Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dnes ráno mi po ujetých 4 km zdechnul motor.Neví někdo čím by to mohlo být?

Už jsem nenastartoval a musel jsem auto odtáhnout domů.

Mám octávii TDI 66KW 2001, Mám ji asi 3 měsíce. Je možné, že by v palivovém okruhu zamrzla voda?

Editováno: , autor: sako
Vloženo

Nafta nezamrzne uplne na kost ona jaks tak zrosolovati neco jako ledova tris a kvuli tomu se nerostrikne pres trisky a tan pripravek do ty nafty je pekne mastnej ale asi to neni zbytecny -10 a startuju jak fik :D

Vloženo

já raději aditiva do nafty přidávám (Castrol), bylo -10 a hodně TDi mělo problémy kvůli naftě. Aditiva do -26 vyjdou na necelou korunu na litr nafty, podle mě se to vyplatí, hodně peněz to podle mě není.

Vloženo
ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc  :o

no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule :D

viz ze jsem na to cita :))

Vloženo
ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc  :o

no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule :D

viz ze jsem na to cita :))

kazdej je nejakej.... ale je to krany pocit nastartovat v -25 ve 2 rano a vzbudit celou ulici :t

Vloženo
ja dnes pri -17 na prvni start, ale zvuky zpocatku nic moc  :o

no proste multikara hadra no....toho nadelas, mas mit uz predem preventivne radio na plny koule :D

viz ze jsem na to cita :))

kazdej je nejakej.... ale je to krany pocit nastartovat v -25 ve 2 rano a vzbudit celou ulici :t

bud u tebe v ulici lidi spi tak spatne nebo ti to vazne dela strasnej ramus :))

Vloženo

Chlapi, zdarec ;)

Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start

při -25 st. na první otočení klíčku... -_-

Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95

z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU)

A tak to má být! -_-

Vloženo

ja loni a predloni, když jsme byli v dolomitech na lyžích startoval ráno při teplotách okolo -32°C, vzdycky chytla bez jakychkoliv aditiv, ale kazdej ranni start me uplně bolel, protoze mi prislo, ze jse nekde kov na kov...

Vloženo
Chlapi, zdarec ;)

Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start

při -25 st. na první otočení klíčku... -_-

Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95

z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU)

A tak to má být! -_-

tak a teď všichni zakřičíme "BENZÍN JE NELEPŠÍ"

1. BENZÍN JE NELEPŠÍ

2. BENZÍN JE NELEPŠÍ

3. BENZÍN JE NELEPŠÍ

Vloženo
Chlapi, zdarec ;)

Mám 1,8 20V benzín, a loni v Alpách na Glockneru start

při -25 st. na první otočení klíčku... -_-

Oh, yes. Žádná aditiva, žádné další sračky, jen NATURAL 95

z obyčejného Globusu (v ČR stejný dodavatel, jako u SHELLU)

A tak to má být! -_-

ta předposlední věta je zavědějící, dodavatel možná stejný, ale ta cesta na pumpu trochu delší. To je skoro na nový téma :angry:

  • o 9 měsíců později...
Vloženo
Dnes ráno mi po ujetých 4 km zdechnul motor.Neví někdo čím by to mohlo být?

Už jsem nenastartoval a musel jsem auto odtáhnout domů.

Mám octávii TDI 66KW 2001, Mám ji asi 3 měsíce. Je možné, že by v palivovém okruhu zamrzla voda?

A nedosla ti nafta?Treba keca ukazatel paliva v te zime.
Vloženo
A nedosla ti nafta?Treba keca ukazatel paliva v te zime.

Ty woe vzdyt uz je to skoro rok starej prispevek... ;) Ted uz mu asi neporadis, ale treba to bude zase aktualni.... :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...