Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

V servisu jsem si stěžoval na cukání motoru na volnoběh, cukalo to docela dost bylo to cítit v sedačce a navíc ještě pohasínala světla.

Přišli na špatnou lambdu, kterou vyměnili.

Teď je to o trochu lepší ale cuká to mírně pořád, asi to bude vlastnost.

Jinak by mě zajímalo jaké máte otáčky na volnoběh, já mám kolem 700ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je stara choroba 1.6tiek .... vycisti si a daj nastavit skrtiacu klapku. Skontroluj, ci su vsetky hadicky okolo skrtiacej klapky zapojene(koli falosnemu vzduchu-ten tiez sposobuje to cukanie) :feve:

Editováno: , autor: vorlajz
necituj předcozí příspěvky, příště varování... :) pořádek musí být! ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je stara choroba 1.6tiek .... vycisti si a daj nastavit skrtiacu klapku. Skontroluj, ci su vsetky hadicky okolo skrtiacej klapky zapojene(koli falosnemu vzduchu-ten tiez sposobuje to cukanie) :feve:

Nechce se mi věřit, že by po 24000 najetých kilometrech (z toho většina delší trasy) byla zanesena škrtící klapka.

Jinak jak píšu výše, auto bylo v servisu, tak snad zkontrolovali jestli vše zapojené. Dělala to i 1.6 ve staré octávce.

Možná by nebylo od věci přizvednout volnoběh na aspoň těch 800ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mne to samozrejme tiez nerobi a mam auto uz 3,5 roka ....kupene ako nove .... len ma to napadlo, kedze som pred tym mal O1 s tymto motorom a tam som cistil klapku 1x do roka prave koli tomuto "cukaniu". No a do tejto motorizacie som isiel prave koli spolahlivosti 1.6tky 75KW :D Takze netusim .... ten volnobeh by som nechal tak ako je . Mozno to bude fakt niejakym falosnym vzduchom .... neviem ...nic ine ma nenapada <_<

Editováno: , autor: Carlito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cukání jsem zažil ve Fabii 1.4, to se fakt klepalo celý auto. V Octavce to neznám.

Na zimu mám 15", na léto 17" .. vyhovuje mi to a neměnil bych. Jestli jsem v létě na stopkách při zrychlení o krapet pomalejší, tak ale rozdíl v jízdních vlastnostech je docela propastný!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám sportovní podvozek + PNEU: na léto Pegasus 17" + Dunlop Sport Max 224/45 a na léto plech 15" + Barum Polaris 2 195x65. Na těch 15tkách je to teda peklo. Jak je vlhko a přidám tak furt hrabu (ASR bliká jak o život) a v každý zatáčce trnu. Na 17tkách je to jak na kolejích ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to jako Viktor a většina ostatních zde..

Zima: 15 plechy Léto: 17 Pegasus.

Rozdíl v řízení to sice je, ale zas tak moc ho nepozoruju.. Resp. i to nevadí.. ale je pravda, že když nějakou zatáčku dáváte tak tak,, s těma 17kama mám lepší pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
jede to v 5ti i 180 ;) kdyby chtěl někdo namítat

Využívám dvě Octy II 1.6MPi jako služebky (sedan a combi) - většinou obsazeny ve dvou lidech, zřídka ve čtyřech - kufr prázdnej....nechci nikoho urazit, auto je to slušný, ale o dynamice se vážně mluvit nedá (popravdě je to základní motor a jede). Že to jede v 5ti 180 věřím, ale možná tak na hooooodně moc dlouhý rovince nebo z kopce - to nemyslim v žertu nebo jako urážku tohohle motoru. Popravdě kdo z nás potřebuje jet 180? ;) ....ale svižně předject se hodí a to sorry ale s tímhle autem to do mírnýho kopečka ve dvou lidech dá zabrat - upoceně se to na trojku nechá táhnout na 130km/h a pak konec - ende - šlus, 4ka je mrtvolná. Líbí se mi že je auto tichý a dá se s ním jet (pokud ho člověk nehoní) za solidní spotřebu, ale co se snažím napsat, nikdy není na škodu mít o nějakej ten koník pod kapotou navíc...je mi jasný že prim hraje cena povozu, kdy TSi je trošku jinde...ale právě to zmiňovaný FSi by stálo za úvahu a vyčkání při koupi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ViktorMPi: Ok ok, pro přesnost "liftback se stupňovitou zádí" - citace škoda-auto;) Nevím kudy jezdíš, ale rozhodně ne po rovince :p Nechtěl jsem se dotknou "ega" majielů auta s tímo motorem, každej věděl co při koupi od něj očekával a na provoz je zcela dostatečný...já jen píšu svůj názor a mé zkušenosti. Jestli ty osobně jsi s ním spokojenej, neberu ti to...ale myslím že rychlost kterou udáváš je tak možná rychlos "z tý sjezdovky" a né rychlost kterou Octa II s tímto motorem dokáže přehledně dosáhnout, natož pak jí udržet.

PS: nesnažím se tu motorizaci "hatiit" je to vcelku kultivovanej ekonomickej motůrek, jen dle mýho názoru není pro OII tím pravým ořechovým a dokážu si v ní představit něco ždibet silnějšího

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohodě, já ti tvůj názor neberu :), taky tu jen píšu svoje postřehy a nemám zapotřebí tu psát bludy (kvůli tomu, že s tím motorem jezdím), stejně jako něco dokazovat (i když bych měl čím).. mně další majitelé téhle motorizace potvrdili tachometrový Vmax 205-210 km/h a to mi stačí, ale upřímně jet takovou rychlostí z prudkého kopce jak předpokádáš bych moc nechtěl. Myslím, že s tím egem je to trochu přehnaný.. taky z toho motoru nedělám kdoví co, taky nepovažuju max. rychlost za něco podstatně důležitého, snad tu jen diskutujem, ale už bych to nerozváděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ViktorMPi: asi máš pravdu, rozvádět to nemá cenu, ani nejsem vlastníkem Octy, i když s ní najezdím požehnaně...každej má jíný nároky. Já osobně s Octou II (zahrádka na střeše 2 lidi, rozměr pneu tuším 195/65 R15 - zimní) max. tachometrovejch 195km/h - jen pro sprůměrování :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ViktorMPi: já ti věřím že to kolem těch 200km/h udělá...ale na co jsem od začátku reagoval, je především dynamika vozu, když se naloží - sám jsi psal že ve 4řech + plnej kufr jsi jel 210 a to se mi moc nezdá :feve: Já si nemyslím že MPíčko oplývá natolik výkonem, že nejde znát zatížení 4ma lidma a naloženým kufrem...proto jsem ti taky napsal, že leda ze sjezdovky. Nehledě na to, žee maximálka obzvlášť když je vozidlo zatížené se taky odvíjí od kroutícího momentu - kterej prostě MPíčku schází a srovnávat s přeplňoaným motorem prostě nejde (148 vs 250Nm) proto bude dynamika u výkonově stejně silného TDi někde jinde - obzvlášť když do něj naskládáš ty 4ři lidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...