Lancelot Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Co jsem se díval u na stránkách cimbu.cz, tak tento motor vůbec nečipují. Nevím, ale co ostatní firmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Červen 2007 Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 víš proč každej machruje jenom s ropákama? protože většina moderních ropáků jsou turba se vstřikem. už chápeš, proč chipovat MPI(vubec vsechny maloobsahový atmosfery) je naprostej nesmysl, protoze ti to přidá uplný minimum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Tak to by bylo asi tak vse co me napada, kdyby jsi chtel jeste neco vedet tak se klidne ptej, rad ti pomuzu z vyberem a narozdil od ostatnich chytrolinu co ti tady radili vim o cem mluvim... Neměl jsi nějaký problem s klimou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Jj, u těch atmosféráků to asi nemá moc cenu, i když někdo si třeba pochvaluje snížení spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Jj, u těch atmosféráků to asi nemá moc cenu, i když někdo si třeba pochvaluje snížení spotřeby. Ja mam sice starsi 74kW, AKL, ale cip byl dobra investice a penez sem nelitoval, a nelituju. Spotreba sla dolu asi o pul litru a v nizsich otackach to vyrazne lip tahne, vyzkouseno, porovnano, osobne bych do toho sel znova, mit to uz doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Sakra, ale aj tak tomu nerozumiem, že všetci výrobcovia bojujú so znižovaním emisií a teda aj spotreby a sakra, kde aký tuner to dokáže. Nie je to nejaké divné? Mne sa to teda nezdá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 o tom je toho všude na netu napsanýho mraky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 9. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 o tom je toho všude na netu napsanýho mraky Jak to myslíš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Spotřeba a emise nemusí být nutně přímo úměrné. Stačí si porovnat staré TDI a moderní CR. Pro nízké emise a hladký chod stříká naftu několikrát a pomalu i do výfuku, takže nedosahuje stejných hodnot spotřeby jako TDI, ale plní EU5 narozdíl od EU2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 o tom je toho všude na netu napsanýho mraky Jak to myslíš ? že o tom, proč je tovární nastavení takový jaký je a je relativně snadný ho "vylepšit" je na netu spoustu článků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 o tom je toho všude na netu napsanýho mraky Jak to myslíš ? že o tom, proč je tovární nastavení takový jaký je a je relativně snadný ho "vylepšit" je na netu spoustu článků Tak tak, po pornu snad nejvic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 jojo, porno válcuje všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Otec má čipnutou 1,6 MPI od Motorsportu Praha a je to znát jde líp odspodu i na dálnici v plným tempu v kopcích nevadne. Spokojenost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 v kopcích nevadne? takže se z 1.6ky stal vlastně skoro třílitr...joke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 myslim ze klima na delsi vzalenosti je naprosta nutnost. Nechapu lidi co si radsi koupi metalizu 17`` kola... nez klimatizaci. I kdybych nepredjel nikoho radsi pojedu s klimou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Po rozhovoru s vedouvim v servisu v MB je to jasne. U 1.6Mpi je potreba vypnout svetla,klimu,radio,vyhrivani sedacek a zrcatek... Auto se pry potom pomoci plynu podari pomalu rozjet. Je to vyrobni vlastnost. . . . . o)))))) It's a joke... Ale je fakt ze u 1.6Mpi je znat ubytek vykonu nejvice. Ale 2.0Tdi to ma taky jen to proste dozene samo osobe. Takze klima zere stejne jako vse co ma odber na aute. Pro neverici. Zkuste si jet trasu sevsim vypnutym a sevsim zapnutym. Za stejnych podminek a stylu jizdy budete mit rozdilnou spotrebu. HOWGH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Krysimlade velmi vtipné, už jsem slyšel názor, že 1.6 MPI nepředjede