Přejít na obsah

Hasící přístroj


Basker

Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...

Přestože není hasící přístroj v Polsku pro řidiče ČR povinný, uvažuju o jeho koupi už z toho důvodu, že sem si zrušil havarijko. Nemá někdo zkušenosti s koupí 2kg práškového hasičáku na Ostravsku, aby mi poradil jaká firma je v tomhle ohledu dobrá a nabízí schválené hasičáky za rozunou cenu? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny (FABIA 1.9 TDi PD / RS),

Zamyslel jste se někdo nad tím, kdo bude hasit Vaše auto, když vy budete sedět zaklíněni nebo zranění a v bezvědomí v nabouraném hořícím autě a široko daleko nikde nikdo ? To Vám hasicí přístroj v kufru ani ve schránce pod sedadlem nepomůže - prostě z Vás bude pěknej pečenáč !

Existuje však řešení ! Jmenuje se systém FIRESTOP ! Mrkněte na stránky Můj odkaz a žasněte. Funguje to bez zásahu obsluhy a případně i potřeby jakékoliv energie. Je to sice dražší řešení ale cena zdraví a lidského života je jistě vyšší - nemyslíte ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Prášková 1kg Vítkovice HTB ve schánce pod spolujezdcem, společně s výstažnou vestičkou.

Zkusili jste si někdo Vaši rychlost při hledání hasičáku a třeba otevření kapoty? ( což způsobí dobrý přísun vzduchu ohni pro případ požáru motoru)

Zkuste si malý test zdatnosti: vyjeďte se spolujezdcem na ,,výlet,, , jeďte rychlostí cca 50Km/h, spolujezdec nečekaně řekne třeba ,,hoří motor,,

TY ŘIDIČI DO ÚTOKU. jsem zvědav na vaši rychlost.

Zkoušel jsem to třikrát, 1. 22,68s ( has. v kufru)

2. 19.82s (has. v kufru)

3. 12.95s (has. ve schránce pod sedadlem spolujezce)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Já ho mám taky na pravé straně v kufru, v takové prohlubni, padne tam akorát. Je tam i pásek, tak jsem ho tím utáhl a v poho. Nemusí se šroubovat

Ja ho mám presne tak isto uchytený. Nikomu nezavadzia - je to akoby to tak presne malo byť. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho mám taky na pravé straně v kufru, v takové prohlubni, padne tam akorát. Je tam i pásek, tak jsem ho tím utáhl a v poho. Nemusí se šroubovat

Ja ho mám presne tak isto uchytený. Nikomu nezavadzia - je to akoby to tak presne malo byť. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Pokud Vám auto začne hořet , tak rozhodně ne od ,,elektroniky" ale od vyššího napětí které jde z baterie.ještě jsem neslyšel o požáru např. řídicí jednotky.Další příčinou jsou prasklé hadice od benzinu či nafty , nebo unik plynu.

Zdravím, rozhodně nechci popírat vaše zkušenosti, ale požár od elektroniky bohužel reálný je.

Nevím ted u kterého přesně typu, ale byl to Scenic kde byla z výroby vada v elektrice ovládání oken a Scénici toho typu hořeli.

Je to prodiskutováno někde na foru renaultclubu i s fotografiemi.

Jinak podle mého je asi dost složité vybrat ten správný typ hasičáku do auta.Práškovej kterej sice například motor uhasí, ale dále je nutné auto dopravit do profi čistírny kde motor vyčistí.Bez toho je možné i zadření.Co se pěny týče, tak nemá tak děsivé pohasící následky, ale zase co se třeba zrovna motoru týče neuhasí takl jako práček.Hasičák do auta je podle mne ošemetná otázka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Pročetl jsem toto vlákno, ale nikdo nezmiňijete, že v návodu k F1 je zmínka, že v kufru je určené místo pro hasící přístroj. Předpokládám, že tedy někde pod "kobercem" jsou někde na to závity pro uchycení. Poradíte mi někdo kde to mám hledat? jde o kombik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Popravdě nevim který je lepší, ale jezdím amaterský závody, kde je podle propozic vždy mít ve výbavě 2kg nebo 2x1kg hasičák a všichni máme ty práškový.

Takže až si budu kupovat i do Fabky tak práškový.

Nu osobně si myslím, že na tuto otázku by nám mohl nejlépe odpovědět nějaký hasič (profík).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Mam osobnu skusenost s horiacim autom, ked sa mi "chytilo" poblizku obce Slany (u Prahy). Nic prijemne, navyse v aute bol ako benzin, tak aj LPG a horelo v motorovom priestore. Vtedy mi neskutocne pomohol ten Tetrachlorovy hasicak, aj ked bol asi 1 kg, no uhasil som ohen v pohode, no padol do poslednej kvapky. Akurat to tiez poskodilo vsetko plastove, na co ten hasicak natrafil. Od vtedy mam v kazdom aute min. kilovy hasicak, teraz uz len praskove.

Riesit nejaky samohasiaci system pod prednou kapotou je podla mna celkom blbost. Kludne moze zacat horiet niekde pod pristrojovkou a pod....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...