vorlajz Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 ale tohle všechno už víme! přesto díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 ale tohle všechno už víme! přesto díky... mě to nějak nepřišlo... přesto není zač... no offense... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Tak k věci Dnes jsem jel po D1 do jihlavy a z5 a pokud se to drží do těch 130 tacho tak, světe div se, povedlo se mi pod 7l .. (nějakých 6,8 podle PP) Takže těch mých 9 je fakt asi při těch 160 průběžně.. Pro ty co by nevěděli, dodám na 17kolech bez tempomatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Tak to je dost slušný, já bych to jel při těhle parametrech s TDI tak za 5,5 a to už není takovej rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Tak k věci Dnes jsem jel po D1 do jihlavy a z5 a pokud se to drží do těch 130 tacho tak, světe div se, povedlo se mi pod 7l .. (nějakých 6,8 podle PP) Takže těch mých 9 je fakt asi při těch 160 průběžně.. Pro ty co by nevěděli, dodám na 17kolech bez tempomatu. Pěkná spotřeba, mívám na dálnici podobnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Alexas: no když uvážíš náklady na TDI v prvopočátku (u ojetin by se to snad nějak mohlo kompenzovat) a ceny benzin x nafta, tak v dnešní době má i ten benzin co nabídnout (pokud teda nejezdíš jak prase což je těch 9l s TDI to dáš tak za 7). Snažím se jezdit spíš na spotřebu a ne být v cíli o 10min dřív jak někteří.. Lancelot: a mimo dálnici? dejme tomu z města na chatu (po okreskách) = 50/90/50.. teda pokud tak jezdíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 jak to dopadlo s cipem? umi i 16FSI? by nas bylo vic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Alexas: no když uvážíš náklady na TDI v prvopočátku (u ojetin by se to snad nějak mohlo kompenzovat) a ceny benzin x nafta, tak v dnešní době má i ten benzin co nabídnout (pokud teda nejezdíš jak prase což je těch 9l s TDI to dáš tak za 7). Snažím se jezdit spíš na spotřebu a ne být v cíli o 10min dřív jak někteří..Lancelot: a mimo dálnici? dejme tomu z města na chatu (po okreskách) = 50/90/50.. teda pokud tak jezdíš Pokud pojedeš jak prase tak s 1.6 MPI nebo FSI budeš mít spotřebu 17 - 18 l/100km a né 9 l/100km jak píšeš. (Parkrát na vlastním autě vyzkoušeno -> 200 - 210 km/h celou dálnici) Ale jinak těch 6,8 l/100km je moc hezká spotřeba na dálnici, já mívám tak kolem 7 l/100km +- 0,3 l/100km. Ty 17" kola právě zvyšujou spotřebu až při vyšších rychlostech kolem těch 130 a víc, ale cca. o 0,4 l/100km, takže na 15" plechaćh bys měl tak 6,4 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Ovidius: nejsem ještě jeho majitelem (čipu) mám ho pouze v plánu a na nějakým tom hromadným, slevička se hodí Marios: no já myslel těch 160 km jak jsem psal o pár stránek níže, jsem jel 2x D1, 2x benál 100ka a spotřeba kolem tý 9ky což mě dost děsilo a tak mi to nedalo a jezdil jsem "poctivě" a ejhle, 7 je tam. Dalo by se určitě ještě mín, ale to bych už vyloženě "zdržoval" provoz cca nějakou 90kou. V noci proč ne, přes den dost divný.. 200 sem s tím taky jel, ale jenom malou chvilku, tak se mi dlouhodobka nezvedla, aktuálku to mělo někde mezi těma 10-20 (přesně už nepamatuju). Jsem rád za své 17ky a plechy 15 si necháme pěkně na zimu (to ovšem jezdím i za 5, na dálnici si ale nepamatuju) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Taky docela záleží na jaký dálnici. Ovidius: 1.6 FSI myslím, že SportMotor nenabízí. Já čekám až mi skončí záruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Viktore však tobě ted někdy končí ne? Mě už fakt asi definitivně skončila teda jako na díly atd, na karosku nám přece dává škoda tuším úctyhodných 10 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 No člověče, ještě cca 3 měsíce ji mám a nechám ji určitě doběhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 OK, tak si k vánocům nadělíme čípečky a bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Alexas: no když uvážíš náklady na TDI v prvopočátku (u ojetin by se to snad nějak mohlo kompenzovat) a ceny benzin x nafta, tak v dnešní době má i ten benzin co nabídnout (pokud teda nejezdíš jak prase což je těch 9l s TDI to dáš tak za 7). Snažím se jezdit spíš na spotřebu a ne být v cíli o 10min dřív jak někteří..Lancelot: a mimo dálnici? dejme tomu z města na chatu (po okreskách) = 50/90/50.. teda pokud tak jezdíš No na chatu rozhodně jezdím, ale 50/90/50 to nebude, to se nedá takto říci. Někde totiž jedu sotva 80 jinde třeba i 120 km/h a hned za za cedulí konec vesnice nedávám plný kotel a pěkně polehoučku na 5 to roztahuji. Když jezdím takhle na pohodu tak se do 6-ti litru dle PC vejdu. Jinak kola mám 15". