:Petr Vloženo 7. Říjen 2009 Vloženo 7. Říjen 2009 u FSI to bude zřejmě hodně podobné nebo úplně stejné (nevím zda je MPi a FSI nějak jinak zpřevodované). U MPi nemám páru ale u 1.6 FSI by 6tka bodla, i když zatím jsem to přežil i bez ní - na dálnicích jsem minimálně. Někde jsem četl, že dodělání vyjde na cca 35tis. Kč, takže jsem to ani nějak podrobněji nezkoumal. Jinak pořád zapnuté zobrazování akt. spotřeby jako Marios bych nemohl mít... to bych zdržoval provoz. I když minulou neděli jsem přijel z chalupy za 5,3l/100km... asi vítr (v zádech) Máchale : Citovat
skater Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 …no dobře. Pro nevěřící Tomáše jsem včera udělal malý test spotřeby na dálnici. Jel jsem sám, rychlost +/- 130 km/h, bez klimatizace, bez tempomatu, pneu GY Eagle NCT5 s přívlastkem eco Test jsem udělal na úseku dálnice, který má svažující se tendenci, takže jsem ho jel pro objektivnost tam a zpět. Co ukázal maxidot: tam – 7,4 l/100km zpět – 6,0 l/100km Průměr vychází na 6,7 l/100km. Pokud jedete po dálnici rovnoměrnou rychlostí, TSI umím být úsporné. Citovat
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 ale to nejdůležitějši si nenapsal... a to průměrnou rychlost.... já měl třeba průměrku 133 km/h a průměrnou spotřebu 11,3 l .... 2.0 FSI 4x4 Citovat
skater Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 průměrné rychlosti na měřených úsecích jsem pravda z maxidotu neodečetl, ale od 130 se příliš lišit nemůže Citovat
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 říkáš průměr 130 km/h a spotřba 6,7 l ??? no comment Citovat
Sumeragi Subaru Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 tak dodělání jo.. to je rozhodně drahé.. ale když tam jen pichneš jinou,mělo by to vyjít daleko levnejš a o to mi právě jde Citovat
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 dodělávat šestku do auta nemá smysl... to se ti nevrátí.... Citovat
skater Vloženo 8. Říjen 2009 Vloženo 8. Říjen 2009 říkáš průměr 130 km/h a spotřba 6,7 l ??? no comment že se člověk vůbec namáhá něco zjišťovat a psát to sem... Citovat
Marios Vloženo 9. Říjen 2009 Vloženo 9. Říjen 2009 Neres, vorlik je uz takovej, jakmile nekdo jezdi s benzinem za 6 litru tak mu to tady nikdo (krome me) neveri! Citovat
Marios Vloženo 9. Říjen 2009 Vloženo 9. Říjen 2009 FSI pri ustalene rychlosti bez hybani plynem si zacne po chvilce brat mene paliva a rozdil je i vic jak litr (zalezi na rychlosti a otackach) Ale uz jsem to tu psal nekolikrat. Citovat
krysarr Vloženo 9. Říjen 2009 Vloženo 9. Říjen 2009 dodělávat šestku do auta nemá smysl... to se ti nevrátí.... Pri novym aute a beznym cestovani po dalnici se Ti to sakra vrati. Pokud Ti to usetri litr na 100km dalnice, mas to za cca 80-110000km zpatky. Pokud nemenis auto po 2-3 letech, taxe to vyplati Citovat
dadacek Vloženo 9. Říjen 2009 Vloženo 9. Říjen 2009 Tak jsem to skusil 100ka na dálnici, relativně rovina, povrch nový/starý na novým sem se dostak ke 4l, ale spíše dlouhodoběji ukazována hodnota 5/100. Zajímavé je i to, že stejné hodnoty to ukazovalo, když jsem držel 80ku (podmínky skoro stejné). Otáčky v rozmezí 3000 (80ka) 3500 (100ka). Citovat
dadacek Vloženo 11. Říjen 2009 Vloženo 11. Říjen 2009 LAnci jo nesledoval jsem to nikdy :lool: ale dneska jsem si dal D1 ještě "luxusněji" Citovat
skater Vloženo 12. Říjen 2009 Vloženo 12. Říjen 2009 Neres, vorlik je uz takovej, jakmile nekdo jezdi s benzinem za 6 litru tak mu to tady nikdo (krome me) neveri! Dík za morální podporu. Alespoň někdo, kdo ví, co je jízda bez cihly na plynu. Citovat
Mates_XIV Vloženo 18. Říjen 2009 Vloženo 18. Říjen 2009 (editace) Porovnávejte porovnatelné. Takže 1,6 CR x 1,4 TSi a tam je cenový rozdíl 20 000. To se ti nikdy nevrátí po 4000. Já bych osobně šel do 1,4 ale 1,6 CR je taky dobrej motor. Ale 1,9 bych nebral. Jestli jezdíš dálnici hlavně nepotřebuješ DSG. 1,4 má 6.G. takže bych si někde našel převodové poměry. Aby nebyla 5-tka delší třeba než 6-tka na 1,4. A opravdu mě rozemál názor, že motor 1,9 TDi je tižší s DSG. To je přeci kardinální blbost. Editováno: 18. Říjen 2009, autor: Mates_XIV Citovat
DEZENT Vloženo 18. Říjen 2009 Vloženo 18. Říjen 2009 No já bych raději bral to 1,6 CR jen škoda , že není možnost té 6 st. převodovky. A pokud tsi tak jedině 1,8. Citovat
drastys Vloženo 4. Prosinec 2009 Vloženo 4. Prosinec 2009 nejake nove poznatky o ladeni 1.6MPi pres pana Cimbu? :-) Citovat
Lancelot Vloženo 27. Prosinec 2009 Vloženo 27. Prosinec 2009 Kolik Vám to jede maximálně? Mi to jede přesně 190 víc ani ránu. Citovat
krysarr Vloženo 27. Prosinec 2009 Vloženo 27. Prosinec 2009 Tachometrove cca 206-8km/h, zmereno to ale nemam, ale bude to tak max kolem tech 190km/h Citovat
Lancelot Vloženo 27. Prosinec 2009 Vloženo 27. Prosinec 2009 No zkusím ji ještě potrápit, přijde mi divné, že to jede rovných 190 tacho. Ještě to znovu vyzkouším v D Citovat
krysarr Vloženo 27. Prosinec 2009 Vloženo 27. Prosinec 2009 Coze na tom mas za kola? A opicovano uz je? Citovat
drastys Vloženo 27. Prosinec 2009 Vloženo 27. Prosinec 2009 ahoj, ted mi jeden tvrdi ze jel se svym FL 1.6MPi 235 :-) Citovat
petrenka Vloženo 27. Prosinec 2009 Autor Vloženo 27. Prosinec 2009 No možná z kopce a s větrem v zádech Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.