Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim. Mate niekto skusenosti s kupou zimnych kompletov od Skody? Mal by som zaujem o novo ponukane 19" Altair s pneumatikou Bridgestone Blizzak 6.

Dorucuju to iba k dealerom Skoda.  Nechce sa mi to brat k sebe domov, na druhej strane neviem, ako dlho to moze mat dealer Skody u seba. A neviem, ci uz teda objednat, alebo cakat do novembra...

Můžeš to uložit v pneuservisu, řada z nich to umožňuje. Něco to stojí. Stejně bys asi musel, pokud nechceš kola vozit domů.

@LubosH1Než to objednáš u dealera tak si tam nejdřív zavolej zda to tam můžou mít nějakou dobu než to vyzvedneš. Zpravidla s tím nebývá problém, samozřejmě záleží na jejich skladovacích kapacitách. Pakliže si to tam necháš i přezout, budou ochotnější 🙂 Uskladnění letních kol je pak už jen na dohodě, zda máš doma prostory nebo nemáš.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Uz som sa konecne dohodol na prevzati, docasnom uskladneni a potom aj prezuti zimych kompletov z e-shopu, idem ich objednat a zrazu nie su na sklade  🙁

Dal som si prezutie az na 15.11., tak ich dufam dovtedy naskladnia. Su to jedine ponukane19" s uplne novymi pneu Bridgestone Blizzak 6. Som zvedavy, ake budu.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Kolesa naskladnili az 13.11. Hned som ich objednal a zaplatil kreditkou. Po zaplateni mi bolo oznamene, ze tovar dorazi o 1-2 dni. Doteraz nic. Na objednavke stale svieti "Spracuva sa". Preveroval som situaciu ma infolinke Skoda a tam mi bolo oznamene toto:

 

"Informujeme Vás, že Vaša platba bola zrealizovaná, ale na strane providera zatiaľ nebola uvoľnená zo systémových dôvodov a priradená k objednávke. "

 

Platbu som si preveril v mojej banke a tam mi potvrdili, ze platba z banky odisla a banka dostala aj potvrdenie o prevzati platby u obchodnika. Nechapem, na strane akeho providera su problemy, ake systemove dovody brania priradeniu platby k objednavke.

 

Po tejto skusenosti pochybujem, ze budem cokolvek na eshope Skody kupovat. Mate niekto podobne skusenosti?

Upraveno od LubosH1

  • Autor

Konecne vyriesene, auto prezute. Celkom nacase, uz sa blizi aj prve snezenie.

Upraveno od LubosH1

  • 4 měsíce později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.