Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ještě mi přišlo, že to auto málo (špatně) brzdilo.

Možná, že byla jiná charakteristika.

Plynový pedál byl měkčí a nástup brzdného účinku hodně vlažný.

Nevíte jestli má 1.6MPI nějaké menší (horší) brzdy?

Brzdy by měly být stejné jako u 1.6FSI a 1.9TDI, nejsem si jistý jestli i dvoulitry a TSI nemají stejné a že až RS má větší, ale to bych kecal.

Upraveno od Lancelot

To je mi jasné, že vám to všem brzdí dobře. ;)

Ví někdo jestli jsou na 1.6MPI jiné brzdy než na ostatních motorizacích.

no vyse Ti to napsal Lancelot :-)

když jsem ten příspěvek dopsal, tak se mi teprve zobrazil jeho.

Jasně ;)

Každopádně motory do 85kW mají 280mm a třmeny FS -III kotouče, a ostatní, krom RS, mají 288mm a třmeny FN3.

Upraveno od Lancelot

Takže to byl nějaký hodně ujetý exemplář.

Spotřeba 8,5 dlouhodobá a 9,4 trip to jen završuje.

Z toho svezení nevím vlastně o 1.6MPI zhola nic.

Jen mám negativní "zážitek".

krysarr: domluveno :D, ale to asi jen tak brzy nebude

No ja na tom nakonec jsem podobne, ale kdyz tak dej vedet lol

j0ska: to musel byt fakt nejaky vadny exemplar, klasicka 1.6 MPI 75kW nejezdi vubec spatne. Neni to raketa, ale na jezdeni i pres povolene limity v pohode staci a jeste ma rezervy.

A ta spotreba taky mluvi za vse. Opravdu asi casty stridani ridicu na nezajetym aute z toho udelalo lemru :(

Mno, jako ja se ozvu.

1. 1.6Mpi je fakt zdechla do 20.000 km

2. 1.6Mpi s klimou bez ECON je zdechlejsi nez s ECON tedy vypnutym kompikem.

3. 1.6Mpi zacne tahnout na 2.500 pod tim je zdechla

4. 1.6Mpi kolem 3.500 na 3 jede velmi svizne

5. 1.6Mpi v 1 je super ve 2 dobry ve 3 jede ve vice hmmm nic moc

6. 1.6Mpi zere 7.5 dlouhodobe po Praglu

7. 1.6Mpi se neklepe neni slyset

8. 1.6Mpi je tak stara a malo poruchova, ze krome plastovych hadic snad prezije vse

9. 1.6Mpi je rozumna volba cena/vykon na cesty po Praglu z worku a do worku

10. 1.6Mpi je v mem voze a v dalsim jiz asi bude 1.4 TSI

Dekuji za pozornost s pozdravem Kadle Kadle Kadle Kadle nemusim.

Přesně jako krysí mládě...

Jen bod 10. již bude 1.8 TSI :)

Zdravim Vas. Nemate niekto nahodou nejaky podrobny popis motora 1,6MPI75kW?

zdravim,mozem pouzit takyto vzduchovy filter? pytam sa preto lebo povodny je bez tej bielej latky...1.6 75kw

post-4656-1240724622_thumb.jpg

tinima: není tam to bílé náhodou jenom jako ochranný krycí prvek při přepravě a před daním do auta se má sundat .. ? Ale nejsem si jistý, jen mě to tak napadlo, vzduchový filtr jsem neměnil, zatím jenom olejový.

tak neviem ,lebo je to dost na tesno navlecene

kroky1010: Co si pod tím představuješ... podrobný popis, včetně grafu a všech důležitách parametrů mám ve dvou chytrých knížkách....

tinima: těžko říct, zkusím o tom filtru najít nějaký nfo.... no, maximálně to naprd pojede...

