Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Před několika měsící jsem koupil O3 sedana s motorem CKFC r.v 2014 a nájezdem cca 370.000 km. Auto mělo v podstatě jednoho majitele, koupila ho firma kde s ním jezdila paní která ho po leasingu od firmy odkoupila, vypadá to, že jezdila dlouhé trasy. Nyní s ním jezdí moje žena v podstatě jen do práce 15 km tam 15 zpět, občas něco delšího. Auto vypaluje co 370 - 420 km, výfuk naprosto čistý. Firma, ani po ní majitelka s DPFkem nic nedělala (vyměna, čištění) a tak mi je divný že se v podstatě to DPFko chová skoro jak u novýho auta. Oil ash Residuje po koupi dle Vag DPF a i VCDS 88,8 g.  Mechanik mi po kontrole stáhl Oil ash Residuje na 10% že prý by to mohlo padat do nouzáku.  Auto s DPFkem jsem nikdy neměl a tak mám z toho trochu zamotanou hlavu jak se k tomu chovat.

Upraveno od mirekcafa

Urcite bych do toho nehrabal... Neni duvod... 

  • Autor

Určitě do toho nechci hrabat, jen mi to prostě vrtá hlavou když tady čtu o problémech s DPF filtry při daleko menším nájezdu a předpokládané životnosti filtru.

Upraveno od mirekcafa

u noveho auta by som povedal, ze je dobry interval regeneracie 800 km, na vectre som mal aj 1000 a nikto mi to neveril.

s 15 km za pol dna sa to ozve skoro, netreba sa bat

 

jak se k tomu chovat: ZASADNE nevypinat motor, ked bezi regeneracia

 

Upraveno od denial

už to že ti ten oil ash resetoval do stavu nového filtru byla chyba, nemělo se do toho jebkat když to fungovalo. Naopak teď nebudou jednotce sedět diferenční tlaky a může to začít padat do nouzáku.

Upraveno od LosDavos

  • Autor

Údajně to při zaplněnosti 88% už mělo do nouzáku padat. Zatím to vypadá v pohodě

Upraveno od mirekcafa

Ja by som si z toho ťažkú hlavu nerobil, ak ti to začne regenerovať po 100km prípadne ti to bude padať do núdzaku tak to potom rieš vyčistením DPF (ak nebude prasknutý) a jazdi ďalej. 

 

Zbytočne robiť paniku. Kamarád na Passate B6 s 2.0TDI PD má na origo DPF bez čistenia natočených 320tkm a to pri tomto kóde motora umierali tie DPF tak pri 180tkm a regeneruje mu to po 250-300km. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.