ViktorMPI Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Já jsem měl chip od Cimbu a 10 let v 1.6 Feldě a OK, bez problémů. Ve firmě jsme měli chiplou od Cimbu i 2.0TFSI v RS a taky bez problémů.Sportmotor bohužel neznám tak se nemohu vyjádřit. Koukal jsem na web Cimbu a tam bohužel nabídku pro chip jednašestky nemaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Zajímalo by mě kolik má 1.6 přesně kilowatt na brzdě. Jinak jsem se díval na sportmotor.cz a ty hodnoty co udávají se mi zdají příliš optimistické, ale zase cena není vysoká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Co se emisi tyka, prosel jsem bez nejmensich problemu, pokud mas auto v poradku jako ja, neni na emisich zadna zmena. 2Lancelot: mrkni na predchozi stranku na muj post, mel sem na brzde s motorem s temer 200kkm v podstate udaj z jejich tabulky, s filtrem atd. 2Rosta: presne tak, je to jedna z nej investic, holt to neni to, co u turbin, ale za ty prachy to rozhodne stalo. Kazdopadne se jednalo u me o HW zasah, kdepak prehrani, ale nevim, jak je to u novejsich, ja mam MR98 od miminka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 to krysarr: Aha, už to vidím. Jinak jsem spíš myslel výkon nečipovaného auta, jestli tam totiž není těch 82kW už z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 (editace) Zajímalo by mě kolik má 1.6 přesně kilowatt na brzdě.Jinak jsem se díval na sportmotor.cz a ty hodnoty co udávají se mi zdají příliš optimistické, ale zase cena není vysoká. KUK SEM a najdi si příslušnou značku a motor Editováno: 7. Duben 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 KUK SEM a najdi si příslušnou značku a motor Paráda, akorát že tam 1.6 75kW není, ale je tam ta 74kW pro představu stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Tak se na tu 75kw podívej pod seat nebo VW. Tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 (editace) Tak se na tu 75kw podívej pod seat nebo VW. Tam je. To je pravda, dík. Nějak mi to nedošlo. Editováno: 7. Duben 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 to krysarr: Aha, už to vidím. Jinak jsem spíš myslel výkon nečipovaného auta, jestli tam totiž není těch 82kW už z výroby. Aaaha U mne nebylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Konstrukčně starý, ale ověřený . Dvě jednašestky nenabízí jen Škoda, ale i VW a Audi a asi vědí dobře proč to MPI do těch aut ještě strkaj . Mě spíš mrzí, že to FSI ve Škodovce není standartně montovaný v šestikvaltu jako například právě ve VW, protože asi se mnou budeš souhlasit, že na dálnice by se šestka hodila a auto by to utáhlo a v takovým případě si myslím, že by se pro FSI rozhodlo investovat více lidí. Ne, zatím o tom nepřemýšlím, možná někdy. I když věřím, že chip od sportmotoru bude kvalitní, tak přesto na to nemám ještě odvahu . Myslím že se není čeho bát, navíc benzín není tak citlivý na úpravy jako nafťák s turbem (nebezpečí že někdo zvedne přes příliš plnící tlak a množství nafty) ale rozhodně jít k vyzkoušeníý a osvědčený firmě!!!, jak už tady bylo řečeno, tam je cena navíc vyvážená zkušeností a solidností (většinou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel55 Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Může mi někdo poradit jak na to ? Vyměnil jsem váhu vzduchu i vetil odvěrtáváni. Na vagu mi to pořád vyhazuje : Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 06A 906 033 BG Systém a/nebo verze: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600 Kódování: 00031 Číslo dílny: WSC 31480 Další informace: TMBCX41U732679100 SKZ7Z0B1449145 6 závad nalezeno. 