Tak mam ted moznost jezdit s timto motorem a mam takove rozpacite dojmy. Necekal jsem zadny moc vykon, ale docela me to prekvapilo, ze to i s timto motorem jede, ovsem je treba ho tocit(to neni nic nenormalniho), ale co me rozhodne prekvapilo byla spotreba, kdy na trase 400km dalnice(140km/h), 200km mimo obec a 100km v obci mi delala spotreba 8.3l/100km coz je podle me docela dost, tuto trasu a v mnohem sviznejsim tempu s 1.8TSi jezdim za 7.5-7.8l/100km. Myslim ze tento motor moc na dalnicni provoz neni, protoze pri 140 toci neco pres 4200ot a to podle me dela tu spotrebu ... asi by mu sedla sestka :aggressive:;)

Ale jinak spokojenost, jeste s nim asi ted najedu neco pres 1000km, tak uvidim jestli si na nej nezvyknu a ta spotreba se mi nejak nezmenci :)

Ahoj Bladiku, máš pravdu, na dálnici to točí fakt dost. Nedávno jsem měl podobnou spotřebu, ale měl jsem trochu naspěch.. asi půl hodiny než jsem se vyškrabal z městských kolon, cca 35 km dálnice 130 - 180 a cca 50 km mimo obec často brzda-plyn. Zaplá klima asi taky něco udělá. Myslím, že klidnou jízdou umí udělat taky slušnou spotřebu, ale jinak záleží na dost okolnostech řekl bych.. třeba nevím, jestli si to vsugerovávám tím, že nemám naši D1 moc rád, protože si na ní připadám jak ve vlaku, ale mám pocit, že to na ní i víc žere než na ostatních dálnicích, hlavně těch německých!

No je pravda ze jsem se snazil porad drzet tech 140 tachometrovych, takze kopec nekopec porad jsem ho drzel na teto ryclosti a samozrejme mi sem tam ta noha ztezkla :)

Cestou zpet do Brna je ta cesta snad o neco lepsi nebo co, takze to vypada tak prumerne na tech 7.5. Spis asi jak jsem rozmlsanej z te 1.8TSi, tak na to moc slapu a chci od toho moc. Uvidim, treba se s nim jeste zkamaradim a pak muzu udelat spravny vystup. Ale jak rikam celkem me ten motor vykonove prekvapil, stacil by asi nejaky chip a bylo by z toho skvele auto.

Dalsi vec, auto je dost syrove dneska prekonalo hranici 3tkm, takze to muze hrat take svoji roly.

Upraveno od vorlajz
rolY ??? snad rolI ne??? omfg

zdravim,chcem sa opytat na olej shell helix ultra 5w40,ci ho mozem naliat,aj ked ma normu 50100 50200 a mala by ist norma 50300,mam oct2 1.6 mpi serv.int.QD1 ,moze sa nieco stat?chcem olej menit po 15 000 km nie po 30 000 dakujem

  • 3 týdny později...

zdravím, mám podobný motor (75kW BQF) v Octavii 1 a řeším rozleptané trubky v okolí odvětrání kliky - napojení na hrdlo nalévání oleje - sání před klapkou

Mohl by sem prosím někdo vystavit fotky motoru bez krytu a detaily těch trubek abych viděl jak je to řešené o O2 ???

Jde mi o to že nevěřím že by to vývojáři podcenili i na nových motorech (to by jim zákaznící na Golfu V, VI otloukli o hlavu), možná teda změnily materiál což by stálo za výměnu. Na O1 to praská jak o život.

Já mám horní před klapkou ještě dobrou, teda zvenku to tak vypadá a třeba je už zevnitř taky dost naleptaná.

Ale na té spodní co jde jako odvětrání od kliky se pružný vlnovec rozleptal na sr....

ještě jsem teda nezvládl přečíst celé vlákno o 75kW ale nelaboroval tu někdo se zaslepením odvětrání před klapkou a vyvedení přes samostatný filtr? ať motor před klapkou nesaje falešný vzduch a nebo ať olejová mlha nešpiní klapajznu

Díky moc :palec2:

foto mám vypůjčené z fóra O1 snad se nebude dotyčný zlobit

post-6887-1242764277_thumb.jpg

Upraveno od KarlosTDi

ještě jsem teda nezvládl přečíst celé vlákno o 75kW ale nelaboroval tu někdo se zaslepením odvětrání před klapkou a vyvedení přes samostatný filtr? ať motor před klapkou nesaje falešný vzduch a nebo ať olejová mlha nešpiní klapajznu

Mne nezbylo nic jinyho, nez to vymenit cely.

Jinak nejlepsi reseni je asi Oil Catch Tank... http://www.tuning-centrum.cz/product/54008...-3-port-cerveny (tady je zrovna dost drahej)

Máš OII MPI?

Hadice jsou úplně stejné? fotečka by nebyla

prosím o fotky motoru pod krytem ... díky

Prave ze ee, mam O1, takze je to tam reseny krapet jinac :(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.