Lancelot Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 V servisu jsem si stěžoval na cukání motoru na volnoběh, cukalo to docela dost bylo to cítit v sedačce a navíc ještě pohasínala světla. Přišli na špatnou lambdu, kterou vyměnili. Teď je to o trochu lepší ale cuká to mírně pořád, asi to bude vlastnost. Jinak by mě zajímalo jaké máte otáčky na volnoběh, já mám kolem 700ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 (editace) Toto je stara choroba 1.6tiek .... vycisti si a daj nastavit skrtiacu klapku. Skontroluj, ci su vsetky hadicky okolo skrtiacej klapky zapojene(koli falosnemu vzduchu-ten tiez sposobuje to cukanie) Editováno: 2. Únor 2009, autor: vorlajz necituj předcozí příspěvky, příště varování... :) pořádek musí být! ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 se podivej do servisni knizky, ale nevidim duvod na aute nic menit, krome oleje, filtrů, brzdovky a popř. chladici kapaliny... Viem , ze pri 60 000 sa menia aj sviecky .... rozvody urcite nie ..... tie sa kontroluju pri 120 000coch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Mi teda necuka nic ... otacky mam taky tak nejak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Toto je stara choroba 1.6tiek .... vycisti si a daj nastavit skrtiacu klapku. Skontroluj, ci su vsetky hadicky okolo skrtiacej klapky zapojene(koli falosnemu vzduchu-ten tiez sposobuje to cukanie) Nechce se mi věřit, že by po 24000 najetých kilometrech (z toho většina delší trasy) byla zanesena škrtící klapka. Jinak jak píšu výše, auto bylo v servisu, tak snad zkontrolovali jestli vše zapojené. Dělala to i 1.6 ve staré octávce. Možná by nebylo od věci přizvednout volnoběh na aspoň těch 800ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 (editace) No mne to samozrejme tiez nerobi a mam auto uz 3,5 roka ....kupene ako nove .... len ma to napadlo, kedze som pred tym mal O1 s tymto motorom a tam som cistil klapku 1x do roka prave koli tomuto "cukaniu". No a do tejto motorizacie som isiel prave koli spolahlivosti 1.6tky 75KW Takze netusim .... ten volnobeh by som nechal tak ako je . Mozno to bude fakt niejakym falosnym vzduchom .... neviem ...nic ine ma nenapada Editováno: 2. Únor 2009, autor: Carlito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrgt Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Premyslim o velikosti letnich kol. Jaka mate letni kola vy?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Osobne 205/55/16, kvuli "pritvrzenymu" podvozku a hlavne stavu silnic v Praze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Měl jsem Oriony 195/65 R15, pak dva roky Zenithy 225/45 R17 a teď na jaro mám nachystané nové Apollony 205/55 R16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 No Ja mam 17" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrgt Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Taky premyslim o 17 nebo o hodne lehkych 18 ale nejsem si jisty jestli by to zvladnul motor... jestli to nebude uz moc znat... sirku 205-215 max... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Podle mne je ideal ta 17", do vetsich uz bych nesel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Cukání jsem zažil ve Fabii 1.4, to se fakt klepalo celý auto. V Octavce to neznám. Na zimu mám 15", na léto 17" .. vyhovuje mi to a neměnil bych. Jestli jsem v létě na stopkách při zrychlení o krapet pomalejší, tak ale rozdíl v jízdních vlastnostech je docela propastný! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Disky R16 Alessio F1 . Gumy mam nove 205/55 DUNLOP SP FastResponse 91V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dan k. Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Já mám sportovní podvozek + PNEU: na léto Pegasus 17" + Dunlop Sport Max 224/45 a na léto plech 15" + Barum Polaris 2 195x65. Na těch 15tkách je to teda peklo. Jak je vlhko a přidám tak furt hrabu (ASR bliká jak o život) a v každý zatáčce trnu. Na 17tkách je to jak na kolejích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrgt Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 (editace) Tak nejspis to vidim na ty 17 ale jeste nevim jaky... casu je jeste dost... ve hledacku jsem mel jeste tyto vaha... 8,35 kg na 18 moc pekny Editováno: 13. Únor 2009, autor: petrgt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Hodně se mi líbí 17" Trifid z novýho Superbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Mám to