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-00 - - 16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70): neverohodny signal P0101 - 35-00 - - 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadická 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-10 - - - Sporadická 16935 - snimac tlaku v posilovaci rizeni (G88): neverohodny signal P0551 - 35-10 - - - Sporadická 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Myslím že se není čeho bát, navíc benzín není tak citlivý na úpravy jako nafťák s turbem (nebezpečí že někdo zvedne přes příliš plnící tlak a množství nafty) ale rozhodně jít k vyzkoušeníý a osvědčený firmě!!!, jak už tady bylo řečeno, tam je cena navíc vyvážená zkušeností a solidností (většinou) Začíná mě to celkem lákat, tak uvidím, co to se mnou udělá v létě, kdy budu mít větší cesty. Třeba se tady pro to rozhodne víc lidí a udělá se společnej chip se slevou jako se teď chystaj naši nafťáci z fóra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Myslím že né Viktore, pač tady tolik benziňáků není jako těch naftomilů... Nicméně já nevím nevím, asi bych hodně váhal jestli jit do čipu bo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 10. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Myslím že né Viktore, pač tady tolik benziňáků není jako těch naftomilů... Nicméně já nevím nevím, asi bych hodně váhal jestli jit do čipu bo ne. Já bych neváhal, nemít to 300Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Taky o to chipu uvažuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 (editace) Marios: máš pravdu, že ropáků je o dost víc a asi těžko by se tu našel takový počet jako tam, aby se dala ujednat ještě nějaká sleva, ale kdo ví petrenka: tak třeba budeš mít někdy cestu kolem Tazyy: Já určitě rozhodnutej nejsem, ale budu o tom přemýšlet, popř. ještě shánět další informace a zkušenosti. Editováno: 10. Duben 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Cim dyl budes vahat, tim vic si pak budes drbat hlavu, zes do toho nesel driv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 taky bych o čipu popřemýšlel, podle množstevní slevy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 V lete mi končí záruka možno by som išiel tiež do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca13 Vloženo 24. Duben 2008 Sdílet Vloženo 24. Duben 2008 já měl motor tichý , mám 14dní po rozvodech a teď mi nepravidelně motor pískne ( někdy jo, někdy ne ) , tak nevím jestli to má s výměnou rozvodů něco společného jel jsem zpět a technik řekl, že to dělá napínací kladka, cena prý okolo 1500,- (že tu prý neměnili ), ale že by tak najednou má někdo něco podobnýho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolecko Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Otáčky Vašeho motoru u O2 1,6 75 kw.........jaké máte já u 1,6 74 kw O1 3900 slyšel jsem že O2 má delší kvalty pokuď ano pak bych uvažoval o výměně do O1 dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Tak to je otázka na kolegy ViktoraMPI či Lancelota. Nicméně já mám taky 1.6 akorát FSI a ta mi točí při tachometrových 130km/h 3400 ot/min. Převodovka je stejná s MPI, pouze pětka je u FSI delší, takže MPI bude točit tipuji něco kolem 3700 - 3800 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Tak to je otázka na kolegy ViktoraMPI či Lancelota. Nicméně já mám taky 1.6 akorát FSI a ta mi točí při tachometrových 130km/h 3400 ot/min. Převodovka je stejná s MPI, pouze pětka je u FSI delší, takže MPI bude točit tipuji něco kolem 3700 - 3800 ot. Ty nižší otáčky ti docela závidím, určitě to dost přispívá k menší spotřebě. Při těch tachometrových 130 km/h to je někde pod 4000, přesně to nevím, ale bude to asi opravdu někde kolem těch 3800 ot. Někdy se na to zaměřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolecko Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Jo těch 3400 by byla paráda jen jestli by to nějak neublížilo motoru...klice apod pokuď bych to dal do te O1 a zda by na to byla aspoň trochu síla a točák jinak mne ty vysoké otáčky dost vytáčejí jezdim totiž dost po dálnici do práce a toto mne vadí jinak mam asi 250 tis najeto a motor se stal hlučnější....tak proto ta snaha o snížení otáček dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 25. Duben 2008 Sdílet Vloženo 25. Duben 2008 Hlavně jak to uděláš s typem motoru, težko ti bude souhlasit..jinak je to něco mezi 3500 a 3800, nemám to tu kde zkusit, k dálnici daleko, ale tak nějak si to vybavuju.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.