Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Ad olej - u novyho auta jsem hladinu nekontroloval. Po 3tis km se rozla oranzova kontrolka. Dolil jsem litr az k maximalni rysce. Ted 10tis km a hladina ok netreba dolit. Takze zrejme ve skodovce setri pri vyrobe daji minimum co to da, pri zabehu novyho motoru si to krapet vezme a pak je asi klid...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím, nemáte někdo optimalizovaný soft od CIMBU? Od sportmotoru jsem tady někoho našel ale cimbu nic.

Z Octavek I tam teď jeden člen byl, psal že je moooc spokojen. Na víkend jsem se k němu obejdal (chip + čištění klapky) tak pak poreferuju jak to fičí :) docela se těším.

Psal že koníky to žádné nepřidá, že jen upravuje přechodové stavy a tím by měla klesnou spotřeba a zlepšit se pružnost. Ale taky napsal že každý kdo si to pak projížděl se divil jak to jede a ptali se jaký je nárůst výkonu, nevěřili že je to prý stejné ... tak uvidím jestli něco poznám :)

Čištění klapky si nechám dělat pro klid duše a říkal že to rád udělá a aspoň si bude jistý že je klapka správně nastavená.

Držte palce ať to vyjde a já se ozvu jak se to projevilo na pružnosti a spotřebě. Jezdím furt stejnou trasu kterou mám najetou takže to okamžitě poznám. Doteď 5,4l/100km trasa HK - brno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- bavíme se tu o motoru 1.6 75kW BQF a ty jsou v OI i OII

- nebavíme se ale o zvýšení výkonu ale pouze o optimalizaci softu pro zlepšení přechodových stavů

zvyšovat výkon p.Janda z Cimbu prý né že neumí, ale prostě to nemá smysl

- to Bladik tak to sem rád že jsi mě podpořil, taky si od toho slibuji lepčí pružnost a menší papavost (0,5l by bylo super ale v to ani nedoufám)

- cena je normálně na stránkách Cimbu, tuším kolem 2000,- s DPH + 500 za vyndání čištění a nastavení klapky

Editováno: , autor: KarlosTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, od soboty mám soft od pana Ing. Jandy z Cimbu. Popisuju o tom zde http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...0&start=100

takže můžete zavítat i mezi old school OI :)

ve zkratce:

- jede to rozhodně lépe !!! pocitově zvýšení výkonu

- lehčeji se vytáčí, žádné prodlevy ani dušení, řekl bych tišší a kulatější běh

- spotřeba +/- stejná ale víc na to šlapu. Jinak odhaduju 0,1-0,2 na delších tratích, do 0,5l ve městě. Rozhodne dotankování.

- cena lidová - čištění klapky + soft = 2000,- bez dokladu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bez dokladu = že jsem nedostal žádnej papír a on samo nedaní :)

záruka je tak nějak ústní i když si stejně nedovedu přčedstavit co bych reklamoval

p.Janda je navíc velmi ochotný a nevěřím že by se k tomu nepostavil kdyby byly problémy

jooo a dostal jsem vlastně samolepky "Cimbu motorport" a ty nikdo kdo u něj nebyl nemá :) :) :)

Editováno: , autor: KarlosTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem našel jednu fotku modernizované 1.6 bez krytu. je to Seat Altea a ti asi šetří :)

Sací potrubí je sterjné jako u 75kW v OI, jediný rozdíl kterého jsme si všiml je tedy odbouraná váha vzduchu.

Vššchny ostatní trubičky odvětrání a sání jsou stejné ...

post-6887-1249311085_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...