Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na základě kontaktu několika členů tohoto fora zde budu postupně uvádět výsledky různých úprav na motoru TDI 130 k. Fabia RS. Auto jsem koupil havarované na jaře 2006.Předek ,chladiče ,poloosa,ramemo KO.

post-8-1169716892.jpg

  • Autor

Takhle vnitřek

post-8-1169716987.jpg

  • Autor

Při opravách jsem se rozhodl navýšit výkon někde kolem 180 koní.Proto jsem dopředu náhradou za zničený malý cooler použil větší z Citrona Xsantia 2.5 TD.

post-8-1169717345.jpg

  • Autor

Pro přívod vzduchu v tlakové části jsem svařil hliníkové potrubí.Použil jsem tenkostěnné trubky na plyn.

post-8-1169717575.jpg

Upraveno od HANZI

  • Autor

Takhle to vede kolem motoru.

post-8-1169717896.jpg

Pěkná práce, kamarád to zkoušel, s origo IC byla teplota vzduchu v létě cca 100-120 stupňů, když jsem dali ze Shrana před vodní chladič tak to spadlo na 70.

  • Autor

To s tím silenblokem udělám. Motor půjde stejně ven.Světla byla taky ko. a tak jsem dal zatím obyč. a hele, oni tam normálně svítěj.

Upraveno od HANZI

Tak to bude urcite zajimavy serial... Good work... A preju uspechy ;-)

  • Autor

Po úpravě sací části bylo nutné úmerně zvýšit i část výfukovou.Jelikož diesel není tak náchylný na rozměrově propočítaný výfuk jako benzín,padla volba na nerez trubku s vnitřním průměrem 66 mm a stěnou 2 mm.U turbomotorů je nutné co nejmíň bránit odcházejícím spalinám,ale zároveň nesmí v potrubí docházet k nežádoucím turbulencím které by mohly vznikat při použití nadměrného potrubí/to není z mé hlavy,ale rád se poučím od mého kamaráda z SK./

post-8-1169802946.jpg

  • Autor

Pružné napojení k motoru jsme vyřešili pomocí vlnovce průněr 65x 200 mm.

post-8-1169803092.jpg

  • Autor

od začátku až do konce vedla jen roura bez tlumičů.Nevýhodou bylo to, že z výfuku vycházely plácavé zvuky a při řazení svištělo roztáčející se turbo. :wacko: Koupil jsem tedy laciný koncový tlumič PLUSH ,rozebral a zvětšil vnitřní síto a ejhle :D .Všechno o polovinu lepší.Tlumič je absorbpční,děrovaná nerez roura a kolem ní tlumící tkanina v tom černém obalu.

post-8-1169803643.jpg

Upraveno od HANZI

  • Autor

Tyto dvě úpravy,tedy cooler a výfuk by měly navýšit výkon střízlivě max.15 až 20 koní.Na autě ta koncovka vypadá takhle.

post-8-1169803855.jpg

Teď se dívu že je to to úžasně Rs co tak pěkně hulí. :D

No taky sem zhledl to video kde to kouri jak lokomotiva.-)

ale jo, celkem to beru, když chce výkon tak to bude hulit, ale nedočetl jsem se nikde na co to auto bude používat?

  • Autor

Zatím hulí,ale vy jste mě předběhli.Ve finále se naladí nafta a vzduch optimálně a bude to OK.

  • Autor

Ještě k tomu použití.Do 220 koní na sériových komponentech/tedy mimo turba,výfuku a cooleru/ pro běžné použití.No a co by bylo víc je už hobby.

ten cooler se mi líbí. pěkná práce

  • Autor

Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000.

Pěkná práce s tím výfukem

  • Autor

Jako další úprava bylo místo původního turba GT 1749 VA použito turbo GT 1749 VB používané v motorech 150 koní.Toto nemá uprostřed zúženou osičku,snese větší tlaky a není tak náchylné na roztrhnutí.Po těchto úpravách jsem auto konečně zprovoznil a výsledek byl nadmíru dobrý.Na rovince do mírného kopce kde porovnáváme jak nám to jede byla proti Golfu TDI 146 koní a rychlosti 180 naměřena rychlost 190 na 5 rychl.I když tacho klame ,na porovnánání to stačí.Další úpravy týkající se změny softu na míru provedl Ríša s dieselpoweru.

Upraveno od HANZI

Ty mě mateš,takže taď je tam ještě pořád turbo GT1749 VA a ne GT25 a už jsi na 200HP????

Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000.

to mě celkem zajímá. Kolik to sníží teplotu? Jak je potom upravený nárazník? Cena je pevná?

  • Autor
Ty mě mateš,takže taď je tam ještě pořád turbo GT1749 VA a ne GT25 a už jsi na 200HP????

Nematu.Tady to píšu od začátku.Vprvní versi ještě s turbem GT 1749 VB ještě bez čipu se zvedl výkon pouze o těch 15 max 20 koní.Protože to nemám odměřený,je to jen odhad podle porovnání rychlosti s již odměřeným Golfem.K gt 25 se dostaneme.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.