Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Diamante, ale vymena vstriku snad neni bezna udrzba nebo ma snad TDI stejne tak, jako predepsanou vymenu rozvodu, vymenu vstriku? o nicem takovym nevim. tady je řeč o běžný provozní údržbě. na druhou stranu, ve chvili, kdy by odesly vstriky a naklady mely jit do nevim kolik stovek tisic, tak jde auto z domu a necham to na dalsim majiteli(ja vim, ze to je prasarna, ale zase nejsem blazen) nebo sezenu nejaky pouzity...

btw- v cem je problem s DPF? krom tech veci, jak tu nekdo psal s cistenim

Upraveno od Luke288

miešať dohromady jablkovú šťavu s hruškami je smiešne   :D

evidentne jsi to nikdy nezkousel, protoze je to vynikajici...:)

jen radobyvtipna poznamka, nic proti tobe, nema to souvislost ani s zadnym motorem. to jen chci predejit nepochopeni a dalsi vlne ruznych přirovnání na mě...

Ale našiel som tu jeden demagogický príspevok, tak mi nedalo, inak sorry, že sa Vám tu miešam do fóra, do ktorého nepatrím.

-_-

A další co má HTP a zdržuje i kamióny.....

doporučuju přečíst si diskuzi o Roomsteru a HTP. jinak moc do Igora nerejte, protože ten už kvůli mě chtěl rušit místní registraci

Luke - keď budeš meniť po záruke vstreky a dajú ti faktúru, tak potom nám napíš o neporuchovosti a údržbovej nenáročnosti (hlavne finančnej) u motorov TDI. Tie vstreky nie sú u TDI-PD zase až taká rarita a taká faktúra na výmenu vstrekov je v Sk šesťmiestna. A ak by si mal aj DPF, tak bi si videl, čo je to náročnosť na údržbu.

Soused má služení octavii 1,9 PD 96 kw, má na ní nalítáno necelejch 300 000 km a krom rozvodů na motoru nemusel nic měnit. Pokud vstřikovače nejsou vadný od výroby (což se většinou projeví už v záruce) a neleješ tam nějakou humus naftu,tak to vydrží hodně tisíc.

Když už se to tady tak probíra nevíte někdo přibližné náklady na servis dieslu x benzín potažmo 1.9 TDI x 1.6 MPI,FSI

Doufám že z toho nebude flame ;)

Když už se to tady tak probíra nevíte někdo přibližné náklady na servis dieslu x benzín potažmo 1.9 TDI x 1.6 MPI,FSI

Doufám že z toho nebude flame ;)

který úkony máš na mysli ? Jestli třeba mytí motoru, tak to je skoro stejný :D:D:D

který úkony máš na mysli ? Jestli třeba mytí motoru, tak to je skoro stejný  :D  :D  :D

No tak to zrovna ne, mám na mysli na kolik mě přijde provoz 1.9 TDI X 1.6 MPI,FSI za 4 roky - to znamená servis, spotřeba oleje, výměna dílu spotřebou paliva bych nechal stranou protože to je jasné. Ale ta první otázka byla podle mně jasná takže už se opakuji.

Upraveno od Lancelot

ano, to je přesně to, co už delší dobu chci znat. konkretni čísla, fabka2004 mi to doteď nevysvetlil, jenom mi doporučil, abych se zamyslel

Já nevím všichni pořád tvrdí, že TDI je na servis dražší, ale nikdo jsem se nedozvěděl v čem a o kolik.

Doporučuji tí 1,6 74kw nebo 75kw je to vyzkoušeny, v FSI je v motoru hodně elektroniky, a bez diagnostiky to nejde, uvaž co bude pro tebe lepší v dlouhodové perspektivě.

Já nevím všichni pořád tvrdí, že TDI je na servis dražší, ale nikdo jsem se nedozvěděl v čem a o kolik.

zajdi do servisu a pozri si to vsetko treba vymenit za tvoju planovanu zivotnost auta a mas jasne

navyse si vypytaj od znamych co menia mimo povinnych filtrov, co sa kazi, prepocitaj si cenu paliva a spotyrebu a zapocitaj porizovaci cenu vs odpredaj, poistky, tazsiu napravu a s tym spejene vydavky isto nezabudni.

a mas priblizny prepocet

předepsaná je výměna rozvodů(benzíňáci nemaj rozvody?), kapalin, brzdových komponentů(destiček, popř i kotoučů, předpokládám, že tohle nebude taky záviset na motoru), pak se mění palivovej filtr(u benzínaku ne?), pylovej bude u obou stejnej predpokladam.

pořizovací cena vs odprodej- ano, diesel je dražší na pořízení, ale taky ho líp prodám

pojistka- povinná je o pár tisíc dražší, ale to není nic zásadního

těžší náprava a s tím spojené výdaje...tomu nerozumim

a co se kazí? to je kus od kusu a není to provozní údržba...

takže stále v tom moc jasno nemám

Pici to je zas diskuze k tematu jako remen :kuk:

no a kolik bys toho chtel psát o doporučení motoru do OII? toho už tu bylo napsano dost a zas tolik motoru skodovka nema, takze odběhnutí od tématu mě zas tak moc nevadí a stále čekám na vysvětlení té dražší údržby TDI vs benzín

navíc aspon, že sem někdo něco občas napíše, jinak by tu nebylo co číst

Upraveno od Luke288

který úkony máš na mysli ? Jestli třeba mytí motoru, tak to je skoro stejný  :D  :D  :D

No tak to zrovna ne, mám na mysli na kolik mě přijde provoz 1.9 TDI X 1.6 MPI,FSI za 4 roky - to znamená servis, spotřeba oleje, výměna dílu spotřebou paliva bych nechal stranou protože to je jasné. Ale ta první otázka byla podle mně jasná takže už se opakuji.

