nechat i na vonobeh odpojeny a uvidis,co to udela.. :)

no jedine co mi to spravilo je ze to zostalo ticho. Co ine by to malo spravit?

  • 1 rok později...
no jedine co mi to spravilo je ze to zostalo ticho. Co ine by to malo spravit?

Ahoj, je tedy normální, že při volnoběhu je slyšet takové cvakání z nádobky s Aktivním uhlím? Někdy cvaká normálně, někdy dvakrát tak rychle, někdy na chvíli přestane. Je to normální? dík jsem tu nový :)

Ahoj, je tedy normální, že při volnoběhu je slyšet takové cvakání z nádobky s Aktivním uhlím? Někdy cvaká normálně, někdy dvakrát tak rychle, někdy na chvíli přestane. Je to normální? dík jsem tu nový :)

Je to normalni,bud rad že cvaka... :palec2:

Je to normalni,bud rad že cvaka... :palec2:

Super dík, hned jsem o jeden kámen lehčí :)

Ještě bych se zeptal, při jzdě, když přidám tak v tahu je slyšet nějaké podcházení (syčení) nevím čím to může být ale při volnoběhu není slyšet žádný podivný zvuk

Super dík, hned jsem o jeden kámen lehčí :)

Ještě bych se zeptal, při jzdě, když přidám tak v tahu je slyšet nějaké podcházení (syčení) nevím čím to může být ale při volnoběhu není slyšet žádný podivný zvuk

N

Nevíte někdo co by mohlo podcházet? (snad to nebudou válce?) neměl bych nechat přeměřit kompresní poměr? asi už blbnu :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.