Avii, jen aby jsi měl o čem psát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) No pockej pockej... Nahodou 1.6Mpi je motor pro lidi co jedou 20 do worku 20 z worku na nakup a obcas na vylet naprosto super. Neni to zihadlo. Je znat vse. Od sirky kol po tu klimu. V zime se jezdi za mene nez v lete. klima 16'' kontra topeni 15'' Dlouhodoba rezim 70procent city zbytek ruzne je 8.5 leto 7.5 zima. Bez plouzeni klasicka normalni jizda i s predjetim Avie (ale te kratke verze o)))) Spotreba woleje litrik na 10tkm ze zacatku. Tichej chod. Zadny kable kadle kadle...hviiiiiiiiiii a vypnout a za pul roku do servisu uhrat zaruku o)) Proste 1.6Mpi = Moc Prakticka Investice. Ale prichazi novy or ktery bude konecne shazovat ega blbecku co si mysli ze O2 v tedeicku dvoulitru je vstupenka k nesmrtelnosti a s couzenim a erekci vas predjizdi do kopce aby pak stali zmereni s vocasama dolu o)) Pac je to vetsinou sluzebni tak tomu davaji cocku. Vitejte 1.8T(F)SI uz cekam jen na facelift... Velmi sviznej motor. A jezdi za plus minus stejne jako 1.6Mpi. Dokonce sem stim jel za mene. Myslim ze toto je presne engine ktery O2 slusi. Tichej necoudi tahne a tahne a tahne o)) Jo a u nej je ta klima citit taky o) Krysimlade velmi vtipné, už jsem slyšel názor, že 1.6 MPI nepředjede Avii, jen aby jsi měl o čem psát. Editováno: 14. Červenec 2007, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 jasný, za chvíli začnou benzínaci porážet TDI ve spotřebě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel81 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT. Jo a je to climatronic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) No kdo to rekl ? Ikdyz je fakt ze O2 v automatu zdatne sekunduje benzinu. Asi takto. Videl jsem jel jsem precetl jsem. Nekdy neni vse jen o spotrebe. Jsou i lidi co radeji dynamiku a bezpecne predjeti a komfort nez spotrebu. Ano nafta bude stale zrat mene. Ale jen co ji docpou natvrdo DPF a prejdou na CR tak myslim ze ten rozdil se zase zmensi. Ke komfortu pricitam i minimalni efekt turba. To co u dvoulitru ropaka dela z kluku chlapy a rikaji teeeen tahne wodspodu. Tak u 1.8 neni moc poznat. vono to tahne nejak furt o)) Ale opakuji. Kazdy podle svych schopnosti, kazdemu podle jeho prace... Pro soudruhy potreb o)) jasný, za chvíli začnou benzínaci porážet TDI ve spotřebě Editováno: 14. Červenec 2007, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 14. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.Jo a je to climatronic. To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Trubky jsou ti, co maji sluzebni auto ci za prachy od rodicu a machrujou jak je 1.6Mpi xcipla a oni nic neciti... Pro takove pripady neni argument. Snad jen, uzivejte si svoje vozy s extra doplnkem Climatro-nictonezere... My Vam to prejeme. My ostatni si tam hold musime nalit pullitrik az litrik na stovecku navic... Uz to closnete tady pls nez se dostaneme nekam kam nexceme... Diky KrysiMlade Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT.Jo a je to climatronic. To přeci není možné,aby byla klima poznat - všichni co toto říkají jsou trubky(tak jsem to pochopil) - je poznat a na tomto motoru docela dost,ale já jsem už svoje napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 Samozrejme súčastné klimatizácie (Fabia, Octavia II, Superb) už nebežia stále na plný výkon (majú premenlivý zdvih piestov), takže ani z motora neodoberajú rovnaké množstvo mechanického výkonu. Veľmi to záleží od rýchlosti ventilátora a od teploty vzduchu, ktorý sa ochladzuje. to diamant: Ten premenlivy zdvih piestov plati aj pre klimatizaciu s climaticom? Ja som si doteraz myslel ze tam sa teplota upravuje kurenim - t. j. ohrievanim vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 v kopcích nevadne? takže se z 1.6ky stal vlastně skoro třílitr...joke koukam ze slovo vadnout se te dotklo az nejak moc osobne:) ... Witz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.