Jenda1206 Vloženo 17. Dubna Sdílet Vloženo 17. Dubna Dobrý den přivezl jsem domů fabii 1 2003 1.2 HTP 40kw awy 130xxxkm šla na 1 válec sundal jsem hlavu vyměnil a zabrousil komplet všech 6 ventilů udělal nové rozvody auto nechtělo potom nastartovat , jenže problém byl auto stálo 13 let v garaži , nejdřív netlačilo čerpadlo benzín vyměnil jsem za nové benzín už tam šel koupil jsem cívky a svíčky stále start neuspěšnej kámoš mi poradil skuz dat na vstřiky elektriku s baterie zkusil jsem a motor hezký chytá jak za tepla tak zastudena nehulí ani olej se neztrácí což je u HTP zázrak ale chtěl bych se zeptat včem může být problém že do vstřiku nejde elektrika nemůžu to mít furt přes baterií žejo auta dělám už 12let ale stimlhe už si nevím fakt rady🤔 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 17. Dubna Sdílet Vloženo 17. Dubna imobilizér? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda1206 Vloženo 18. Dubna Autor Sdílet Vloženo 18. Dubna To by svítil na budíkách ne ? Tam právě svítí jen EPC žádná vada motoru nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna (editace) No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + . Editováno: 18. Dubna, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna Nevím jak moc je to podobné, ale něco "podobného" jsem zažil s Favoritem. Najednou začalo auto jezdit jen na LPG, na benzín to nastartovalo a po pár vteřinách chcíplo. Bylo to tím, že jsem vyměnil klíč, který měl prasklý kryt, ale nový neměl čip. A klíč bez čipu vypínal vstřikování. A na palubce nic nesvítilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda1206 Vloženo 18. Dubna Autor Sdílet Vloženo 18. Dubna Mám k fabii ještě druhý klíč zkusím a dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda1206 Vloženo 18. Dubna Autor Sdílet Vloženo 18. Dubna před 2 hodinami, Alma napsal: No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + . Zkoušečkou jsem vyzkoušel jakej kabel s těch dvouch na každim vstřiku je + a dal jsem na každý vstřik kabel z + baterky a auto běželo jenže takhle to tam mít nafurt nemůžu žejo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 18. Dubna Sdílet Vloženo 18. Dubna Bylo by to takové ..... dost odvážné. Jeden drát jde do centrální řídicí jednostky, druhý do řídicí jednotky Simos. vstřikování.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda1206 Vloženo 18. Dubna Autor Sdílet Vloženo 18. Dubna před 3 hodinami, Alma napsal: No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + . ještě zkusím zkontrolovat svazek od vstřiku po baterií a dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.