HANZI Vloženo 28. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2007 (editace) Pokud by ho někdo chtěl,je pro mé další zvyšování výkonu již nevhodný. Byl by komplet s trubkama 4000. to mě celkem zajímá. Kolik to sníží teplotu? Jak je potom upravený nárazník? Nárazník má pouze zkrácené ty dva držáčky v místě chladiče,na výztuze je navařen držáček jiný,stěna ato ostatní je na delší povídání.Chtěl bych dostat alespoň to co stál materiál a to je 4. Editováno: 28. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 máš icq? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. leden 2007 Sdílet Vloženo 28. leden 2007 Trysky jsou původní nebo něaký lepší Fratelli Bosio? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 29. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2007 Do 200 koní jsou na základě mých i některých účastníků TDI clubu dostačující trysky z motoru 130 a 150 koní. Jsou stejné a zatím je mám i já. Většinou používám skype, icq tu má dcera taky ,TENISKA 473-919-146 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 30. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2007 (editace) Jak jsem již výše popisoval domluvil jsem se na úpravu softu a vyrazil do Plzně.Toto se provádí až po výměně dílů které by měly zvýšit výkon až jako poslední úkon.čipování jsme nedělali pouze nahráním jiného softu,ale ještě dalším dolaďováním na základě hodnot co nám z toho vypadly.Po návratu byla opět provedena jízda do našeho kopce a tacho. rychlost se zvedla ze 190na 205km. Odhadovaný výkon se tedy pohyboval někde kolem 180 koní.Pro kompletnost této první řady úprav ještě orientační cena.Turbo 9000,výfuk 4000,cooler2500,trubky1500,čipování 9000. Celkem bez vlastní práce 26000 a navýšení výkonu o 50 koní/asi/.S tímto jsem najezdil asi 2000km a pak se rozhodlo o druhé řadě navyšování výkonu. Editováno: 30. leden 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 V této druhé řadě šlo o to,aby jsme vybrali vhodné turbo se kterým by se dalo pokračovat na zvedání výkonu a nebyla ohrožena jeho životnost. Padla proto volba na GT 25 které proti řadě mezi GT 17 má už vodní chlazení.Toto zabezpečuje stabilnější teplotu v části uložení turba.Turbo má navíc snímač polohy natočení ovládacích lopatek,který jde napojit na budík voltmetru.Podle polohy ručičky vidíme pracovní pásmo regulace turba.Na vrakáči jsem našel vhodné svody a nechal vyrobit mezikus pro uchycení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 (editace) Ještě před tímto úkonem však bylo nutné provést natočení do optimální pracovní polohy.S tím však souvisí také přenastavení ovládacího věnce lopatek. Editováno: 1. Únor 2007, autor: HANZI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 1. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2007 Toto bylo nutné proto,aby podtlaková baňka byla na vhodném místě a aby bylo možné zároveň snadno zapojit přívod a odvod oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 z čeho to je turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Hmmm...pěkný...Přemýšlel jsi o tom že když se dostaneš na nějakých cca 200Ps co vše okolo pujde rychle dohajzlu,teda pokud to nevyladíš a pak budeš jezdit 50km/h.. mluvím třeba o spojce..(taky levná záležitost..)rozvody,uložení nápravy...a taky když tomu budeš dávat hodně céres,tak muže i převodovka jít do hajzlu... Kámoš navíšil výkon u R19 1,8 16V z 130PS na 185PS chvíli jezdil vše o.k. pak chtěl zamachrovat na srazu...dal 1. hrabačky do omezovače,za 2. hrabačky do omezovače,za 3. a převodovka se rozkočila... vím ŽE Škodovka není Renault,ale možný je všechno.... Možná by nebylo od věci až budeš mít všechny upravy hotové změřit sprint 400m a pak sem hodit čas...je to lepší udaj než PS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Samozřejmě věci se budou více opotřebovávat, ale znám pár lidí co maj TDi s 200 a více koní a jezděj. Nesrovnávej Renaulta a VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Do 200 koní jsou komponenty používané v sérii dostačující.Tedy mimo turba.S tím bych si troufl tak na hranici 180 koní.Pokud bych od jiných úpravců kteří svým bádáním na vlastních autech neměli tyto hodnoty ověřené ,nemělo by asi smysl se do tohoto pouštět.No a pokud se něco vysype,alespon zjistíme