Přejít na obsah

(FI) Výhřev sedaček - dodělání


Doporučené příspěvky

49. Pohled zespod na sedadlo - vedení drátu v prolisu plechu sedáku - pod otočnou tyči mechanizmu zvedání, Navrtal jsem si tam několik přidavných dírek pro lepší uchysení kabelů, Je tady taky vidět vyrobené podložky pod držakem konektorů.

post-11-1169312274.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

50. Hotové sedadlo i skrytama a vším ostatním.

Snad to někomu pomůže.

Nemějte strach není to tak hrozné.

Dale mě už čeká jenom zapojení kabelu v autě - možná že taky hodim par foto, ale to už tady popisoval Cosby. Ten ale kabely tahal pod prahovyma lištama, ja je potahnu středovým tunelem.

post-11-1169312354.jpg

Editováno: , autor: brunoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokračujeme s montaži do autička. Rozhodl jsem se kabely netahat prahama, ale tunelem - zda se mi to jednodužší - nad voalntem není třeba tahat velký svazek kabelů ale stačí protáhnout jenom dva drátky

podotýkam že mám vyhřevy s jednou jednotkou

kabely mi dělal Cidling

ovladače jsem horko těžko sehnal tady

51. Vykuchany interier - sedačky, cely tunel, schránka u spolujezdce, středová konzola, kryt nad nohama řidiče.

- demontaž tady toho nebudu popisovat

post-11-1169980395.jpg

Editováno: , autor: brunoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

52. Kabely natahnout pod koberec v tunelu a vyvést k sedadlum - v místě kde je příčna výztuha pod sedadlem je i směrem k tunelu prohloubenina v rovině přišroubovaní sedadla - a tudma sem pak tahal kabely - jde o to abste si ty kabely pak sedadlem nepřicvakli.

kabely u řidiče - jsou trochu kradši než by měly být a tak jsem musel prořiznout koberec aby mi dostatečně čouhaly

post-11-1169980591.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

55. Konektory protažené k ovladačum (zelený a bílý) - napajení osvětlení těch ovladaču jsem vzal z osvětlení tlačitka vyhřivaní zadniho skla - je to modro šedý drát - raději ještě proměřit (jde tam elektřina pouze při zapnutých světlech)

post-11-1169981098.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napajení sedaček je třeba vést přes pojistku, kterou musíme dodatečně vytvořit.

Vlatní napajení pak bereme ze spínaného napětí.

56. Vyvedení spinaného napětí:

vyhodit řidici jednotku, nad ní pak je vidět releové pláto a hlavně relé na kterém je velkým napsané "18"

post-11-1169981252.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

relé vytahneme směrem k nám (do interieru), v držáku zustane konektor toho rele, ten po odjištění dvou zapadek z boku vytlačime směrem k motoru

do konektrou vedou pak dva tlusté a dva tenke dráty (zajimají nás pouze ty tlusté), jeden tlustý vede do fialové části konektoru, druhy do hnědé části konektoru

drát který pak povedeme do pojistkové skříně je třeba napájet na tlustý drát vedoucí do hnědé části konektoru relé - toto je spinané napětí (rele sepne až po otočení klíčkem)

post-11-1169981481.jpg

Editováno: , autor: brunoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je trochu vidět že na tlusty kabel který je vyvedený z hnědé části konektoru je napajený drát (omotan izolačkou), vlevo pak už jsou vedené dva drátky (červený a žluto-zelený) po hlavním kabelovém svazku vedoucím k pojistkové skříni

červený kablík - přivedení spínaných 12V do pojistky

žluto-zelený - spínaných 12V přes pojistku vedených do vyhřivání

post-11-1169981516.jpg

Editováno: , autor: brunoos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...