Stringo Vloženo 6. Února Sdílet Vloženo 6. Února Ahoj klubáci, kolega začal mít problém se svou OIII 2016, 2.0TDi 110kw, manuální převodovka, nájeud 250t km. Asi před 3 měsíci mu auto začalo občas při jízdě škubat, což řešil výměnou vstřiku, který v servisu ukazoval ne vyloženě špatné hodnoty, ale od ostatních o něco jiné (nerozumím tomu, jen píši co dělal servis), to ale nepomohlo, takže další krok byla výměna plynového pedálu, a nějaké relé v pojistkovém boxu u motoru. Projevy cukání - myšleno při rozjezdu nebo jízdě tím stylem, že je jedno v jaké rychlosti, v jakých otáčkách nebo při jaké rychlosti na sekundu jakoby motor ztratí výkon a pak zase hned jede normálně. Diagnostika žádné chyby neukazovala, v servisu nic nenašli. Včera odjížděl z práce a při rozjezdu na křižovatce auto škublo, rozsvítily se kontrolky ABS, ESP, tlaku v pneu, blikala kontrolka žhavení, nefunkční parkpilot a to důležité, že auto spadlo do nouzáku a otáčky motoru zůstaly na cca 1200ot./min. Odjel s tím hned do servisu, kde ty chyby viděli, ale prý vůbec netuší co by to mohlo být, auto tam nechal a za týden až na něj dojdě řada to zkusí vyřešit, napadlo mě ale se zeptat tady, jestli někdo něco podobného už neřešil. Díky za případné info, tipy na závady nebo po čem zkusit jít nejdřív 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 6. Února Sdílet Vloženo 6. Února No,tak tu hod vypis chyb co vycetli . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Února Autor Sdílet Vloženo 11. Února Tak tohle nemá kolega u sebe, to mají v servisu... Sám jsem zvědavý co z toho nakonec bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Února Autor Sdílet Vloženo 13. Února Tak mi poslal nějaký LOG co v servisu stáhli hned jak přijel k nim ještě v nouzáku... Log-274304.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 13. Února Sdílet Vloženo 13. Února (editace) No jediný co tam vidím co by mohlo mít souvislost s problém s nouzákem či kontrolkou motoru je závada na snímači otáček na motoru. Zbylý věci jako senzor kvality vzduchu, snímač vlhkosti vzduchu, klapka čerstvýho vzduchu, komunikační závady, nic podstatnýho. Pak ještě kontrolka tlaku pneu, což nevím jestli není něco starýho, A na to auto je servisní akce na přehrání sw v jednotce motoru... Editováno: 13. Února, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. Února Autor Sdílet Vloženo 19. Února Díky za info, předal jsem majiteli 👍 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.