bazycek Vloženo 28. Listopadu Sdílet Vloženo 28. Listopadu Zdravim pro ty kdo mate kameru v aute napojenou v zrcatku. Jede kamera i po zamknuti auta ci nikoli? Pripadne jak to mate udelane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Listopadu Sdílet Vloženo 28. Listopadu USB-C napájí kameru jen po dobu zapnutého zapalování / jízdy. Takto mi to stačí. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 28. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 28. Listopadu Jasne jen mi jde o to kdyz auto stoji tak kamery maji parkovaci rezim kdy dokazou nahravat kdyz neco jebne do auta. Ale mozna nejaka kamera bude mit nejakou baterku ktera na toto bude stacit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džarda Vloženo 7. Prosince Sdílet Vloženo 7. Prosince Jsou kamery s vlastní interní baterií pro tyto účely, ale novější kamery mají superkapacitor místo baterie, která jinak dostává čočku, pokud je auto v mrazu nebo na přímém slunci. Ale ten Vám neudrží napětí pro režim parkování. Pak musí být kamera napájena trvale - buď se to řeší vytažením trvalého napětí z pojistkové skříně nebo např. MiVue ke svým kamerám nabízí tzv. SmartBox, který se také musí napíchnout na trv. napětí, ale je tam možnost různého časovače. Pokud se nepletu, tak režim parkování je vlastně trvale puštěná kamera "na pozadí", ale pokud G-senzor nebo senzor pohybu zachytí náraz/pohyb, tak kamera jen uzamkne nahranou smyčku videa cca -X sekund a + X sekund od data nárazu/pohybu. Proto kamera musí běžet pořád, ale když ji píchnete přímo na autobaterii, mohla by ji vybít. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 7. Prosince Autor Sdílet Vloženo 7. Prosince jasne s tim parkovacim rezimem je to presne tak pak me jeste napadlo vozit powerbanku a prepojovat ale to nedava smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo Pondělí v 14:02 Sdílet Vloženo Pondělí v 14:02 (editace) Pre parkovací režim potrebuješ mať napájanie z batérie auta, prípadne z prídavnej "power banky", ktorá je tiež na stálo napojená na autobatériu. Zároveň aby parkovací režim fungoval, je potrebné aby kamera vedela rozoznať, že kedy auto reálne parkuje a nie iba dlhšie stojí napr. na križovatke. To sa pri kvalitných kamerách deje tak, že máš natiahnuté ku kamere 3 vodiče: čierna zem, červená stále napájanie z batérie a žltý vodič napájanie zo zapaľovania. Keď sa stratí napájanie zo zapaľovania, vtedy sa kamera prepne na parkovací režim. Všetky 3 vodiče vieš natiahnuť z poistnej skrinky cez poistkovú rozbočku. Kamery ktoré takto fungujú sú napr. Thinkware, Blackvue alebo Viofo. Tiež si treba dať pozor na to, že kamera nesmie vybiť baterku auta. Niektoré kamery to riešia samé, pod nastaveným hraničným napätím sa vypnú samé (Thinkware), niektoré zase majú na kabeláží (Hardwire kit) krabička s prepínačom, kde sa nastavuje hraničné napätie pre vypnutie. Táto krabička ja bežne skrytá pod palubnou doskou. Editováno: Pondělí v 15:46, autor: e1. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo Pondělí v 14:51 Sdílet Vloženo Pondělí v 14:51 s tym vozenim powerbanky - bacha, aby si v lete nevyhorel. existuju na to aj specialne powerbanky LeFePO do auta, su (ovela) drahsie kedze skodovka ma 12v zasuvku trvale pod napatim aj pri vypnutom aute, je to pomerne jednoduche (najma ak sa kamera sama vypne, ak klesne napatie pod kriticku uroven). a ta vlastnost kamery by sa mala volat buffered parking mode. buffered preto, ze zaznamena aj par sekund pred samotnym narazom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo Pondělí v 16:41 Sdílet Vloženo Pondělí v 16:41 Ak chceš ísť čisto z 12V zásuvky, tak okrem toho, že budeš mať viditeľné káble v interiéri, musíš mať kameru, ktorá sa po nejakom čase nečinnosti/nehybnosti automaticky prepne do parkovacieho režimu. Videl som niečo podobné u noname čínskych kamier, kvalitné kamery ale týmto spôsobom nefungujú, lebo to je nespoľahlivé/nejednoznačné. Čo sa týka buffered režimu, ten je najlepší pre parkovanie ak potrebujeme mať záber ako dôkazný materiál (sám som tu už niekoľkokrát použil), ale to zároveň znamená, že kamerka prakticky celý čas sníma, tým pádom má aj väčšiu spotrebu, takže treba počítať s obmedzeným časom kým pôjde kamera z batérie auta (a následne sa vypne aby sa ochránila baterka od vybitia). Treba si jasne nadefinovať, že čo sa od kamery očakáva, koľko je tých kamier, ako dlho sa parkuje v kuse, kedy je snímanie nevyhnutné, aká batéria je v aute (typ a kapacita), či má auto rekuperačné dobíjanie batérie, alebo klasické, aké dlhé trasy auto jazdí a potom ako dlho parkuje! Ono totiž existujú prevádzkové režimy, kedy sa batéria auta nedokáže dostatočne nabiť k tomu aby potom dokázala dlho nahrávať pri parkovaní. Typicky autá s novším rekuperačným režimom nabíjania, menšou kapacitou batérie, krátke trasy, dlhé státia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo Pondělí v 22:35 Autor Sdílet Vloženo Pondělí v 22:35 Mam lamax c11. A auto 1.5 mhev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.