Přejít na obsah

12V zásuvka v kufru je trvale zapnuta? - Octavia 4 Facelift 2024


Gandi

Doporučené příspěvky

Zdravim, nevite nekdo jestli zasuvka 12V v kufru auta po zamceni auta vypina nebo je trvale zapnuta-pod napetim? Nikde se o tom nepise. A pokud by vypinala je nejaka moznost se dostat k napajeni 12V i pri zamknutem aute? Idealne v kufru? Dekuji za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak dekuji za odpoved. Snad to tak bude i po faceliftu. Kdyby mel nekdo facelift 2024, vyzkousejte to a dejte mi vedet, byl rad za info. Byl jsem u prodejce auto projet, ale na tohle jsem zapomel. Kdyz jsem mu napsal stejny dotaz napsal ze to zjisti a uz se neozval. Nasel jsem na zahranicnim foru jednu diskusi a pochopil jsem to tak, ze by i po faceliftu mela byt 12V zasuvka pod proudem ale 100% to nevim, tak bych byl rad kdyby to nekdo vyzkousel nebo to ma odzkousene a jeste tady napsal. Zajima me to hlavne na modelu 1.5tsi dsg (mhev) Urcite se tato uzitecna informace bude hodit i ostatnim. Staci do zapalovace neco srcit, treba nabijecku, svitilnu apod., sklopit zadni sedacky aby tam bylo videt, zamknout auto a chvilku pockat. U nekterych aut to muze 12V vypnout nejakou minutku po zamceni auta.. Dekuji moc za info.

Editováno: , autor: Gandi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je uživatel, řekněme duševně jednodušší, tak to samozřejmě udělá. Já vítám možnost, mít to neustále pod proudem. Třeba už jen kvůli huštění pneumatik, kdy nemusím zapalovat zapalování. A chytré přístroje (třeba i má kompresorová lednička) mají dnes funkci ochrany baterie. Prostě pokud klesne napětí pod určitou mez, tak se vypnou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@boban1108 - napsals to dobre.  Ta zasusuvka kdyz by byla trvale zapla se dle mne da vyuzit na vice veci. Ja ji mam na Ovci 2 1.9tdi taky trvale zaplou a kdyz potrebuji dofouknout kolo kompresurkem je to vyhoda. Mam i elektricky hever do zapalovace taky fajn a v neposledni rade tam mam pripojeny i solarni panel 20W. Mam to pres mini rele ktere jsem si integroval primo do pwm solarniho regulatoru a pokud sviti slunicko tak to mam nastavene tak, aby rele seplo a zacalo dobijet autobaterii. Mini rele jsem dal proto, aby v noci nebo kdyz je sero nezatezoval regulator autobaterii malym odberem kdyz nesviti, jako by nebylo nic pripojene. Rele je mini zn. omron a funguje mi to uspesne uz 4 roky a nikdy jsem nepotreboval dobijet auto kdyz jsem jezdil kratke trasy. Mozna v zime jsem ho dal preventivne nekdy. Obcas autem poskakuju s detma po skolach, krouzcich, do obchodu, postu, tak solar panel je fajn. Dobijeci proud na slunicku do 1A ale spise kolem 500mA ale kdyz jsem v praci tak za 8 hodin je to znat. Mam to vzadu za sklem na platu. Pri dosazeni napeti 14.4V kdy zacne rapidne narustat napeti regulator nabijeni ukonci a odpoji baterii. Mam tam bluetooth monitor baterie tak presne vim jak se to chova a uklada se mi prubeh nabijeni do grafu na mobilu. To stejne bych chtel vyzkouset i u noveho auta, pokud bude jak pisete 12v zasuvka zapla trvale. Pokrylo by to alespon spotrebu stojiciho auta kdyz nejedete. Predpokladam ze se 48v lithiova baterie odpoji kdyz auto stoji a pres dc menic se do ni z te 12v autobaterie opacnym smerem nic nedostane. I kdyz to nevim jiste, protoze jsem kdesi cetl ze dochazi ke stabilizaci site. Pokud zna nekdo princip dejt vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...