únosnost namáhání tohoto dílu.Rozhodně však nebudu jezdit 50 nebo vozit někam na sprint na podvalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Po nainstalování turba jsme museli zabezpečit co nejlepší odvod spalin tak,aby turbo mělo co nejmenší odpor ve výfukovém potrubí. Toto by měla zabezpečit expanzní komora kde dojde k rozpínání plynů a jejich ochlazení.Tím se jejich objem zmenší a toto turbo se i na malém obsahu motoru snáze rozbíhá.Tuto komoru jsem si nechal vyrobit na základě zkušeností mého kamaráda Marka na Slovensku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Po napasování a svaření vypadá takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Ještě k tomu turbu.Jestli je sériově montuje nevím.Pro výkony do 250 koní je dostačující. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Do 200 koní jsou komponenty používané v sérii dostačující.Tedy mimo turba.S tím bych si troufl tak na hranici 180 koní.Pokud bych od jiných úpravců kteří svým bádáním na vlastních autech neměli tyto hodnoty ověřené ,nemělo by asi smysl se do tohoto pouštět.No a pokud se něco vysype,alespon zjistíme únosnost namáhání tohoto dílu.Rozhodně však nebudu jezdit 50 nebo vozit někam na sprint na podvalu. Myslím že opravdu záleží na tom jak budeš jezdit...pokud tomu naložíš naplno jen jednou za čas,tak o.k. ale pokud budeš využívat výkon naplno často tak uvidíš jak se změní intervaly výměn dílu... Je to jen muj názor a trocha zkušeností od jiných lidí...no uvidíš sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Máš určitě pravdu. Jak to půjde přez 220 půjde jiná klika ojnice písty a spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Jedna vec je jak s tim budes jezdit a druha je kolik km rocne najezdis.Pokud nalitas na auti rocne nejakch 60tis km, tak si muzes dovolit pekne slazenych maximalne 170ps. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Jedna vec je jak s tim budes jezdit a druha je kolik km rocne najezdis.Pokud nalitas na auti rocne nejakch 60tis km, tak si muzes dovolit pekne slazenych maximalne 170ps. jj taky moje řeč...ale když se chystá na výměnu klikovky,pístu..atd tak asi netrpí nedostatkem peněz.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 2. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Těch peněz moc není ,ale musí se škudlit.Nejraděj jezdím s Mitsubishi Galant.Tam mám přestavbu na rostlinej olej a naftu vidí jen na nastartování. Tak to pak hlavně nalej do toho RS.... to pojede mrtě... tak 5 minut... Dělám si prdel.....je mi jasný že to tam nenaliješ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 4. Únor 2007 Sdílet Vloženo 4. Únor 2007 (editace) Při opravách jsem se rozhodl navýšit výkon někde kolem 180 koní.Proto jsem dopředu náhradou za zničený malý cooler použil větší z Citrona Xsantia 2.5 TD. Kedze je tu aj rec o IC: Vedel by mi niekto odpovedat na toto: (Soory, ak je to sprostost.) Ale tak ma to napadlo: 1. Je mozne ako IC pouzit - radiator z teplovodneho kurenia voda/vzduch ??? 2. Je mozne ako IC pouzit - Chladic oleja - olej/vzduch. Je vela zaujimavych radiatorov, pripadne chladicov oleja s celkom poho rozmermi a vyvodmi roznych variacii. Editováno: 4. Únor 2007, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 použít jde všelicos - jen jestli to bude fungovat. V obou případech jde o chlazení kapalina/vzduch, ty potřebuješ vzduch/vzduch. Kromě toho, že se to jinak chová, má každý chladič jiný výkon (taky je jinak velký), jiný průtok médií za sekundu apod. Pokud se s tím chceš patlat a nevíš, co s volným časem ... tak pro zábavu a dlouhé zimní večery zcela ideální téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 5. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Já si myslím,že chladiče na olej jsou nevhodné.Zabezpečují teplotu mezi 90 až 100 stupňů a to je pak na nic.Vychází to i z jejich konstrukce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZI Vloženo 5. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Radiátory topení mají velký převod tepla díky velmi hustému žebrování ,ale při náporu vzduchu při jízdě by spíš docházelo k jeho rozrážení než samovolnému průtoku skrz chladič.No a pak u obou jsou malé vstupy a výstupy na napojení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.