Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

skodovka sa dala na chipovanie :D

podle nového konfigurátoru na stránkách Škoda je nahrazen motor 47 KW za 51 KW jaký je mezi nimi rozdíl není to jen úprava řídící jednotky .???

Zmena je len v riadiacej jednotke motora, mechanické komponenty sú 100%-ne rovnaké.

Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Igor, dostala se ke mě info (od lidí dělající chipy a ŘJ motorů), že 51kW má jinak vačky, nevíš něco blíž? Asi kachna.

Študoval som podklady od Seatu, tam je rozdiel 47 vs 51 jedine v RJ. Je ale pravda, že od určitého času sa pre HTP 47 a 51 zmenilo veľa mechanických komponentov, ale zmenili sa pre obe verzie (zmenilo sa len posledné písmeno v čísle dielu). Následne za pár týždňov potom už len len došlo k zmene jednotky...

  • 2 týdny později...

zkousel uz nekdo precipovat tu 1,2? ma to cenu?

jeden kamos mi to nabizi, ale rumiku je zatim tak malo, ze pochybuju, ze to uz delal. nerad bych to nechal rozesrat.,

  • 4 měsíce později...

Tak sem dávám rozdílovou křivku výkonu a toč. momentu ;)

post-6206-1180113931_thumb.jpg

Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.

na tento graf som dlho cakal - diky, kedze ma trochu skre, ze mame 47 kW....mozno sa da casom precipovat ;)

Jinak u motoru 1.2 44kW došlo k úpravě vačkového hřídele v kombinaci s optimalizací programu řídící jednotky a u motoru 1.2 51kW pak změnou systému nasávání a fitrace vzduchu.

nasávání u 47kW je z motorového prostoru, u 51 kw vede nasávání hubící od přední masky - takové náporové

ma niekdo skusenosti s presedlanim z 47 na 51 ? vcelku by ma zaujimali osobne postrehy

Vladinek: Dík za graf, presne na toto som bol zvedavý aj ja!

Luky007: Zopárkrát som bezprostredne presadal z F1 47kw do F2 51kw a zdalo sa mi, že tá nová 51kw je o niečo živšia. Viacerí sme sa ale zhodli, že tá 51kw verzia má lepší zvukový prejav - bude to ale skôr tým, že v F2 je veľmi dobre odhlučnená.

noooo musim niekde vyskusat tu 51...sakris

podla krviky je ten rozdiel zaujimavy a vypada to ze ten motor je este trosku zivy tam kde uz 47 nebola..

inak na HTP 47 motor nedam dopustit v meste do 90kmh je to super ....

idealny motor pre kratku fabiu na jazdenie do mesta ...

odhlucnenie nuz dufam ze popracovali , lebo ta kulisa v niektorych otackach bola strasna .. skoro jak oltcit :-)

Upraveno od LUKY-007

  • 5 měsíců později...

1.2 HTP 51 kW je 12 ventil....

ZAZI: 1.2 47kW ma taky 12 ventilu.

Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom.

Jeden z hlavných mechanických (a aj viditeľnýh) rozdielov medzi 1.2 47kw a 51kw je v umiestnení vzduchového filtra - 47kw ho má v plastovom kryte nad motorom, 51kw v lichobežníkovom boxe za ľavým predným svetlom.

a vlastní vložky filtru jsou taky jiné

  • 2 roky později...

1,2 44kW 6ventil-fábia II

1,2 47kW 12ventil-fábia I

1,2 51kW 12 ventil-fábia II

  • 2 roky později...

dvojkova 12V verze je linejsi

  • 3 měsíce později...

První HTP byly oproti dvojkovým "pily" Nejlépe rvala věřte nevěřte 40kw verze. Super zpřevodované, jelo to a jede to krásně. Ve dvojkových fábkách ten výkon jde poznat tak možná v kopci,kdy má 51kw větší výkon a már N.m na víc.

  • 3 měsíce později...

Ptal jsem se na druhou řadu ne na první...

Já to myslel ve smyslu: "Za prvé ...." (Ne na Fábii 1). :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.