Říjen 7, 200915 r u FSI to bude zřejmě hodně podobné nebo úplně stejné (nevím zda je MPi a FSI nějak jinak zpřevodované). U MPi nemám páru ale u 1.6 FSI by 6tka bodla, i když zatím jsem to přežil i bez ní - na dálnicích jsem minimálně. Někde jsem četl, že dodělání vyjde na cca 35tis. Kč, takže jsem to ani nějak podrobněji nezkoumal. Jinak pořád zapnuté zobrazování akt. spotřeby jako Marios bych nemohl mít... to bych zdržoval provoz. I když minulou neděli jsem přijel z chalupy za 5,3l/100km... asi vítr (v zádech) Máchale :
Říjen 8, 200915 r …no dobře. Pro nevěřící Tomáše jsem včera udělal malý test spotřeby na dálnici. Jel jsem sám, rychlost +/- 130 km/h, bez klimatizace, bez tempomatu, pneu GY Eagle NCT5 s přívlastkem eco Test jsem udělal na úseku dálnice, který má svažující se tendenci, takže jsem ho jel pro objektivnost tam a zpět. Co ukázal maxidot: tam – 7,4 l/100km zpět – 6,0 l/100km Průměr vychází na 6,7 l/100km. Pokud jedete po dálnici rovnoměrnou rychlostí, TSI umím být úsporné.
Říjen 8, 200915 r ale to nejdůležitějši si nenapsal... a to průměrnou rychlost.... já měl třeba průměrku 133 km/h a průměrnou spotřebu 11,3 l .... 2.0 FSI 4x4
Říjen 8, 200915 r průměrné rychlosti na měřených úsecích jsem pravda z maxidotu neodečetl, ale od 130 se příliš lišit nemůže
Říjen 8, 200915 r tak dodělání jo.. to je rozhodně drahé.. ale když tam jen pichneš jinou,mělo by to vyjít daleko levnejš a o to mi právě jde
Říjen 8, 200915 r říkáš průměr 130 km/h a spotřba 6,7 l ??? no comment že se člověk vůbec namáhá něco zjišťovat a psát to sem...
Říjen 9, 200915 r Neres, vorlik je uz takovej, jakmile nekdo jezdi s benzinem za 6 litru tak mu to tady nikdo (krome me) neveri!
Říjen 9, 200915 r FSI pri ustalene rychlosti bez hybani plynem si zacne po chvilce brat mene paliva a rozdil je i vic jak litr (zalezi na rychlosti a otackach) Ale uz jsem to tu psal nekolikrat.
Říjen 9, 200915 r dodělávat šestku do auta nemá smysl... to se ti nevrátí.... Pri novym aute a beznym cestovani po dalnici se Ti to sakra vrati. Pokud Ti to usetri litr na 100km dalnice, mas to za cca 80-110000km zpatky. Pokud nemenis auto po 2-3 letech, taxe to vyplati
Říjen 9, 200915 r Tak jsem to skusil 100ka na dálnici, relativně rovina, povrch nový/starý na novým sem se dostak ke 4l, ale spíše dlouhodoběji ukazována hodnota 5/100. Zajímavé je i to, že stejné hodnoty to ukazovalo, když jsem držel 80ku (podmínky skoro stejné). Otáčky v rozmezí 3000 (80ka) 3500 (100ka).
Říjen 11, 200915 r LAnci jo nesledoval jsem to nikdy :lool: ale dneska jsem si dal D1 ještě "luxusněji"
Říjen 12, 200915 r Neres, vorlik je uz takovej, jakmile nekdo jezdi s benzinem za 6 litru tak mu to tady nikdo (krome me) neveri! Dík za morální podporu. Alespoň někdo, kdo ví, co je jízda bez cihly na plynu.
Říjen 18, 200915 r Porovnávejte porovnatelné. Takže 1,6 CR x 1,4 TSi a tam je cenový rozdíl 20 000. To se ti nikdy nevrátí po 4000. Já bych osobně šel do 1,4 ale 1,6 CR je taky dobrej motor. Ale 1,9 bych nebral. Jestli jezdíš dálnici hlavně nepotřebuješ DSG. 1,4 má 6.G. takže bych si někde našel převodové poměry. Aby nebyla 5-tka delší třeba než 6-tka na 1,4. A opravdu mě rozemál názor, že motor 1,9 TDi je tižší s DSG. To je přeci kardinální blbost. Upraveno Říjen 18, 200915 r od Mates_XIV
Říjen 18, 200915 r No já bych raději bral to 1,6 CR jen škoda , že není možnost té 6 st. převodovky. A pokud tsi tak jedině 1,8.
Prosinec 27, 200915 r Tachometrove cca 206-8km/h, zmereno to ale nemam, ale bude to tak max kolem tech 190km/h
Prosinec 27, 200915 r No zkusím ji ještě potrápit, přijde mi divné, že to jede rovných 190 tacho. Ještě to znovu vyzkouším v D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.