Leden 20, 200718 r Autor 45. Obvodovou lištu začneme postupně z jedné strany nacvakávat na plech sedáku. Když nam lišta visí volně dolů tak je ji třeba ototčit o 180° směrem k sedáku a zasunout pod plech sedáku.
Leden 20, 200718 r Autor 46. Zadní lištu je třeba v místě kde půjde drát rozcviknout a přbytečný plat odstranit
Leden 20, 200718 r Autor 47. Tady už je zadni lišta nacvykla na sedák (stejný způsob jako lišta obvodová) a drát vycházi zpod čalounění, drát je třeba podsunou pod příšnou konzolu sedáku (konzola při zdvihu sedáku se totiž pohybuje
Leden 20, 200718 r Autor 49. Pohled zespod na sedadlo - vedení drátu v prolisu plechu sedáku - pod otočnou tyči mechanizmu zvedání, Navrtal jsem si tam několik přidavných dírek pro lepší uchysení kabelů, Je tady taky vidět vyrobené podložky pod držakem konektorů.
Leden 20, 200718 r Autor 50. Hotové sedadlo i skrytama a vším ostatním. Snad to někomu pomůže. Nemějte strach není to tak hrozné. Dale mě už čeká jenom zapojení kabelu v autě - možná že taky hodim par foto, ale to už tady popisoval Cosby. Ten ale kabely tahal pod prahovyma lištama, ja je potahnu středovým tunelem. Upraveno Leden 20, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor Tak pokračujeme s montaži do autička. Rozhodl jsem se kabely netahat prahama, ale tunelem - zda se mi to jednodužší - nad voalntem není třeba tahat velký svazek kabelů ale stačí protáhnout jenom dva drátky podotýkam že mám vyhřevy s jednou jednotkou kabely mi dělal Cidling ovladače jsem horko těžko sehnal tady 51. Vykuchany interier - sedačky, cely tunel, schránka u spolujezdce, středová konzola, kryt nad nohama řidiče. - demontaž tady toho nebudu popisovat Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor 52. Kabely natahnout pod koberec v tunelu a vyvést k sedadlum - v místě kde je příčna výztuha pod sedadlem je i směrem k tunelu prohloubenina v rovině přišroubovaní sedadla - a tudma sem pak tahal kabely - jde o to abste si ty kabely pak sedadlem nepřicvakli. kabely u řidiče - jsou trochu kradši než by měly být a tak jsem musel prořiznout koberec aby mi dostatečně čouhaly
Leden 28, 200718 r Autor Kabel u spolujedce - ten byl ještě kradši - takže uplně nove prořiznutí v koberci
Leden 28, 200718 r Autor 53. V tunelu jsem připojil uzemnění na uzemňovací kablik zapalovače (spajené dva hněde kabely)
Leden 28, 200718 r Autor 54. Vyvedení kabelu kolem středové konzoly (oranžové šipky), v místech horní šipky docházi k větvení směrem ke spinačum a dva dratky jdou k pojistkové skříni a řidicí jednotce - ty dva jsem tahal až nad konzolou volantu
Leden 28, 200718 r Autor 55. Konektory protažené k ovladačum (zelený a bílý) - napajení osvětlení těch ovladaču jsem vzal z osvětlení tlačitka vyhřivaní zadniho skla - je to modro šedý drát - raději ještě proměřit (jde tam elektřina pouze při zapnutých světlech)
Leden 28, 200718 r Autor Napajení sedaček je třeba vést přes pojistku, kterou musíme dodatečně vytvořit. Vlatní napajení pak bereme ze spínaného napětí. 56. Vyvedení spinaného napětí: vyhodit řidici jednotku, nad ní pak je vidět releové pláto a hlavně relé na kterém je velkým napsané "18"
Leden 28, 200718 r Autor relé vytahneme směrem k nám (do interieru), v držáku zustane konektor toho rele, ten po odjištění dvou zapadek z boku vytlačime směrem k motoru do konektrou vedou pak dva tlusté a dva tenke dráty (zajimají nás pouze ty tlusté), jeden tlustý vede do fialové části konektoru, druhy do hnědé části konektoru drát který pak povedeme do pojistkové skříně je třeba napájet na tlustý drát vedoucí do hnědé části konektoru relé - toto je spinané napětí (rele sepne až po otočení klíčkem) Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor Tady je trochu vidět že na tlusty kabel který je vyvedený z hnědé části konektoru je napajený drát (omotan izolačkou), vlevo pak už jsou vedené dva drátky (červený a žluto-zelený) po hlavním kabelovém svazku vedoucím k pojistkové skříni červený kablík - přivedení spínaných 12V do pojistky žluto-zelený - spínaných 12V přes pojistku vedených do vyhřivání Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor 57. Vytvoření pojistky - pojistku je možno vytvořim kamkoliv, ale její správna pozice 63 Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor drátky v pojistkové skříni jsou jištěný těmito fialovými zajišťovači Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor fialový zajišťovač je třeba povytahnout - asi do této pozice, drátky nacvaknout do držáku, a fialový zajišťovač zatlačit zpět Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor 58. Připojení do řídící jednotky - dalši volný drátek přijde do řídící jednotky do konektoru XS2 na pozici 3 - viz obrazky Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor abychom drátek nacvakli do konektoru je třeba opět povytahnout fialový zajišťovač konektoru Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor 59. Relé a řidici jednotka na svém místě Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Leden 28, 200718 r Autor 61. Tady už auto pomalu komplet - chybí nasadit ovladače a už to hřeje takže je to hotovo - snad to někomu alespoň trochu pomůže, případne dotazy pište Upraveno Leden 28, 200718 r od brunoos
Listopad 24, 201410 r http://forum.skodahome.cz/topic/22534-vyh%C5%99%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD-seda%C4%8Dek/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.