To by mě taky zajímalo. Já si myslím, že je to jen pověra a nebo to platilo dříve. Já mám 1,9TDi 66kw a závada žádná a to mám 155 000km najeto. Olej to nežere jen běžná údržba v 90tis výměna rozvodů cc 8000kč, pravidelně měním olej na servisní prohlídky nechodím. Jediná porucha co se motoru týče je, že se bude muset vyměnit váha vzduchu cc2000kč. Jinak je fakt, že průběh výkonu je takovej, že vás to nakopne, ale mě se to líbí a vyhovuje. Před tím jsem měl 1,8 20V, ale TDI mi vyhovuje více. A hlavně ta spotřeba. Kdo najezdí málo a má rád sportovní jízdu ať jde do benzína, ale nemyslím 1,6 bych bral na ježdění po městě . Kdo najezdí hodně a má rád malou spotřebu tak naftáka. Ale mám zkušenosti s Octavii 1

s motorama TDI, koncernu VW mám v současný době najeto cca 550 000 km.

Kromě záručních věcí, který samozřejmě nepočítám, jsem v souvislosti s motorem dělal pouze rozvody a výměny oleje. Takže náročnost údržby je při porovnávání motorů opravdu podružná.

Chlapci nechcem tu rozburit opat situaciu, ale uz ma niekedy serete cest vynimkam ja viem ze ja vas tu dost serem !!!!Ale uz by ste mohly prestat sa stale hadat HTP a MPI a TDI a SDI Furt ta ista vojna to vas bavi??????? Uz stym prestante ked sa nezacnete hadat ze ktory motor viacej KM vydrzi tak zacnete stym ze HTP neide 200km/h a stale furt do okola ved vsetci tu bijeme jednu bandu sme ŠKODOVACIuz to nechajte prosim :( je to smutne. PS: Igor nedaj sa vyprovokovat kasli na to co pisu duhy ty vies svoju pravdu a on zas vie svoju tak to nechajte a uz sa nehadajte PS2: ospravedlnujem sa za sproste vyrazy :( !!!!!!!!!!!neprecital som si tu vsetko tak mozno pisem s cesty, tak mi to prosim prepacte ale uz dakde som to musel napisat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upraveno od V/// RS

nějak mi nejde na rozum, proč to tu umravňuje někdo s Fábií. To je jednoduchý ne, když ti to vadí, tak sem nelez a zústaň v sekci, která se tě bezprostředně týká. Mě by teda ani nenapadlo, abych lez mezi Superbáky a něco jim tam vykládal. Na druhou stranu je to obecná diskuze o motorech, tak ti to teda odpouštím. :D

Tak pozri ja by som tu any neprisiel ;) ale bola tu rec o HTP tak sem musim ved som obhajca HTP ale vseobecne Fabii ;):D ale uz tu nic ine nerobime len sa hadame o motoroch a to ma stve ;)

mně to neštve, protože se alespoň něco děje. Jinak by sekce OII pomalu chcípla :(

mně to neštve, protože se alespoň něco děje. Jinak by sekce OII pomalu chcípla :(

Asi prave kvuli takovejmdle flejmum, ani se nedivim, koncentrace "mistru sveta" je tu suverenne nejvetsi. A upozornuju predem, ze nebudu reagovat na opetovny reakce v takovym stylu. A ani na reakce, ze si delam alibi :)

vůbec nereaguj na reakce a jdi se radši někam odreagovat. :D Bez ohledu na to cos napsal si ale myslím, že v jiných sekcích je nablito hovadin podstatně víc, než tady, o mistrech čehokoliv ani nemluvě. To, že tu je obecně málo příspěvků je ovšem nepochybně taky tím, že i majitelů OII je podstatně méně, než OI a Fábie. Taky se nějak přirozenou cestou vyčerpaly zdroje vědomostí a zkušeností. Přece jen je to pořád ještě poměrně novej model.

Jiriku, mas u me nobelovku za literaturu to je nadhera -_-

Obecne si myslim, ze tady je mnohem mensi koncetrace "mistru sveta" nez u nas v praci kol110

Kazdopadne moznost, ze v sekci O II jich muze byt vice nebot preci jen je par "blbecku", kteri si mysli, kdyz maji auto od 500 vys, ze jsou nekdo, ale takovy se tady dlouho neudrzi lol

Upraveno od Hany

Já nevím všichni pořád tvrdí, že TDI je na servis dražší, ale nikdo jsem se nedozvěděl v čem a o kolik.

zajdi do servisu a pozri si to vsetko treba vymenit za tvoju planovanu zivotnost auta a mas jasne

navyse si vypytaj od znamych co menia mimo povinnych filtrov, co sa kazi, prepocitaj si cenu paliva a spotyrebu a zapocitaj porizovaci cenu vs odpredaj, poistky, tazsiu napravu a s tym spejene vydavky isto nezabudni.

a mas priblizny prepocet

Prosim te , prestan se zabyvat nesmysly co ti nekecaji v servise!!Kecy , ze je diesel drazsi na udrzbu jsou davno prezite!!Je to nesmyslA kdyz uz jsi u te zivotnosti, tak bych chtel videt benzinovy motor trabe 1.8 od Oplu ve 250,-tis/km.!!!S ropakem jsem s e tam dostal a krom udrzby se dokonce nic nepokur....lo -_--_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.