Přejít na obsah

Výměna chaldící a brzdové kapaliny


AtomTS

Doporučené příspěvky

Zdravím, mam O1 TDI 81kW najeto 205000, chtel bych vymenit brzdovou a chadici kapalinu, o chladici jsem se docetl spoustu veci,ale nikde ne nejak ucelene, kazdy pise neco jineho.O chladici vim ze se vypusti dole u chladice vypoustecim ventilem, vim ze by tam melo byt okolo 6 litru kapaliny,ale kolegovi vyteklo jen 4 tak jsem se zas nekde docetl ze se jeste musi odmontovat nejake koleno u chlazeni oleje a take vylit nebo co. Pak nevim zda to mam pred naplnenim proplachnout nebo nalit primo novou a posledni vec je odvzdusneni, predpokladam ze se odvzdusni samo pres hadici co vede nahore do vyrovnavaci nadrzky, protoze jsem se zas nekde docet ze se to musi odvzdusnovat, nekde zase ze ne. No a pak ta brzdovka, tam nevim vubec, jestli se mam do toho pustit nebo do servisu....? A vubec jake jsou intervaly, mam naplne porad puvodni, tak jsem si rekl ze bych to radeji vymenil. Díky

Editováno: , autor: AtomTS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mam O1 TDI 81kW najeto 205000, chtel bych vymenit brzdovou a chadici kapalinu, o chladici jsem se docetl spoustu veci,ale nikde ne nejak ucelene, kazdy pise neco jineho.O chladici vim ze se vypusti dole u chladice vypoustecim ventilem, vim ze by tam melo byt okolo 6 litru kapaliny,ale kolegovi vyteklo jen 4 tak jsem se zas nekde docetl ze se jeste musi odmontovat nejake koleno u chlazeni oleje a take vylit nebo co. Pak nevim zda to mam pred naplnenim proplachnout nebo nalit primo novou a posledni vec je odvzdusneni, predpokladam ze se odvzdusni samo pres hadici co vede nahore do vyrovnavaci nadrzky, protoze jsem se zas nekde docet ze se to musi odvzdusnovat, nekde zase ze ne. No a pak ta brzdovka, tam nevim vubec, jestli se mam do toho pustit nebo do servisu....? A vubec jake jsou intervaly, mam naplne porad puvodni, tak jsem si rekl ze bych to radeji vymenil. Díky

Kup si příručku"Jak na to?-Octavia", tam je to docela vysvětleno, ale jak píše Vaša, tak ty brzdy do servisu nebo s někým kdo tomu rozumí. Neber to jako posměch, ale každý umí něco jiného.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, díky, ty příručku mám, právě jsem tam našel výměnu brzdovky, dělal jsem to na favalu, ale tam nebylo odvzdusneni spojky a davat si pozor na uplne vyprazneni kvuli ABS, takze asi to opravdu necham na nejaky servis. Jak rikas kazdy umi neco :w00t1: ale ja se snazim co nejvice veci delat sam :-) Nerad vyhazuji penize za to ze v servise jen otevru dvere. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mam O1 TDI 81kW najeto 205000, chtel bych vymenit brzdovou a chadici kapalinu, o chladici jsem se docetl spoustu veci,ale nikde ne nejak ucelene, kazdy pise neco jineho.O chladici vim ze se vypusti dole u chladice vypoustecim ventilem, vim ze by tam melo byt okolo 6 litru kapaliny,ale kolegovi vyteklo jen 4 tak jsem se zas nekde docetl ze se jeste musi odmontovat nejake koleno u chlazeni oleje a take vylit nebo co. Pak nevim zda to mam pred naplnenim proplachnout nebo nalit primo novou a posledni vec je odvzdusneni, predpokladam ze se odvzdusni samo pres hadici co vede nahore do vyrovnavaci nadrzky, protoze jsem se zas nekde docet ze se to musi odvzdusnovat, nekde zase ze ne. No a pak ta brzdovka, tam nevim vubec, jestli se mam do toho pustit nebo do servisu....? A vubec jake jsou intervaly, mam naplne porad puvodni, tak jsem si rekl ze bych to radeji vymenil. Díky

Chladící kapalina se vypustí kohoutkem ve spodní části chladiče! Naleje se nová G 12 + destilka, a odvzdušní se to tak, že necháš nastartovaný motor a otevřenou vyrovnávací nádržku a pomalu ještě dolýváš co se pomalu dostane do okruhu! Po pár minutách ji zavřeš a je hotovo! Jinak brzdová kapalina se mnění každé 2 roky! Je na to též měřák který měří bod varu a hlavně obsah vody, která se tam sráží! Udělá se to klasicky, nic neřeš! Odsaješ trochu kapaliny , kvuli ABS nechaš po dně a doliješ novou DOT 4, a povoluješ postupně odvzdušňovací šrouby na kolech podle postupu v příručce "jak na to" myslím že je to "PZ, LZ, PP, LP" kolo, a druhý člověk ti šlape brzdu, a pomalu doléváš!! Pozor šrouby budou zarostlé, tak opatrně! Jo servis, takm ti jí tak akorát odsajou a dolejou!! Žádné odvzdušňování!! Klasická praxe ve Škodovce! Tak zdar!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...