Přejít na obsah

Aktívny tempomat


Diamant

Doporučené příspěvky

vidis, tak ma napadlo, ked si to menil. Co to menenie stalo (teda to sklo) , a naozaj je to nejaka zlozka laminatu resp. je to ako klasicke sklo?? Ked mu jednu "fuknes", daj vediet ci sa ropadne rep. priloz foto :-)

..viem ze to uz do tejto sekcie nepatri, ale ... ja dam na oplatku potom vediet, co noveho v ors II mr2008 :-)

Rozpadnout by se podle mě nemělo, mezi skly je folie a ta to musí držet.

Výměna+sklo mě stáli 5500,- takže radši opatrně, normální sklo je kolem dvou tisíc, SunSafe je pálka a neudělaj to nikde jinde než ve škoda servisech, prt. jinam škodovka ty skla neuvolňuje :help:

.. ssuuuper, dakujem a potvrdilo sa moje tusenie, ze v pripade puknutia to bude pekny pruser. Ale aspon ten "safe" bude :-). Problem akurat s tymi sklami je ten, ze nikde som o tom nenasiel blizsie informacie, akurat ze z vnutra (medzi "sklami" je folia (trosku do siva) a ze nieje to klasicke sklo.

Akurat mi este prosim prezrad, ci klesla hlucnost oproti normalnemu (teda asi len tvoj pocit), kedze podla vsetkeho, ty mas benzinaka :-)

PS: aj vdaka tomuto foru som sa rozhodol pre RS ;) ...a myslim ze toto formu je dost dobra vec :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. ssuuuper, dakujem a potvrdilo sa moje tusenie, ze v pripade puknutia to bude pekny pruser. Ale aspon ten "safe" bude :-). Problem akurat s tymi sklami je ten, ze nikde som o tom nenasiel blizsie informacie, akurat ze z vnutra (medzi "sklami" je folia (trosku do siva) a ze nieje to klasicke sklo.

Akurat mi este prosim prezrad, ci klesla hlucnost oproti normalnemu (teda asi len tvoj pocit), kedze podla vsetkeho, ty mas benzinaka :-)

PS: aj vdaka tomuto foru som sa rozhodol pre RS ;) ...a myslim ze toto formu je dost dobra vec :)

Nevím jak to s tou hlučností myslíš - jezdil jsem předtím s F v benzínu s obyč skly a teď Okina v RS se SunSafe, ale to nemůžu srovnávat a v Okince je mám od začátku, takže Ti asi neporadím.

Jen Ti do poručím, připojisti si všechna skla na voze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. ssuuuper, dakujem a potvrdilo sa moje tusenie, ze v pripade puknutia to bude pekny pruser. Ale aspon ten "safe" bude :-). Problem akurat s tymi sklami je ten, ze nikde som o tom nenasiel blizsie informacie, akurat ze z vnutra (medzi "sklami" je folia (trosku do siva) a ze nieje to klasicke sklo.

Akurat mi este prosim prezrad, ci klesla hlucnost oproti normalnemu (teda asi len tvoj pocit), kedze podla vsetkeho, ty mas benzinaka :-)

PS: aj vdaka tomuto foru som sa rozhodol pre RS ;) ...a myslim ze toto formu je dost dobra vec :)

Nevím jak to s tou hlučností myslíš - jezdil jsem předtím s F v benzínu s obyč skly a teď Okina v RS se SunSafe, ale to nemůžu srovnávat a v Okince je mám od začátku, takže Ti asi neporadím.

Jen Ti do poručím, připojisti si všechna skla na voze...

... co sa tyka hlucnosti, niekde som videl nejaky test, a tam spominali ze vyrazne klesol aerohluk s tymi oknami (naraz vzduchu na to sklo robi hukot, a ze pri tych sklach je to vyrazne slabsie). Ja len ci fakt je to tak, alebo ... treba to brat s rezervou (viacmenej, uz to ja aj tak nezmenim, bo objednavka do skodofky uz isla pred mesiacom aj nieco) . Ja sa len psychicky pripravujem na niektore zalezitosti (preto smerovala otazka na to prepustanie tepla na tych oknach). Ale hlavne, dakujem za radu o pripojisteni okien, hned ako auto doleze k predajcovi, mam ist na obliahku s "firemnym" poistovakom, nech na to urobia nejaku normalnu poistku.

este raz dik a pekny week ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidis, tak ma napadlo, ked si to menil. Co to menenie stalo (teda to sklo) , a naozaj je to nejaka zlozka laminatu resp. je to ako klasicke sklo?? Ked mu jednu "fuknes", daj vediet ci sa ropadne rep. priloz foto :-)

..viem ze to uz do tejto sekcie nepatri, ale ... ja dam na oplatku potom vediet, co noveho v ors II mr2008 :-)

Rozpadnout by se podle mě nemělo, mezi skly je folie a ta to musí držet.

Výměna+sklo mě stáli 5500,- takže radši opatrně, normální sklo je kolem dvou tisíc, SunSafe je pálka a neudělaj to nikde jinde než ve škoda servisech, prt. jinam škodovka ty skla neuvolňuje :help:

A co to prosim ma spolecneho s tematem tohoto vlakna "Aktívny tempomat" ?

Jinak pro "Petera Wagnera" - pro takove osobni vzkazy ma toto forum vymozenost zvanou "Osobni zpravy"... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co to prosim ma spolecneho s tematem tohoto vlakna "Aktívny tempomat" ?