jako Viktor a většina ostatních zde.. Zima: 15 plechy Léto: 17 Pegasus. Rozdíl v řízení to sice je, ale zas tak moc ho nepozoruju.. Resp. i to nevadí.. ale je pravda, že když nějakou zatáčku dáváte tak tak,, s těma 17kama mám lepší pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Zima 15" plech + 195/65/R15 Kleber Krisalp 2 Léto 16" Dezent V + 205/55/R16 Firestone Firehawk sz90u Až dogumuju letní pneu, půjde na zimu možná Dezent a na léto nějaké pěkné 17"ky... Ale nevím ještě... tak dva roky to potrvá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 jede to v 5ti i 180 kdyby chtěl někdo namítat Využívám dvě Octy II 1.6MPi jako služebky (sedan a combi) - většinou obsazeny ve dvou lidech, zřídka ve čtyřech - kufr prázdnej....nechci nikoho urazit, auto je to slušný, ale o dynamice se vážně mluvit nedá (popravdě je to základní motor a jede). Že to jede v 5ti 180 věřím, ale možná tak na hooooodně moc dlouhý rovince nebo z kopce - to nemyslim v žertu nebo jako urážku tohohle motoru. Popravdě kdo z nás potřebuje jet 180? ....ale svižně předject se hodí a to sorry ale s tímhle autem to do mírnýho kopečka ve dvou lidech dá zabrat - upoceně se to na trojku nechá táhnout na 130km/h a pak konec - ende - šlus, 4ka je mrtvolná. Líbí se mi že je auto tichý a dá se s ním jet (pokud ho člověk nehoní) za solidní spotřebu, ale co se snažím napsat, nikdy není na škodu mít o nějakej ten koník pod kapotou navíc...je mi jasný že prim hraje cena povozu, kdy TSi je trošku jinde...ale právě to zmiňovaný FSi by stálo za úvahu a vyčkání při koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Že to jede v 5ti 180 věřím, ale možná tak na hooooodně moc dlouhý rovince nebo z kopce - to nemyslim v žertu nebo jako urážku tohohle motoru. A když jsem jel já ve 4ech (sice žádný velryby ) plnej kufr 210, tak jsem jel asi ze sjezdovky ne? Btw: jak vypadá Octavka v sedanu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 (editace) ViktorMPi: Ok ok, pro přesnost "liftback se stupňovitou zádí" - citace škoda-auto;) Nevím kudy jezdíš, ale rozhodně ne po rovince Nechtěl jsem se dotknou "ega" majielů auta s tímo motorem, každej věděl co při koupi od něj očekával a na provoz je zcela dostatečný...já jen píšu svůj názor a mé zkušenosti. Jestli ty osobně jsi s ním spokojenej, neberu ti to...ale myslím že rychlost kterou udáváš je tak možná rychlos "z tý sjezdovky" a né rychlost kterou Octa II s tímto motorem dokáže přehledně dosáhnout, natož pak jí udržet. PS: nesnažím se tu motorizaci "hatiit" je to vcelku kultivovanej ekonomickej motůrek, jen dle mýho názoru není pro OII tím pravým ořechovým a dokážu si v ní představit něco ždibet silnějšího Editováno: 23. Březen 2009, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 V pohodě, já ti tvůj názor neberu , taky tu jen píšu svoje postřehy a nemám zapotřebí tu psát bludy (kvůli tomu, že s tím motorem jezdím), stejně jako něco dokazovat (i když bych měl čím).. mně další majitelé téhle motorizace potvrdili tachometrový Vmax 205-210 km/h a to mi stačí, ale upřímně jet takovou rychlostí z prudkého kopce jak předpokádáš bych moc nechtěl. Myslím, že s tím egem je to trochu přehnaný.. taky z toho motoru nedělám kdoví co, taky nepovažuju max. rychlost za něco podstatně důležitého, snad tu jen diskutujem, ale už bych to nerozváděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 ViktorMPi: asi máš pravdu, rozvádět to nemá cenu, ani nejsem vlastníkem Octy, i když s ní najezdím požehnaně...každej má jíný nároky. Já osobně s Octou II (zahrádka na střeše 2 lidi, rozměr pneu tuším 195/65 R15 - zimní) max. tachometrovejch 195km/h - jen pro sprůměrování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 ViktorMPi: já ti věřím že to kolem těch 200km/h udělá...ale na co jsem od začátku reagoval, je především dynamika vozu, když se naloží - sám jsi psal že ve 4řech + plnej kufr jsi jel 210 a to se mi moc nezdá Já si nemyslím že MPíčko oplývá natolik výkonem, že nejde znát zatížení 4ma lidma a naloženým kufrem...proto jsem ti taky napsal, že leda ze sjezdovky. Nehledě na to, žee maximálka obzvlášť když je vozidlo zatížené se taky odvíjí od kroutícího momentu - kterej prostě MPíčku schází a srovnávat s přeplňoaným motorem prostě nejde (148 vs 250Nm) proto bude dynamika u výkonově stejně silného TDi někde jinde - obzvlášť když do něj naskládáš ty 4ři lidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.