Publikováno Březen 26Bře 26 Zdravím ve spolek a jdu s dotazem- jestlli se s tímco se mi děje na autě už někdo nesetkal. Velice stručně, na alternátoru naměřím normálncíh 14.4V, ale když změřim baterii, tak na ní kolísá napětí mezi 13.8- 13.7V. Očistil jsem kostry, namazal to, prošel kábl od alternátoru až k baterii, jestli není někde problém. Ten je taky očištěnej a namazanej a všude, kde byyli nějaký spoje pořád mám rozdíl 0,5V. Už sem to zkoušel propojit napřímo od alternátoru na baterii a to samý i s kostrou a nic, pořád rozdíl 0,5V. Hlava mi to nebere.
Březen 26Bře 26 Může to být úbytek napětí vlivem většího proudu, který jde z alternátoru na baterku. Změř si kde k tomu úbytku dochází - rozdíl napětí kostra alternátoru proti minusu na baterii a to samé si změř na + straně.
Duben 2Dub 2 Autor No, tak je to jasný, kabel od alternátoru má odpor jak kráva a neleze to srkz něj jak by mělo. Na vině jsou oka na konci kabelu. Oka přelisuju to není problém ,ale nemužu nikde najít potřebný oka. Ví někdo, kde to koupit? Upraveno Duben 2Dub 2 od Jarnold
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.