HANZI Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Na základě kontaktu několika členů tohoto fora zde budu postupně uvádět výsledky různých úprav na motoru TDI 130 k. Fabia RS. Auto jsem koupil havarované na jaře 2006.Předek ,chladiče ,poloosa,ramemo KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Takhle vnitřek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Při opravách jsem se rozhodl navýšit výkon někde kolem 180 koní.Proto jsem dopředu náhradou za zničený malý cooler použil větší z Citrona Xsantia 2.5 TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 (editace) Pro přívod vzduchu v tlakové části jsem svařil hliníkové potrubí.Použil jsem tenkostěnné trubky na plyn. Editováno: 25. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Takhle to vede kolem motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Pěkná práce, kamarád to zkoušel, s origo IC byla teplota vzduchu v létě cca 100-120 stupňů, když jsem dali ze Shrana před vodní chladič tak to spadlo na 70. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 hanzi: to je FRS z CZ nebo dovoz? Kde má xenony? Jinak dokud máš motor venku, doporučuju udělat toto: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12830 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 25. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2007 (editace) To s tím silenblokem udělám. Motor půjde stejně ven.Světla byla taky ko. a tak jsem dal zatím obyč. a hele, oni tam normálně svítěj. Editováno: 25. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Tak to bude urcite zajimavy serial... Good work... A preju uspechy ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 26. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Po úpravě sací části bylo nutné úmerně zvýšit i část výfukovou.Jelikož diesel není tak náchylný na rozměrově propočítaný výfuk jako benzín,padla volba na nerez trubku s vnitřním průměrem 66 mm a stěnou 2 mm.U turbomotorů je nutné co nejmíň bránit odcházejícím spalinám,ale zároveň nesmí v potrubí docházet k nežádoucím turbulencím které by mohly vznikat při použití nadměrného potrubí/to není z mé hlavy,ale rád se poučím od mého kamaráda z SK./ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 26. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Pružné napojení k motoru jsme vyřešili pomocí vlnovce průněr 65x 200 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 26. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2007 (editace) od začátku až do konce vedla jen roura bez tlumičů.Nevýhodou bylo to, že z výfuku vycházely plácavé zvuky a při řazení svištělo roztáčející se turbo. Koupil jsem tedy laciný koncový tlumič PLUSH ,rozebral a zvětšil vnitřní síto a ejhle .Všechno o polovinu lepší.Tlumič je absorbpční,děrovaná nerez roura a kolem ní tlumící tkanina v tom černém obalu. Editováno: 26. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 26. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Tyto dvě úpravy,tedy cooler a výfuk by měly navýšit výkon střízlivě max.15 až 20 koní.Na autě ta koncovka vypadá takhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Teď se dívu že je to to úžasně Rs co tak pěkně hulí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 No taky sem zhledl to video kde to kouri jak lokomotiva.-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 ale jo, celkem to beru, když chce výkon tak to bude hulit, ale nedočetl jsem se nikde na co to auto bude používat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 27. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Zatím hulí,ale vy jste mě předběhli.Ve finále se naladí nafta a vzduch optimálně a bude to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 27. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Ještě k tomu použití.Do 220 koní na sériových komponentech/tedy mimo turba,výfuku a cooleru/ pro běžné použití.No a co by bylo víc je už hobby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 ten cooler se mi líbí. pěkná práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 27. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Pěkná práce s tím výfukem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 28. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2007 (editace) Jako další úprava bylo místo původního turba GT 1749 VA použito turbo GT 1749 VB používané v motorech 150 koní.Toto nemá uprostřed zúženou osičku,snese větší tlaky a není tak náchylné na roztrhnutí.Po těchto úpravách jsem auto konečně zprovoznil a výsledek byl nadmíru dobrý.Na rovince do mírného kopce kde porovnáváme jak nám to jede byla proti Golfu TDI 146 koní a rychlosti 180 naměřena rychlost 190 na 5 rychl.I když tacho klame ,na porovnánání to stačí.Další úpravy týkající se změny softu na míru provedl Ríša s dieselpoweru. Editováno: 28. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bageta Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Ty mě mateš,takže taď je tam ještě pořád turbo GT1749 VA a ne GT25 a už jsi na 200HP???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000. to mě celkem zajímá. Kolik to sníží teplotu? Jak je potom upravený nárazník? Cena je pevná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 28. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Ty mě mateš,takže taď je tam ještě pořád turbo GT1749 VA a ne GT25 a už jsi na 200HP???? Nematu.Tady to píšu od začátku.Vprvní versi ještě s turbem GT 1749 VB ještě bez čipu se zvedl výkon pouze o těch 15 max 20 koní.Protože to nemám odměřený,je to jen odhad podle porovnání rychlosti s již odměřeným Golfem.K gt 25 se dostaneme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.