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Lancelot: jo to bychom jezdili tak nějak podobně.. ale na 120 to na okreskách moc nedávám. Ta 5ka pomalu, může být, no někdy spíš na tu 4ku.. Pak by odpovídala i ta spotřeba 15 vs 17 + 0,5 l (no spíš se přikláním k 0,7 až ten 1l..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Na konci vesnice 4ku nebo kolikrát spíš 3ku, protože i v krátký obci (policajti je maj rádi) to brzdím na 50 - 60 km/h, kdy mě často dojede ňákej chytrák, kterýmu jsem dávno ujel na okresce a pak se mi lepí na nárazník. Když jedu konstantně 50 - 60, tak tam klidně pětku nechávám, protože to motor v klidu utáhne, ale na zrychlení nevím nevím ani s tou spotřebou, jestli je to lepší.. s tou 5kou se to asi dá, ale teď nevím, jestli bych neměl pocit, že ten motor podtáčím a nižší otáčky vždycky neznamenaj menší spotřebu - i ta 5ka si veme a ještě se táhne dýl než když se podřadí, zrychlí na požadovanou rychlost a pak momentální spotřeba zas klesne a jede se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Viktore musím s tebou souhlasit při konstantních 50-60 na rovince tam nechávám taky klidně tu 5ku. Souhlasím i s tím ostatním, ale záleží hodně podle mě na profilu té vesnice (je li do kopečka - a že takových je tak 3ka je ideální) v jedné na cestě z OVA do BR dokonce jezdím na 2ku páč ten kopeček je něco moc moc hnusnýho.. (nakolik to je se spotřebou to netuším) ale zatím mě to vychází asik + - stejně protože přecejenom je to malinká část té trasy a tak se ta spotřeba prostě nezvětší/nezmenší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Vetsinou se za ceduli konec vesnice rozjizdim na 4ku, pokud teda tu dedinu jedu lehce rychleji, tzn. 60km/h, pokud jedu 50km/h tak radim trojku a plyn, ale ze šedesátky se už dobře rozjížďí aji čtverka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) S tou 5-kou je to podle situace samozřejmě a navíc plynule zrychluji už před cedulí. Většinou to v pohodě stačí. Ale když vidím, že bych byl brzda, tak tu 3-ku či 4-ku dám a rozjedu to na těch 80-90, abych ostatní nebrzdil. Jinak já na tomto motoru považuji za podtáčení otáčky pod 1500. Samozřejmě se bavíme o pomalém zrychlování na rovině. Zkoušel jsem, ale ve fabii, jestli se mění aktuální spotřeba při jízdě konstantní rychlostí do kopce, v závislosti na převodovém stupni; a je to úplně jedno jestli jedu na 5-ku nebo 4-ku nebo 3-ku. Spotřeba je pořád stejná. Editováno: 28. Červenec 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
driver Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Hrozně by sem potřeboval vědět,zda motory 1.6MPI 75KW AVU žraly olej jako 1.6MPI 74KW AKL.Popř.kolik na nich máte najeto,popř. spotřebu oleje.Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirca Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Hrozně by sem potřeboval vědět,zda motory 1.6MPI 75KW AVU žraly olej jako 1.6MPI 74KW AKL.Popř.kolik na nich máte najeto,popř. spotřebu oleje.Děkuji za odpovědi. Čauky já jsem nikdy neměl s tím motorem problém najeto 75tis. a od výměny do výměny ani kapku jsem nikdy nedoléval!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Čauky já jsem nikdy neměl s tím motorem problém najeto 75tis. a od výměny do výměny ani kapku jsem nikdy nedoléval!!!! přesně motor AVU máme v G4 a taky od výměny k výměně jsem nikdy nedolil ani kapku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
driver Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 přesně motor AVU máme v G4 a taky od výměny k výměně jsem nikdy nedolil ani kapku... Víš co sehnal sem hlavu z motoru AVU a chci ji dát na motor AKL,hlava má prý najeto 77TKM.Myslel sem,jestli nemám na ní preventivně vyměnit gufera dříku ventilů.Proto potřebuju vědět jestli vám žere olej a kolik máte najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Urcite ty gufirka na hlave nech vymenit a srovnat spodni plochu hlavy, to je traky dost dulezite!!!!!! Predejdes potom zbytecnym problemum po na montovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Víš co sehnal sem hlavu z motoru AVU a chci ji dát na motor AKL,hlava má prý najeto 77TKM.Myslel sem,jestli nemám na ní preventivně vyměnit gufera dříku ventilů.Proto potřebuju vědět jestli vám žere olej a kolik máte najeto. já být tebou, tak to taky vyměním.. Btw. naše AVU má 60tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.