Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
:palec2: u FSI to bude zřejmě hodně podobné nebo úplně stejné (nevím zda je MPi a FSI nějak jinak zpřevodované). U MPi nemám páru ale u 1.6 FSI by 6tka bodla, i když zatím jsem to přežil i bez ní :) - na dálnicích jsem minimálně. Někde jsem četl, že dodělání vyjde na cca 35tis. Kč, takže jsem to ani nějak podrobněji nezkoumal. Jinak pořád zapnuté zobrazování akt. spotřeby jako Marios bych nemohl mít... to bych zdržoval provoz. I když minulou neděli jsem přijel z chalupy za 5,3l/100km... asi vítr (v zádech) Máchale :laugh.gif
Vloženo

…no dobře. Pro nevěřící Tomáše jsem včera udělal malý test spotřeby na dálnici. Jel jsem sám, rychlost +/- 130 km/h, bez klimatizace, bez tempomatu, pneu GY Eagle NCT5 s přívlastkem eco :palec2:

Test jsem udělal na úseku dálnice, který má svažující se tendenci, takže jsem ho jel pro objektivnost tam a zpět.

Co ukázal maxidot:

tam – 7,4 l/100km

zpět – 6,0 l/100km

Průměr vychází na 6,7 l/100km.

Pokud jedete po dálnici rovnoměrnou rychlostí, TSI umím být úsporné.

Vloženo

FSI pri ustalene rychlosti bez hybani plynem si zacne po chvilce brat mene paliva a rozdil je i vic jak litr (zalezi na rychlosti a otackach) Ale uz jsem to tu psal nekolikrat.

Vloženo
dodělávat šestku do auta nemá smysl... to se ti nevrátí....

Pri novym aute a beznym cestovani po dalnici se Ti to sakra vrati. Pokud Ti to usetri litr na 100km dalnice, mas to za cca 80-110000km zpatky. Pokud nemenis auto po 2-3 letech, taxe to vyplati :)

Vloženo

Tak jsem to skusil ;) 100ka na dálnici, relativně rovina, povrch nový/starý na novým sem se dostak ke 4l, ale spíše dlouhodoběji ukazována hodnota 5/100. Zajímavé je i to, že stejné hodnoty to ukazovalo, když jsem držel 80ku (podmínky skoro stejné).

Otáčky v rozmezí 3000 (80ka) 3500 (100ka).

Vloženo
Neres, vorlik je uz takovej, jakmile nekdo jezdi s benzinem za 6 litru tak mu to tady nikdo (krome me) neveri!

Dík za morální podporu.

Alespoň někdo, kdo ví, co je jízda bez cihly na plynu.

Vloženo (editace)

Porovnávejte porovnatelné.

Takže 1,6 CR x 1,4 TSi a tam je cenový rozdíl 20 000. To se ti nikdy nevrátí po 4000. Já bych osobně šel do 1,4 ale 1,6 CR je taky dobrej motor.

Ale 1,9 bych nebral.

Jestli jezdíš dálnici hlavně nepotřebuješ DSG. 1,4 má 6.G. takže bych si někde našel převodové poměry. Aby nebyla 5-tka delší třeba než 6-tka na 1,4.

A opravdu mě rozemál názor, že motor 1,9 TDi je tižší s DSG. To je přeci kardinální blbost.

Editováno: , autor: Mates_XIV
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...