Přejít na obsah

Zvyšování výkonu u TDI


Doporučené příspěvky

Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000.

to mě celkem zajímá. Kolik to sníží teplotu? Jak je potom upravený nárazník?

Nárazník má pouze zkrácené ty dva držáčky v místě chladiče,na výztuze je navařen držáček jiný,stěna ato ostatní je na delší povídání.Chtěl bych dostat alespoň to co stál materiál a to je 4.

Editováno: , autor: HANZI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem již výše popisoval domluvil jsem se na úpravu softu a vyrazil do Plzně.Toto se provádí až po výměně dílů které by měly zvýšit výkon až jako poslední úkon.čipování jsme nedělali pouze nahráním jiného softu,ale ještě dalším dolaďováním na základě hodnot co nám z toho vypadly.Po návratu byla opět provedena jízda do našeho kopce a tacho. rychlost se zvedla ze 190na 205km. Odhadovaný výkon se tedy pohyboval někde kolem 180 koní.Pro kompletnost této první řady úprav ještě orientační cena.Turbo 9000,výfuk 4000,cooler2500,trubky1500,čipování 9000. Celkem bez vlastní práce 26000 a navýšení výkonu o 50 koní/asi/.S tímto jsem najezdil asi 2000km a pak se rozhodlo o druhé řadě navyšování výkonu.

Editováno: , autor: HANZI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V této druhé řadě šlo o to,aby jsme vybrali vhodné turbo se kterým by se dalo pokračovat na zvedání výkonu a nebyla ohrožena jeho životnost. Padla proto volba na GT 25 které proti řadě mezi GT 17 má už vodní chlazení.Toto zabezpečuje stabilnější teplotu v části uložení turba.Turbo má navíc snímač polohy natočení ovládacích lopatek,který jde napojit na budík voltmetru.Podle polohy ručičky vidíme pracovní pásmo regulace turba.Na vrakáči jsem našel vhodné svody a nechal vyrobit mezikus pro uchycení.

post-8-1170314780.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm...pěkný...Přemýšlel jsi o tom že když se dostaneš na nějakých cca 200Ps co vše okolo pujde rychle dohajzlu,teda pokud to nevyladíš a pak budeš jezdit 50km/h.. ;) mluvím třeba o spojce..(taky levná záležitost..)rozvody,uložení nápravy...a taky když tomu budeš dávat hodně céres,tak muže i převodovka jít do hajzlu...

Kámoš navíšil výkon u R19 1,8 16V z 130PS na 185PS chvíli jezdil vše o.k. pak chtěl zamachrovat na srazu...dal 1. hrabačky do omezovače,za 2. hrabačky do omezovače,za 3. a převodovka se rozkočila... :smich: vím ŽE Škodovka není Renault,ale možný je všechno.... ;)

Možná by nebylo od věci až budeš mít všechny upravy hotové změřit sprint 400m a pak sem hodit čas...je to lepší udaj než PS... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do 200 koní jsou komponenty používané v sérii dostačující.Tedy mimo turba.S tím bych si troufl tak na hranici 180 koní.Pokud bych od jiných úpravců kteří svým bádáním na vlastních autech neměli tyto hodnoty ověřené ,nemělo by asi smysl se do tohoto pouštět.No a pokud se něco vysype,alespon zjistíme únosnost namáhání tohoto dílu.Rozhodně však nebudu jezdit 50 nebo vozit někam na sprint na podvalu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po nainstalování turba jsme museli zabezpečit co nejlepší odvod spalin tak,aby turbo mělo co nejmenší odpor ve výfukovém potrubí. Toto by měla zabezpečit expanzní komora kde dojde k rozpínání plynů a jejich ochlazení.Tím se jejich objem zmenší a toto turbo se i na malém obsahu motoru snáze rozbíhá.Tuto komoru jsem si nechal vyrobit na základě zkušeností mého kamaráda Marka na Slovensku.

post-8-1170413417.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do 200 koní jsou komponenty používané v sérii dostačující.Tedy mimo turba.S tím bych si troufl tak na hranici 180 koní.Pokud bych od jiných úpravců kteří svým bádáním na vlastních autech neměli tyto hodnoty ověřené ,nemělo by asi smysl se do tohoto pouštět.No a pokud se něco vysype,alespon zjistíme únosnost namáhání tohoto dílu.Rozhodně však nebudu jezdit 50 nebo vozit někam na sprint na podvalu.

Myslím že opravdu záleží na tom jak budeš jezdit...pokud tomu naložíš naplno jen jednou za čas,tak o.k. ale pokud budeš využívat výkon naplno často tak uvidíš jak se změní intervaly výměn dílu... B)

Je to jen muj názor a trocha zkušeností od jiných lidí...no uvidíš sám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna vec je jak s tim budes jezdit a druha je kolik km rocne najezdis.Pokud nalitas na auti rocne nejakch 60tis km, tak si muzes dovolit pekne slazenych maximalne 170ps.

jj taky moje řeč...ale když se chystá na výměnu klikovky,pístu..atd tak asi netrpí nedostatkem peněz.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování.

Tak to pak hlavně nalej do toho RS.... :smich: to pojede mrtě... B) tak 5 minut...

Dělám si prdel.....je mi jasný že to tam nenaliješ... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při opravách jsem se rozhodl navýšit výkon někde kolem 180 koní.Proto jsem dopředu náhradou za zničený malý cooler použil větší z Citrona Xsantia 2.5 TD.

Kedze je tu aj rec o IC: Vedel by mi niekto odpovedat na toto: (Soory, ak je to sprostost.) Ale tak ma to napadlo:

1. Je mozne ako IC pouzit - radiator z teplovodneho kurenia voda/vzduch ???

2. Je mozne ako IC pouzit - Chladic oleja - olej/vzduch.

Je vela zaujimavych radiatorov, pripadne chladicov oleja s celkom poho rozmermi a vyvodmi roznych variacii.

Editováno: , autor: jogofogo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

použít jde všelicos - jen jestli to bude fungovat.

V obou případech jde o chlazení kapalina/vzduch, ty potřebuješ vzduch/vzduch. Kromě toho, že se to jinak chová, má každý chladič jiný výkon (taky je jinak velký), jiný průtok médií za sekundu apod.

Pokud se s tím chceš patlat a nevíš, co s volným časem ... tak pro zábavu a dlouhé zimní večery zcela ideální téma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiátory topení mají velký převod tepla díky velmi hustému žebrování ,ale při náporu vzduchu při jízdě by spíš docházelo k jeho rozrážení než samovolnému průtoku skrz chladič.No a pak u obou jsou malé vstupy a výstupy na napojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...