Jinak pro "Petera Wagnera" - pro takove osobni vzkazy ma toto forum vymozenost zvanou "Osobni zpravy"... :)

QUOTE(Peter Wagner @ 3.8.2007, 10:22 )

vidis, tak ma napadlo, ked si to menil. Co to menenie stalo (teda to sklo) , a naozaj je to nejaka zlozka laminatu resp. je to ako klasicke sklo?? Ked mu jednu "fuknes", daj vediet ci sa ropadne rep. priloz foto :-)

..viem ze to uz do tejto sekcie nepatri, ale ... ja dam na oplatku potom vediet, co noveho v ors II mr2008 :-)

fakt sorry :) zacalo to ktomu, ze ... aktivny tempomat... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pomaličky sa nám blíži MR2008 a šušká sa, že okrem iného bude v ponuke aj aktívny tempomat. Predpokladám, že sa bude jednať minimálne o tempomat, ktorý dokáže aj brzdiť (napr. dole kopcom). V lepšom prípade by to mohol byť tempomat aj s radarom. Má niekto podrobnejšie info?

Podle skodovackeho zpravodaje na letosni leto v novinkach v MR2008 nic takoveho nebude. Budou jen nove piktogramy na packach tempomatu a steracu. Co mam informace ze skodovky, tak se s tim ani nepocita do budoucna. Jinak v MR2008 pribude v nabidce 1.8 benzin 118kW a corner mlhovky (mimo RS a Scout). U Supa konci 2.5 TDi a bude 2.0 TDi. Pokud budu mit chvili, naskenuju ten clanek a hodim ho sem. Jinak dle mych neofic. informaci by mel novy Sup vyjet v breznu, pocita se snad i s kombikem. Kratky Sup by mel mit 5. dvere jako liftback Octavka ktere by se daly otevirat pripadne jen napul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pomaličky sa nám blíži MR2008 a šušká sa, že okrem iného bude v ponuke aj aktívny tempomat. Predpokladám, že sa bude jednať minimálne o tempomat, ktorý dokáže aj brzdiť (napr. dole kopcom). V lepšom prípade by to mohol byť tempomat aj s radarom. Má niekto podrobnejšie info?

Podle skodovackeho zpravodaje na letosni leto v novinkach v MR2008 nic takoveho nebude. Budou jen nove piktogramy na packach tempomatu a steracu. Co mam informace ze skodovky, tak se s tim ani nepocita do budoucna. Jinak v MR2008 pribude v nabidce 1.8 benzin 118kW a corner mlhovky (mimo RS a Scout). U Supa konci 2.5 TDi a bude 2.0 TDi. Pokud budu mit chvili, naskenuju ten clanek a hodim ho sem. Jinak dle mych neofic. informaci by mel novy Sup vyjet v breznu, pocita se snad i s kombikem. Kratky Sup by mel mit 5. dvere jako liftback Octavka ktere by se daly otevirat pripadne jen napul.

už je hotov :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

...a zahada je vyriesena. Aktivny tempomat nieje :). Mam tyzden staru MR2008 RS kombik, a po vikende (oboznamovacom) mozem zvestovat, ze zmeny sa udiali v elektrickej kabelazi (znema fariem oznacovani vodicov-> teda aspon tu cast, co som potreboval kvoli zabezpecovacke), BIG antena na streche stale spati, pribudla integrovana antena v pravom zadnom skle (batozinovy priestor), zazrak sa stal aj s prijmom radia (kedze je dvojtunerove). Textil uprosted sedakov je v pohodke, je relativne prijemny na dotyk a hlavne lahko udrziavatelny (myslim ze tentokrat je to ankara ci aky nezmysel...).

Myslim ze zmena je v odhlucneni kabiny (mam ropaka),a je to nejake ine, ako co som sedel v predvazacom vozidle MR2006. Je to prijemnejsie, nehuci to tak (nevjem aky to ma zaroven suvis s sunsafeglass, ale ja ich mam a potvrdzujem, ze su skor safe ako sun, ale lepsie ako nic :)... )

Skusal som dazdovy, nakolko poprchalo, takze nemam k nemu ziadnu vyhradu, ide tak ako ma (myslim ze diamant mal s nim nejaku sarapatu). Ide tak ako na starej OI, cize snimac funguje korektne.

Posilnovac riadenia ide okolo 140 podstatne tahsie ako pri 80-tke (to mozno je zase moj subjektivny pocit)

Co sa tyka ostatnych zmien, ak by niekoho napadlo nieco "podstatne", sem s otazkou (ked vyda cas, pozriem to..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ohľadne toho tempomatu, neskúšal si s ním ísť dole kopcom, či auto pri narastajúcej rýchlosti nezačal pribrzďovať brzdami?

Ahoj Diamante, bohužel to tempomat ani v MR08 neumí.Při jízdě z kopce se rychlost zvyšuje, pokud motor vůz neubrzdí a i v manuálu je na tuto skutečnost upozornění.Tempomat není napojen na brzdový systém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už sim al to rádio aj von a videl si tie 2 vstupy? Ak by si mal dvojtunerové, tak by si už nemal mať na streche anténu.

2tunerova Audience ma pripojenu jednu antenu na strese (klasicka) a druha diverzitni je v tom zadnim bocnim okenku. Nebo se myllim ?

Kdyz me po 2lete reklamaci nakonec starou Audienci vymenili za tuto novou (reklamoval jsem nefunkcnost prislibeneho AUX vstupu) s 2tunerovou VF casti, prave na toto me upozornili, ze me pripoji pouze jednu antenu...

Kam myslis Diamante, ze by se ten druhy antenni vstup pripojil, kdyz by tomu odstranili tu hlavni antenu na strese ? Mimochodem, to reseni s antenou na strese asi musi Skoda zachovat, uz kvuli stresni GPS antene u vozu s originalne vestavenou tovarni navigaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...