Mariacek Vloženo před 9 hodinami Sdílet Vloženo před 9 hodinami Chlapi, jak u tohoto motoru probíhá regenerace DPF? Mám najeto přes 23 tisíc km a nikdy jsem neviděl rozsvícenou kontrolku, že by nějaká regenerace probíhala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo před 9 hodinami Sdílet Vloženo před 9 hodinami (editace) žádná kontrolka nic nedává vědět, takto to u Škodovek nefunguje, pokud by se rozsvítila, je už hodně velký problém, nikoli že se jedná o regeneraci Editováno: před 8 hodinami, autor: Petr Svetr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokrouš Vloženo před 9 hodinami Sdílet Vloženo před 9 hodinami před 12 minutami, Mariacek napsal: Chlapi, jak u tohoto motoru probíhá regenerace DPF? Mám najeto přes 23 tisíc km a nikdy jsem neviděl rozsvícenou kontrolku, že by nějaká regenerace probíhala? Zkus jezdit jen po městě a trasy dlouhý do 2-3 km a dočkáš se 🤓 Kontrolka už znamená, žes ignoroval a přerušil několik pokusů o automatickou regeneraci a tak přijde čas si ji vynutit. A když se vykašleš i na tuto regeneraci, tak pak už jen čištění a nebo výměna DPF za ranec. Každopádně regenerace DPF a její softwarové řešení je jedna z věcí, která mě přivádí k šílenství. Nejvíc miluju, když jedu 489 kilometrů a zastavím v Rakousku někde u alpského jezera a auto zrovna vypaluje, protože si spočítalo, že to bude nejlepší spustit kilometr před cílem. A nebo naopak, sednu do auta, venku -2℃, ujedu 2km do Lidlu pro nákup a spustí se regenerace. Tvl!!! Motor úplně studenej, ale softwaroví inženýři vymysleli, že to bude nejlepší. Samozřejmě to V 90% případů přeruším, protože na to nemám čas, nervy, náladu... A tak to začne další jízdu znova. Tzn. po 2km z Lidlu k baráku. Atd... Nikde žádná možnost se dozvědět, že to je potřeba provést, nikde možnost regeneraci spustit sám dřív, nebo naopak odložit o pár startů a kilometrů na vhodnou dobu. V kombinaci s imbecilním, pardon "intelYgentním" dobíjením to je super. Polomrtvá baterka, studený auto, regenerace se spustí a pak vystoupíš a polomrtvá baterka táhne větrák, co naplno hučí na parkovišti dalších 10 minut. A tohle klidně 5x za sebou, když nejedeš dál, nebo nenecháš běžet regeneraci na parkovišti, což se zase nesmí a nesluší... A poznáš to jen tak, že když zastavíš a dáš "P", tak jsou otáčky cca 1000 místo cca 800 a spotřeba je cca 1l/h místo cca 0,6l/h. + po chvíli se přidá hukot a rozjede se větrák. Podle toho, jak moc to je rozpálený se po vypnutí motoru vypne i větrák a jen se dotočí a nebo naopak jede dalších 10 minut. Příště si fakt radši koupím 2.0 TSI a budu platit víc za palivo, ale auto bude levnější a tyhle krávoviny + neskutečně drahej servis v případě, že něco na TDI klekne, si ušetřím... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo před 3 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 3 hodinami Díky. Stalo se mi asi 2x, že i po nenáročné trase po zajetí do garáže mi hodně hučel větrák, ale žádná regenerace za jízdy nešla poznat. To bych to třeba ještě projel, kdybych věděl, že to probíhá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo před 1 hodinou Sdílet Vloženo před 1 hodinou Měl jsem TDI 140 kW motor DFCA. Regeneraci jsem poznal tak, že v místech s rychlostí 50 km/h mi to tam běžně cpalo pětku, ale když se rozběhla regenerace tak se na padesátce jelo na trojku a otáčky se držely na 2500 ot/min. A v infotaimentu ve stavu vozidla byla hláška "Nutný běh motoru". Kontrolka nebo nějaké "znamení" že běží regenerace nikde, to trochu nedomysleli. A abych měl průběh regenerace pod kontrolou, pořídil jsem si apku VAG DPF a vždycky, když jsem zjistil zahájenou regeneraci, zapojil jsem do konektoru bluetooth modul (ELM 327), v telefonu spustil apku a vyrazil na svojí oblíbenou "regenerační trasu" k dálničnímu kruháči u Opatovic n/L. Teď v íVéčku mám klid 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo před 24 minut Sdílet Vloženo před 24 minut ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.