sako Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 (editace) Dnes ráno mi po ujetých 4 km zdechnul motor.Neví někdo čím by to mohlo být? Už jsem nenastartoval a musel jsem auto odtáhnout domů. Mám octávii TDI 66KW 2001, Mám ji asi 3 měsíce. Je možné, že by v palivovém okruhu zamrzla voda? Editováno: 26. leden 2007, autor: sako Citovat
Vaša Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 jj vypadá to na vodu kdy byl měněn filtr ? (palivovej) u koupenyho auta bych to udělal jsko první Citovat
sako Vloženo 26. leden 2007 Autor Vloženo 26. leden 2007 palivový filtr byl samozřejmě při koupi auta tedy před 3 měsíci vyměněn. Citovat
Vaša Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 tak nejsi sám táhl jsem dnes 2 kámoše zkus nějakej přípravek do paliva Citovat
kadlec Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 kuva dyk není taká zima ne? já tam leju shell a zatím teda jezdím Citovat
Vaša Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 (editace) u nás -10 a jestli vlivem velkejch změn teplot se nakondenzovalo víc vody nevím. oba teda byli PD Editováno: 26. leden 2007, autor: Vaša Citovat
divx Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 Nafta nezamrzne uplne na kost ona jaks tak zrosolovati neco jako ledova tris a kvuli tomu se nerostrikne pres trisky a tan pripravek do ty nafty je pekne mastnej ale asi to neni zbytecny -10 a startuju jak fik Citovat
rtg61 Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc Citovat
kadlec Vloženo 26. leden 2007 Vloženo 26. leden 2007 no u nás bylo -8 a auto jezdí, právě nevím zda když tankuju na šelcenebo u omv , tak zda má smysl tam eště něco lejt Citovat
David-pv Vloženo 27. leden 2007 Vloženo 27. leden 2007 já raději aditiva do nafty přidávám (Castrol), bylo -10 a hodně TDi mělo problémy kvůli naftě. Aditiva do -26 vyjdou na necelou korunu na litr nafty, podle mě se to vyplatí, hodně peněz to podle mě není. Citovat
Jeneburg Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule Citovat
rtg61 Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule viz ze jsem na to cita ) Citovat
Jeneburg Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule viz ze jsem na to cita ) kazdej je nejakej.... ale je to krany pocit nastartovat v -25 ve 2 rano a vzbudit celou ulici Citovat
rtg61 Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule viz ze jsem na to cita ) kazdej je nejakej.... ale je to krany pocit nastartovat v -25 ve 2 rano a vzbudit celou ulici bud u tebe v ulici lidi spi tak spatne nebo ti to vazne dela strasnej ramus ) Citovat
Petr Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 Chlapi, zdarec Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start při -25 st. na první otočení klíčku... Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95 z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU) A tak to má být! Citovat
Luke288 Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 ja loni a predloni, když jsme byli v dolomitech na lyžích startoval ráno při teplotách okolo -32°C, vzdycky chytla bez jakychkoliv aditiv, ale kazdej ranni start me uplně bolel, protoze mi prislo, ze jse nekde kov na kov... Citovat
Vaša Vloženo 30. leden 2007 Vloženo 30. leden 2007 Chlapi, zdarec Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start při -25 st. na první otočení klíčku... Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95 z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU) A tak to má být! tak a teď všichni zakřičíme "BENZÍN JE NELEPŠÍ" 1. BENZÍN JE NELEPŠÍ 2. BENZÍN JE NELEPŠÍ 3. BENZÍN JE NELEPŠÍ Citovat
rudlos Vloženo 1. Únor 2007 Vloženo 1. Únor 2007 Čus, a při startu Ti svítila kontrolka žhavení? Už jsi nastartoval? Citovat
sitic Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 Chlapi, zdarec Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start při -25 st. na první otočení klíčku... Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95 z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU) A tak to má být! ta předposlední věta je zavědějící, dodavatel možná stejný, ale ta cesta na pumpu trochu delší. To je skoro na nový téma Citovat
lisky Vloženo 1. Prosinec 2007 Vloženo 1. Prosinec 2007 ty jo já nevim, já tento týden měl v nádrži BIOnaftu, bylo -13 a startoval jesm i bez aditiv v poho.. nenastartoval jesm až dneska po výměně palivového filtru... VIZ zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=35387&hl= Citovat
TDIfun Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Dnes ráno mi po ujetých 4 km zdechnul motor.Neví někdo čím by to mohlo být?Už jsem nenastartoval a musel jsem auto odtáhnout domů. Mám octávii TDI 66KW 2001, Mám ji asi 3 měsíce. Je možné, že by v palivovém okruhu zamrzla voda? A nedosla ti nafta?Treba keca ukazatel paliva v te zime. Citovat
Mischa Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 A nedosla ti nafta?Treba keca ukazatel paliva v te zime. Ty woe vzdyt uz je to skoro rok starej prispevek... Ted uz mu asi neporadis, ale treba to bude zase aktualni.... Citovat
TDIfun Vloženo 3. Prosinec 2007 Vloženo 3. Prosinec 2007 Aj to jsem nejak prehlid.Pardon omlouvam se. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.